Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

FAQ: Ofte stilte spørsmål og svar om Red Orchestra

Recommended Posts

blikke gud i SiBO med rifle. Ikke i skyttergravene heller tongue.png

Der er det SMGene som skal regjere.

Det føles mye bedre ut når kan knuser til noen med kolben på mp40 en å bayo noen. Skal mye mer skills til for å slå ned noen tongue.png

mp40 ftw

Det er derfor det er så digg å slå ned deg når du bare ligger der med MG :bleh:

Ikke det at jeg for gjort det så ofte da, men det er så sinsykt digg når jeg klarer det rolleyes.gif

det som er enda bedre, er å knalle noen ned med pistolskjeftet.

Tok 4-5 stykker på rad en gang på DBDUK servern...moscow higway....haha. Morro gitt!

ok jeg så feil... men jeg synes det burde være mer enn

2 rifler

2 smg

2 sniper

1 at

1 mg

å boltre seg i  sad.png

1276114[/snapback]

Nå blir jeg en smule usikker på om dette er rette spillet for deg.

Syntes hele laget burde kunne være sniper jeg ' /> Ikke noe morsomt når man ikke kan ha snipersquad! body

ja vi vet jo alle hva vi skal gjøre hvis det kommer en panzer-IV rullende ned gaten, vi kaller sniperene til dyst slik at de kan ta prikkedøden på den.

ja vi vet jo alle hva vi skal gjøre hvis det kommer en panzer-IV rullende ned gaten, vi kaller sniperene til dyst slik at de kan ta prikkedøden på den.

1277473[/snapback]

HAHAH :bleh:

Man ser forskjell på mentalitetene til Ro og BF2 folk nå for dagen

Det er absolutt det spillet som kommer nærmest reenactment for øyeblikket, og er vel kun FH som overhodet tar sikte på å være i samme segmentet. Venter på FH2 for å se om de er komplementære eller konkurrenter

Det störta + med detta spelet är väl att man slipper USA. Men jag ser nog mer fram emot att få BOMBA SÖNDER USA i BF2: Armored Fury.

Syntes hele laget burde kunne være sniper jeg :lol: Ikke noe morsomt når man ikke kan ha snipersquad! :huh:

1276725[/snapback]

Du får lage en mod til RO:O som ordner det da veitu, så skal du se hvor lite morsomt det vil være. Blir vel som å spille CS der alle sitter med AWP...bortett fra at det er mer realistisk kuleberegning, der man må sikte høyere for å treffe folk der man vil over lengre avstander osv.

Hvis de skulle gjort Snipern mer realistisk, så skulle de ha gjort det sånn at man måtte pakke inn siktet hver gang man skulle fløtte seg, og at veldig lite skal til for at linsa blir knust/ødelagt på et vis.

Er flere grunner til at ikke alle løpte rundt med snipere i WW2, men en av de er vel bl.a at det ikke er praktisk i alle sammenhenger.

Andre grunner var vel seff tilgjengelighet på optikk, og treningen som må til.

Når man spiller RO 3.3, så er snipern et overlegent våpen, og man får 3-4x flere frags enn de fleste andre på de aller fleste brett.

Man er vanligvis med på færre caps osv da...

Ingen her som luktet ironien min? smile.png Syntes den er ganske åpenbar.

vanskelig å forstå ironi når man kun ser hva noen skriver og når man ikke kjenner personen som skriver det. Mye folk som skriver mye rart på nett serru smile.png

Og det er vel mange her som vil ha uendelig med folk på hver klasse osv... da er jo halve hensikten med kategorien borte egentlig.

Selvfølgelig. Men det blir vanskelig å spille med samme account på flere pc'er samtidig :bleh:

Hehe,

planen var å kunne spele litt på "kontoret" mitt, på mi stasjonære maskin i ny og ne, og så spele på laptopen i stova dersom det skulle passe seg best sånn i ein del tilfelle.

Kan jeg ikke selv velge hvor jeg vil installere spillet?

1312173[/snapback]

hvor du vil ha spillene dine må du velge når du installerer steam.

hvis du har tålmodighet så reinstallerer du steam og plasserer den der du vil.

Q: Er det slik at når man dør så spawner man på visse spawnpoint eller må man spectate ut runden??

man spawner fortløpende i såkalte spawnbølger. Det betyr at man spawner flere ganger i løpet av en runde og ofte spawner man sammen med andre i samme "bølge".

Så i teorien kan man vente i 30 sekunder, eller spawne med en gang man dør. Dette varierer da ut fra når i spawnbølgen du dør :)

Kan jeg ikke selv velge hvor jeg vil installere spillet?

1312173[/snapback]

hvor du vil ha spillene dine må du velge når du installerer steam.

hvis du har tålmodighet så reinstallerer du steam og plasserer den der du vil.

1312405[/snapback]

Er det mulig å brenne en sikkerhetskopi av alle fila til CD? Hva om du får virus på PCen og disken må formateres? Noen som har testet "sikkerhetskopi-funksjonen" i Steam?

Hva er det "sikkerhetskopieringen" går ut på?

Sign in to follow this  

• Create New...