Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Plaindog

Bf.no/Redorchestra.no Public RO:O server test

Recommended Posts

Noen som vet om Battlefield.no / Redorchestra.no kommer til å sette opp public RO:O servere?

Greit å kunne spille på norske servere etter at man har kjøpt spillet.

Edit av Panic

Server

Vi har satt opp en server, til tross for at vi VET den kommer til å krasje

ofte. TripWire er som sagt på saken, men når vi kan forvente en fiks er

ikke godt å si. Men i mellomtiden får dere kose dere på serveren vår,

selv om den krasjer.

Detaljer

Navn: Redorchestra.no #1 [battlefield.no]

Spillerslotter: 32

Kart: Alle

IP: 81.166.125.38

Port: 7757

Edited by Panic

Jeg spurte det samme, og med ett kom et lys fra himmelen som blendet meg. En dansk stemme svarte:

Vi begynner nok med en server, og ser an behovet.

1259337[/snapback]

Dette var vel litt kjipt spørsmål :blush:

Det lages til og med hjemmeside til dette spillet, kommer sikkert opp før den lenge planlagte klan siden tongue.png

Sannsynligvis kommer det opp en server. En server i første omgang, så ser vi an behovet for flere ' />

Og jeg håper virkelig det er behov for flere p

Ja, vi kommer garantert til å ha minst en server. Så må tiden vise hvor populært det bli.

Hær kommer et noob spørsmål. kommer det til å koste noe for å spille det online?

1274777[/snapback]

Kødder du nå?

Er det virkelig helt umulig å overhodet lese litt på dette forumet? Blir så utrolig uryddig og kjedelig når de samme svarene står overalt.

To tråder du kan lese:

Har du kjøpt RO:O? - Trådtittel burde besvare spørsmålet ditt

RO:O FAQ, les denne, Ofte spurte spørsmål og svar

Sannsynligvis kommer det opp en server. En server i første omgang, så ser vi an behovet for flere :lol:

Og jeg håper virkelig det er behov for flere :huh:

1271325[/snapback]

Ut i fra interessen og antallet som har preloadet ser det ut som om behovet blir minst 2-3 servere . Håper virkelig Battlefield.no har kapasitet og mulighet til å gjøre dette . Trives best på deres servere :cursing:>D

Det ideelle hadde seff vært en blandingsserver med alle tre karttypene. Og så en server per karttype. Altså en "All maps", en "Pure infanteri", en "combined arms" og en "pwnzerfürer FAP" :huh:

Men som sagt må vi se an. Det at mange har preloada betyr ikke at serverne vil stå fulle ut året. Selv om det hadde vært komge :lol:

Er det høye systemkrav for server, da?

Blir sikkert endel billigere på den måten, f.eks. koster vel BF2 mye mer enn f.eks. CS å leie serverplass til.

Men RO er visst såpass lurt laget at det går fint med høy ping, noe som åpner for å spille på amerikanske servere. :lol:

RO er temmelig krevende for en server, fordi det er så himla mye kalkuleringer som foregår.

Tirdag kveld vil det jo bli en BOOM med nye RO:O spillere. Meg balnt annet. Sett gjerne opp flere servere. Tror de vil bli satt pris på!

:lol:!

Vi driver på nå.

Trøbbelet er at dette er den tingen Tripwire har forsømt.

Serveren har krasjet flere ganger nå, fint om dere kunne prøve å få den til å kjøre stabilt.

Kybber :)

Vi vet dette, det er noe som ikke er bra med linux dedicated server. Vi kommer til å teste til vi får det til!

Men prøv for all del serveren, og gi tilbakemelding på hvordan den oppleves

Sett den over til windows da ffs :)

Kanskje Windows og RO OF har en konspirasjon!? ;)

Men ontopic: Vi må samles der mange sånn at jeg kan oppleve Ro sitt TP, jeg syns spillet er litt kaotisk og vanskelig å henge med.

Det er kaotisk og vanskelig å henge med før du er inne i det. :) Noe av sjarmen med spillet er at det er mer krevende enn mange andre fps.

Hvis du sliter, så kan du heller velge deg rollen som geværmann, da kan du gjøre godt nytte for deg ved å ligge i ro og campe. (Så lenge du ligger et sted på kartet som er relevant for teamet ditt)

Er ikke helt sikker på om den er oppe nå, men den vil nok være sporadisk synlig. Hvis dere ser den oppe, gå gjerne inn på den, og gi beskjed om den kræsjer eller slite på annet sett.

det er desverre noe krøll med linuxserveren, men vi jobber med saken.

Mulig jeg er helt ute her men litt frustrert VET jeg at jeg er

Mange spør om Bf.no kommer til å ha servere osv og jada svares det stolt

Men hva heter denne ?

Hvordan finner man denne, jeg testa i går kveld og kom nemlig ikke inn på en eneste server av de som kom opp lista mi

LITT nedtur å sitte i mørket alene og spille sammen med hjernedøde Otto og Aleksej

Please, hva heter bf.nos server og hvordan kan man få spille på den ?

Sign in to follow this  

• Create New...