Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Source vil jo ikke connecte meg!

Recommended Posts

TJa her kommer jeg med nok en post, får denne 2200 replies? neppe?smile.png

men håper den kan få noen gode

LADIES AND GENTLEMEN THIS IS THE SITUATION:

jeg har kjørt opp CS:S, funnet servere og valgt en. Feks battlefield #6 [Favourites]FF-on

Jeg trykker på connect (eller dobbel klikke med venstre museknapp) og får opp loading screenen min.

This is where the funky part starts

Når jeg så har loadet alt som er å loade og står igjen med "Sending Client Info" så stopper den gradvis mer og mer opp. Når det er igjen tre-fire bars så stopper den helt opp og står sånn i 10min før den går ut av loadingen og tilbake til server lista.

Så noen forslag til løsninger? Kan det være routern? kan det være den huben min? eller kan det være pc'n?

Eller spillet?

Ingen tøse svar. Det kan dere poste på Office Only!

Kind regards

N00btardius Nforgiven

Prøv de tiltakene jeg forslo i denne tråden, de kan hjelpe på ditt problem også.

Får du ingen feilmeldinger rett før du detter ut til serverlista?

Sikkert firewall problems med CS. Åpne portene som trengs for å tilate CS så skal det nok gå. Gå på troubleshoot på steampowered.com der står det nok.

Det står også i min første post, så slipper du å søke rundt på Steamsupport. :blush:

Jeg har et litt annet problem her nå. "a connection to the steam VAC servers could not be made"

HelP!

1268092[/snapback]

Det er noe "alle" får en gang i ny og ne.

Det som hjelper da er å avslutte spillet, restarte Steam.

Om ikke det hjelper kan du prøve å slette filen "clientregistry.blob", den finner du i Steam/-mappa di (det lages en ny fil automagisk når du startet opp Steam igjen).

Nforgiven: Testet du alt jeg foreslo i min første post og fortsatt har du problemet?

Hmm.. Tenke hardt...

Har forwarda manuelt men ikke renska registeret mitt enda:) skal teste det og:) vi får krysse Ak løpene og håper det snart flyter blod igjen på skjermen min :blush: