Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stappa

Ny tattoo tråd

Recommended Posts

n889405715_1949836_6295.jpg

Mine :happy:

Fikk den i julegave av foreldrene mine, men nå har jeg fått dilla..

Sliter jævlig med å forstå hvilken kropsdel du har slengt oppå tastaturet ditt å tatt bilde av der tongue.png

Forøvrig tøff tattovering!

Ja, okei. Var egentlig det jeg mente, at det går den veien (fra RL til CS) og ikke omvendt :innocent:

Hehe, nei, jeg er ganske streng akkurat der når det gjelder permanente ting som tattoveringer ' />

Neste planlagte er en helarms som muligens skal strekke seg fra venstre bryst og helt ned til venstre håndledd. Men er et rent helvete å planlegge slike ting når man bor her på Svalbard. Må jo beregne flybilletter, ferietid, hotell-opphold og alt mulig faenskap. Et mirakel at jeg fikk tatt den på ryggen.

Så kudos til Pepe hos House of Pain i Oslo får å klare å gjøre hele jævla tribalen i én enkel sitting p

edit: og til de som disser tribals og slikt, min er faktisk custom :innocent:

n889405715_1949836_6295.jpg

Mine :happy:

Fikk den i julegave av foreldrene mine, men nå har jeg fått dilla..

Sliter jævlig med å forstå hvilken kropsdel du har slengt oppå tastaturet ditt å tatt bilde av der tongue.png

Forøvrig tøff tattovering!

Kølla seff!

Jeg har også vært inne på idéen av å tatovere den Norske Løve et eller annet sted på kroppen.

Veldig originalt! :happy:

kjeften på deg, Tribalstjerne-dass

Løk-jøde har min støtte

Stjerner er noe av det lameste folk kan tatovere

haha..

vet du, gidder ikke engang begynne en diskusjon..

huff, hver sin mening.. eller no sånt..

Det er jo bare ett faktum at disse stjernene begynner å bli oppbrukt til de grader. Seff, det kan jo være fint, men er ikke meningen med tatoveringer ofte at de skal være noe originalt ved deg?

Mao: Jeg "disser" ingen for å ha stjerner tatovert, men det går jo an å finne på noe litt mer originalt, gjør det ikke?

Jeg har også vært inne på idéen av å tatovere den Norske Løve et eller annet sted på kroppen.

Veldig originalt! :innocent:

kjeften på deg, Tribalstjerne-dass

:happy:

Det er jo bare ett faktum at disse stjernene begynner å bli oppbrukt til de grader. Seff, det kan jo være fint, men er ikke meningen med tatoveringer ofte at de skal være noe originalt ved deg?

Mao: Jeg "disser" ingen for å ha stjerner tatovert, men det går jo an å finne på noe litt mer originalt, gjør det ikke?

vel, hva som er meningen for andre skal ikke jeg si.

Men meningen med min tatovering er at den betyr noe for meg.

om det er orginalt eller ikke gir jeg vel en god faen i..

For å avslutte denne "diskusjonen" så er det to viktige avgjørelser du må ta før du skal tattovere deg; hva skal du tattovere og hvor skal denne tattoveringen være. Begge to er like viktig. Jeg er personlig fornøyd med min egen tattovering - selv om mange mener at å tattovere noe med "Old English Text" er oppbrukt. Jeg føler jeg har tattovert noe som representerer meg, noe som representerer det jeg er interessert i og noe som betyr mye. Har også valgt en litt annen plassering enn andre som regel gjør.

Det samme gjelder stjerner, tribal osv. Det kan gjøres svært kreativt, men det er jo selvfølgelig individuelt om man liker det ikke. Så i stedet for å gå til personangrep så kan man formulere setningen "Personlig ville jeg ikke hatt blablabla" eller "personlig liker jeg ikke så godt blabla".

Jeg kan ikke lavær å være enig med PzN! :happy:

Tre punkter.

- Old english text er stilig. Hvertfall hvis du har, som du sier, noe som helst tilknytning til det og det som er skrevet. :happy:

- Cthulu har da søte tatoveringer, selv om han ikke er den eneste med den type motiver i verden. Det velger man da selv ' />

- Vet folk har spurt om dette før, med varierende svar, men: Gjør det jævla vondt? p

Noen steder (untatt de åpenbare) som gjør mindre eller mer vondt enn andre?

Jeg syns det hele er ganske behagelig, men det er nå meg :happy:

At det skal gjøre så i helsike vondt er en myte. Det er mulig den faktisk har rot i at ved å tro det skal gjøre så forferdelig vondt så blir opplevelsen mindre ubehagelig når man innser at det ikke gjør det elns.

Bottom line, gjør ikke vondt. Ikke slik du tenker ihvertfall :innocent:

Ninjaedit: det har seff litt å si hvor man tar også, tynn hud = mer sensitiv. For meg så er det ikke smerte, men rykninger som er plagsomme når nåla treffer et område med høy konsentrasjon med nerver o.l.

Igjen, ikke vondt....Deilig, kanskje, men ikke vondt :innocent:

Skjønner meg ikke på dere som mener at stjerner og tribals får man til å se ut som en uorginal taper. Synes f.eks. Cthulu kler dem veldig godt, og det er spesielt kult at han tok dem på Sunny Beach! I mine øyne er det dere som er en gjeng med kjedelige, feige tullinger som ikke tør å gjøre noe så originalt som å ta tattis på fylla i syden. Ta dere noen boller og gro litt baller!

Jeg var ikke full =) 110% edru =)

Jogers:

Mjaa.. Ikke akkurat vondt. Er en litt spesiell greie. =)

Synes på ingen måte det er vondt, men den siste bokstaven som jeg tattoverte på undersiden av håndleddet var litt ubehagelig. Når jeg tok tattoveringa jeg har på leggen så kjente jeg nesten ingenting.

Jeg syntes det var ubehagelig, en venn av meg syntes det ikke var vondt i det heletatt.

Har hørt at hånden skal være en av de værste stedene å tattovere seg.

Som Cthulu sier, ikke akkurat vondt..

men vil si det var ubehagelig, hvertfall til å begynne med,..

men heller det enn å pierce tunga, selv om det var gjort på kun kort tid. :happy:

Ikke tenk på at det gjør vondt, bare slapp av så går det så fint så =)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...