ProstGotvin 67 Report post Posted May 30, 2006 Omsider har jeg også fått somlet meg til å kjøpe dette. Rakk ikke teste i dag, men i morgen blir jeg nok å se på slagmarken. Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted May 30, 2006 Sleng dere inn på #ro.battlefield.no og dult meg i siden så kan jeg bli med Share this post Link to post Share on other sites
KalleKnert 0 Report post Posted June 5, 2006 Noen som vet hvem som har det beste tilbudet på Red Orchestra? Jeg nekter plent å betale 450 Kr for det i Trondheim. Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted June 5, 2006 Å kjøpe det gjennom steam er vel det billigste, men jeg vet at cdon.com ikke er så ille i pris de heller Share this post Link to post Share on other sites
KalleKnert 0 Report post Posted June 5, 2006 I'll check it out. Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted June 5, 2006 er noen som tar blodpris for plasten og pappen du får på butikken. Spaceworld på Jessheim tar 399,- for spillet. Ca 250 kr mer enn hvis man tar det via steam. Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted June 5, 2006 http://gamer.no/product.php?productId=41688 Share this post Link to post Share on other sites
KalleKnert 0 Report post Posted June 5, 2006 er noen som tar blodpris for plasten og pappen du får på butikken.Spaceworld på Jessheim tar 399,- for spillet. Ca 250 kr mer enn hvis man tar det via steam. 1417350[/snapback] Pah... Spaceworld i Trondheim avd. Metro senteret tar 450 kr... http://gamer.no/product.php?productId=41688 1417366[/snapback] Takk Takk Takk. Share this post Link to post Share on other sites
markaren 0 Report post Posted June 16, 2006 Kjøpte spillet i dag. Men, fy faen hvor vansklig.. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted June 16, 2006 Jepp, det er en liten terskel du må over før du begynner å fragge for fullt. Anbefaler at du leser rundt på forumet her, mye god info å finne! Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted June 16, 2006 kjøpte det på cdon nå Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted June 16, 2006 To nye på en dag, genialt Share this post Link to post Share on other sites
markaren 0 Report post Posted June 16, 2006 Etter to timer spilling så sitter kontrollene Veldig bra spill dette her, bare synd at det ikke er så folksomt på serverene Share this post Link to post Share on other sites
MK_Blackbird 0 Report post Posted June 16, 2006 Det som er digg er det at du treff der du siktar, og greier du å halde jernsiktet på ei klynge så dør dei. Ikkje sånn jækli spray som i andre spel Share this post Link to post Share on other sites
KalleKnert 0 Report post Posted June 17, 2006 Helvete... Må få kjøpt det snart... Klasseturen sugde opp en god del Cash... Share this post Link to post Share on other sites
g00rtg 0 Report post Posted June 26, 2006 Da har jeg endelig fått kjøpt det, kjøpte jo UT 2004 kun for RO når det bare var en mod. Noen som blir med å spille? Share this post Link to post Share on other sites
Neuraxis 0 Report post Posted July 4, 2006 Damnit, jeg blev nr 199! Share this post Link to post Share on other sites
Mith888x 0 Report post Posted July 5, 2006 Jeg har! Share this post Link to post Share on other sites
auch 0 Report post Posted July 6, 2006 Autorock er også å finne på diverse RO servere nå. Share this post Link to post Share on other sites
Stridsmann 0 Report post Posted July 10, 2006 Kjøpte det for noen minutter siden. Laster det ned fra steam nå. Share this post Link to post Share on other sites
Duggis 0 Report post Posted July 15, 2006 der gikk jeg til anskaffelse etter å bare ha hørt lovord om dette Får hele tida opp denne beskjeden når jeg prøver å laste ned "The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes" Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted July 15, 2006 Bare å prøve igjen regner jeg med. Share this post Link to post Share on other sites
Duggis 0 Report post Posted July 15, 2006 Reboot 1469861[/snapback] første bud! takk Share this post Link to post Share on other sites
Nazgul- 0 Report post Posted July 15, 2006 Eller reinstaler steam og prøv på nytt. Share this post Link to post Share on other sites