Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?  

236 members have voted

1. 1. Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

• Ja
      234

Recommended Posts

Pixelskyting blir kjedelig i lengden....

Da har du bare spillt de bretta der det stort sett er langdistansekamper(dvs mange av tanksbretta).

(...), men jeg hører iallefall at jeg blir skutt på.

Det bare fra 300+ meters hold at det er vanskelig å høre skudd. Man hører uansett at kulene fyker forbi hodet + at det blir litt blurring. Så man bør ta det som et hint om å komme seg ned på bakken, eller bak no dekning.

Om det nå er 161 stk som har kjøpt det, hvor i heiteste huleste spillere dere da!?

161 stk skulle fylt våre 2 server til randen med folk...

Kom dere inn og spill da folkens, vi mister kanskje serverne om de ikke brukes.

skal kjøpe det når jeg får kjøpt meg ny data.... men alle i familien har æ i etternavnet så det kan bli litt problematisk over steam:S

Om det nå er 161 stk som har kjøpt det, hvor i heiteste huleste spillere dere da!?

161 stk skulle fylt våre 2 server til randen med folk...

Kom dere inn og spill da folkens, vi mister kanskje serverne om de ikke brukes.

1337416[/snapback]

Prøvde det og ble lei ganske fort. For realistisk til at det kan bli noe særlig morro for min del.

Men jeg har prøvd det og i tillegg støttet de som har utviklet det. Føler jeg har gjort min del.

Akkuratt nå er jo et veldig dårlig tidspunkt for gaming da. Russetiden, vår og eksamen smile.png

Dessuten er man vel ikke avhengig av et purenorsk miljø for å overleve, er man? ;)

Det er gjerne de med 4-5 på man bør gå inn på om det er ok ping. De fylles fort opp. Det er i alle fall min erfaring ;)

Spillet er kjøpt i butikk idag :(

skjønner ikke en dritt foreløpig men jeg blir vel å finne på slagmarka i helga.

Bra mye billigere å kjøpe over steam. 449? Dæven. 25 dollar betalte jeg... Det vil si 150 kroner eller noe slikt.

Da fikk jeg endelig somla meg til å regge på forumet.

Ser med blide øyne på at så "mange" allerede har gått til innkjøp smile.png

Siden RO ikke blir hype'a så mye så er det jo nesten bare munn-til-munn metoden som gjelder.

Blir også flere naturligvis når resten av Europe får tilgang.

Det er faktisk ikke så vanlig med et kreditt kort som vi tar for gitt her oppe i Nord.

Vi har folk fra Nederland, Belgia, Tyskland etc i clanen som ikke har tilgang på kort i det hele tatt.

Det er strikte regler for kort der nede ser det ut som, så de venter på retail versjonen.

Så har vi jo Polen og diverse "østblokk" land som bare kan drømme om å ha et Visa, disse vil nok komme etter bare spillet blir tilgjengeling for dem i butikken.

Håper jo det ihvertfall.

Men community delen av RO er jo bare helt konge !

Voksne (vel 90%) og oppegående mennesker som deler en felles glede i dette spillet.

Ikke no IWN bullshit her ihvertall, de av dere som har spilt eller spiller CoD/CoD2 vet hva jeg tenker på.

Ok, nok prat - jeg har en date med en russer i Baksan Valley , kan ikke la stakkaren vente heller...

Cod2-klan som skifter over eller?

Har blitt helt overrasket over at VISA ikke er vanlig i Europa jeg, men det viser seg at det stemmer.

Cod2-klan som skifter over eller?

Har blitt helt overrasket over at VISA ikke er vanlig i Europa jeg, men det viser seg at det stemmer.

1406404[/snapback]

Nei, vi spiller fortsatt vanilla CoD + CoD2, vår MOHAA seksjon holder også koken, ikke dårlig for et spill som er håpløst utdatert :)

Det er også vanskelig å gå tilbake til andre spill for tida, jeg var en ihuga fan av BF2, hvis de bare kunne ta vekk muligheten til å leke kanin hadde jeg nok fortsatt spilt.

Håper RO setter en standard for spill i framtida, man kan jo håpe.

Sign in to follow this  

• Create New...