Caelie 0 Report post Posted March 14, 2006 Da var spillet kjøpt! Noen ta på meg. 1295601[/snapback] :ta på: Share this post Link to post Share on other sites
vegrad 0 Report post Posted March 14, 2006 Preloada her også nå *GLEDE SEG* Share this post Link to post Share on other sites
Flattop 0 Report post Posted March 14, 2006 (edited) As we 'speak'. Går i 236,8KB/s FERDIG Edited March 14, 2006 by Flattop Share this post Link to post Share on other sites
Bruiser 3 Report post Posted March 14, 2006 Vota ja på voten for evig lenge sia, men.. Ja, har kjøpt Share this post Link to post Share on other sites
Daddy 0 Report post Posted March 14, 2006 Samma her... preloada og gode greier... sitter på 99% akkurat nå. Den lengste prosenten ever! Håper vi får en server på Bergen Fotograflaug allerede i kveld, helst flere. Share this post Link to post Share on other sites
balleklorin 0 Report post Posted March 14, 2006 Kjøpt og downloading er i gang, men dette tar tid... og jeg som tenkte å ta en runde ikveld, ser dårlig ut. Share this post Link to post Share on other sites
Tøfflus 0 Report post Posted March 14, 2006 kjøpt for en time siden ja. pre-loader som bare fy... Share this post Link to post Share on other sites
Darkness 1 NRW 0 Report post Posted March 15, 2006 Preload gikk som skutt ut av en kanon, men siste verifikasjons install laster med 20-30kb... ?? Share this post Link to post Share on other sites
GoVassago 0 Report post Posted March 15, 2006 er handlet.. hurray! snakk om annerledes spill kontra bf2.. Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted March 16, 2006 Ser man det ja, langt over 100 folk som har vota nå gitt, det er jo artig see you all on the battlefield Share this post Link to post Share on other sites
Coq Rouge 0 Report post Posted March 17, 2006 Har kjøpt, skjønner ingen verdens ting Share this post Link to post Share on other sites
Caelie 0 Report post Posted March 17, 2006 Ikke gi opp Cop Rouge, det blir gøyere jo mer du spiller! Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 17, 2006 Har kjøpt, skjønner ingen verdens ting ' /> 1301445[/snapback] Det du gjør da er at du spør om hva du lurer på her på forumet, kommer deg på vår public kanal på teamspeak, og kommer på en norsk server. Så får du hjelp! Jeg har aldri lagt skjul på at RO kan være overveldende de første rundene, men man kommer fort inn i det. Og det er verdt det! Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted March 17, 2006 Røde hane, du må spørre frosken Han begynner å få dreisen på det sammen med Gilgamesj Share this post Link to post Share on other sites
Coq Rouge 0 Report post Posted March 17, 2006 Joda.. forsøkte med forsken og gil i går.. de sier jo hva vi skal, men jeg er like forvirret der jeg beveger meg. Teamspeak kommer jeg neppe på.. min erfaring med TS, er at det er elendig lydkvalitet. Share this post Link to post Share on other sites
Deraneo 0 Report post Posted March 17, 2006 Tosken sjølv har nettopp skaffa seg spelet. Blir å se online i heile kveld Share this post Link to post Share on other sites
Travis 0 Report post Posted March 19, 2006 Jeg har nå kjøpt spillet, og det gikk kjempe glatt igjennom Installeringen og nedlastingen, men Oppdateringen går ikke så "smooth" Men uansett, 67% nedlasta av Oppdateringen Share this post Link to post Share on other sites
-Petrus- 0 Report post Posted March 19, 2006 Da har jeg også kjøpt. Laster med 220kb/s i dette øyeblikk. Gleder meg sinnsykt til å prøve dette spillet! EDIT: Jobber fortsatt med nedlastningen ' /> Hastigheten er nå nede i 40kb/s 85% etter nesten 2 timer!! Share this post Link to post Share on other sites
Beartwo 0 Report post Posted March 22, 2006 Ferdig!! "pappa!!! kom og tørk meg!" Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 23, 2006 Ja, da har jeg og kjøpt det. Jeg ble inspirert av et nytt spill... Synkende skip har aldri vært min greie, tross alt. Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted March 24, 2006 Kjøpt, testet/veid og funnet for lett. Kommer sikkert til å spille det litt nå og da, men siden man sjelden ser tydelig hva man ser på (iallefall på store brett) så blir det kjipt. Pixelskyting blir kjedelig i lengden.... Men jeg går nok ikke tilbake til Betafield 1.9999.9983 Heldigvis er det fortsatt noen spillere igjen innenfor BFV og BF1942. Endel bugs der og, men jeg hører iallefall at jeg blir skutt på. Share this post Link to post Share on other sites
Herbie 0 Report post Posted March 24, 2006 Hint: Skru opp lyden Share this post Link to post Share on other sites
AD_derfladis 0 Report post Posted March 24, 2006 de tror jeg er en svindler og vil ikke la meg kjøpe faenskapet Share this post Link to post Share on other sites
watty 0 Report post Posted March 25, 2006 weeee. skaffet det til slutt jeg og håper alle ser frem til å bli teamkillet av meg Share this post Link to post Share on other sites