Hurricane 0 Report post Posted March 8, 2006 Vi nærmer oss, det magiske 100 tallet nå snart Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted March 8, 2006 Vi nærmer oss, det magiske 100 tallet nå snart 1288673[/snapback] Så det selv, og nå har vi jo fått vite release datoen, er 6 dager å vente igjen nå ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Heartagram 0 Report post Posted March 8, 2006 Kjøpte spille for en uke siden. Oppdaget spille på Gamer.no, i en post av Ghad tror jeg. Registrerte meg her for et par dager siden, håper spille blir bra og får et sikkelig bra norsk miljø Gleder meg til tirsdag Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 8, 2006 Ingen årsak, det var da så lite Velkommen! Share this post Link to post Share on other sites
Medic 0 Report post Posted March 9, 2006 Hei! :wave: Jeg er leder for an europeisk CoD2 klan, men siden IW etter min mening har gjort en elendig jobb i forhold til "community" har jeg kjøpt RO. Har alltid satt pris på realisme i spillmotorene, og gleder meg defor ekstra mye til RO. Share this post Link to post Share on other sites
Cold-loaded 0 Report post Posted March 9, 2006 Gleder meg som en liten unge, har kjøpt det i går. Tror det vil bli en positiv erfaring i forhold til BF2 som enkelte kan fort bli lei av... spesielt når det kommer til . Men jeg skal aldri si aldri Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 9, 2006 Hei! :wave: Jeg er leder for an europeisk CoD2 klan, men siden IW etter min mening har gjort en elendig jobb i forhold til "community" har jeg kjøpt RO. Har alltid satt pris på realisme i spillmotorene, og gleder meg defor ekstra mye til RO. 1289688[/snapback] Inf combaten i RO:O har fått en feeling som ligner veldig på Cod2 når det kommer til hvor responsivt og glatt alt sammen føles. Tidligere var RO:CA litt mindre polert enn cod. Så bare gled deg! Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted March 9, 2006 Hei! :wave: Jeg er leder for an europeisk CoD2 klan, men siden IW etter min mening har gjort en elendig jobb i forhold til "community" har jeg kjøpt RO. Har alltid satt pris på realisme i spillmotorene, og gleder meg defor ekstra mye til RO. 1289688[/snapback] Inf combaten i RO:O har fått en feeling som ligner veldig på Cod2 når det kommer til hvor responsivt og glatt alt sammen føles. Tidligere var RO:CA litt mindre polert enn cod. Så bare gled deg! 1289933[/snapback] Gleder meg jeg Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted March 9, 2006 Samtidig er det mye som er veldig forskjellig fra CoD2 go RO. For å sitere Ghad fra en eller annen plass: "Å spille CoD2 er som å være i en krigsfilm. Å spille RO er som å være i krig." Share this post Link to post Share on other sites
GhostRecon 0 Report post Posted March 9, 2006 Da fikk pollen en til stemme Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 10, 2006 Da fikk jeg endelig tilsendt det pokkers mastercardet, etter at det første forsvant i posten, så nå er RO betalt og i ferd med å preloades. Share this post Link to post Share on other sites
bbble 2 Report post Posted March 11, 2006 Jeg møter forberedt den 16...preload @ 95% nå. Da jeg så at StalingradKessel var med i spillet, var siste ubesudlede rest av sjela mi solgt til djevelen, som har lovt at jeg skal få spille RO:O... ZHAAAAAAAAA RHODINU! URAAAAAAAAAAAAA! Share this post Link to post Share on other sites
bingan 0 Report post Posted March 11, 2006 Du mener den 14..? Share this post Link to post Share on other sites
bbble 2 Report post Posted March 11, 2006 even better Share this post Link to post Share on other sites
Rex 0 Report post Posted March 12, 2006 Ja da. I kveld tenkte jeg "what the hell", og bare kjøpte det. Share this post Link to post Share on other sites
Nazgul- 0 Report post Posted March 13, 2006 Da var RO:O kjøpt og preloada Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted March 13, 2006 Taken + Nazgul = tafsetiger Share this post Link to post Share on other sites
Nazgul- 0 Report post Posted March 13, 2006 Får trene litt mere i dag da søtnoss. Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted March 13, 2006 Nå har jeg kjøpt det også. Nå er manntallet snart over 100 Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted March 13, 2006 Da var det magiske tallet 100 nådd Skal bli morsomt å få spilt mot/med folka i morgen! Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted March 13, 2006 100 -50 som har sagt Ja for det var eneste alternaltiv = 50 Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted March 13, 2006 Da var spillet kjøpt! Noen ta på meg. Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted March 13, 2006 Endelig fikk jeg kjøpt det også My nipples explode with delight! Share this post Link to post Share on other sites
OddA 0 Report post Posted March 14, 2006 Preloaded og kjøpt. Kan ikke vente til 20.00 Share this post Link to post Share on other sites