Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?  

236 members have voted

1. 1. Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

• Ja
      234

Recommended Posts

Vi nærmer oss, det magiske 100 tallet nå snart :lol:

1288673[/snapback]

Så det selv, og nå har vi jo fått vite release datoen, er 6 dager å vente igjen nå ^^

Kjøpte spille for en uke siden. Oppdaget spille på Gamer.no, i en post av Ghad tror jeg. Registrerte meg her for et par dager siden, håper spille blir bra og får et sikkelig bra norsk miljø :lol:

Gleder meg til tirsdag :huh:

Hei! :wave:

Jeg er leder for an europeisk CoD2 klan, men siden IW etter min mening har gjort en elendig jobb i forhold til "community" har jeg kjøpt RO.

Har alltid satt pris på realisme i spillmotorene, og gleder meg defor ekstra mye til RO. :lol:

Gleder meg som en liten unge, har kjøpt det i går. Tror det vil bli en positiv erfaring i forhold til BF2 som enkelte kan fort bli lei av... spesielt når det kommer til :huh: .

Men jeg skal aldri si aldri :lol:

Hei!  :wave:

Jeg er leder for an europeisk CoD2 klan, men siden IW etter min mening har gjort en elendig jobb i forhold til "community" har jeg kjøpt RO.

Har alltid satt pris på realisme i spillmotorene, og gleder meg defor ekstra mye til RO.  :lol:

1289688[/snapback]

Inf combaten i RO:O har fått en feeling som ligner veldig på Cod2 når det kommer til hvor responsivt og glatt alt sammen føles. Tidligere var RO:CA litt mindre polert enn cod.

Så bare gled deg!

Hei!  :wave:

Har alltid satt pris på realisme i spillmotorene, og gleder meg defor ekstra mye til RO.  :lol:

1289688[/snapback]

Inf combaten i RO:O har fått en feeling som ligner veldig på Cod2 når det kommer til hvor responsivt og glatt alt sammen føles. Tidligere var RO:CA litt mindre polert enn cod.

Så bare gled deg!

1289933[/snapback]

Gleder meg jeg :huh:

Samtidig er det mye som er veldig forskjellig fra CoD2 go RO.

For å sitere Ghad fra en eller annen plass: "Å spille CoD2 er som å være i en krigsfilm. Å spille RO er som å være i krig."

Da fikk jeg endelig tilsendt det pokkers mastercardet, etter at det første forsvant i posten, så nå er RO betalt og i ferd med å preloades.

Jeg møter forberedt den 16...preload @ 95% nå. Da jeg så at StalingradKessel var med i spillet, var siste ubesudlede rest av sjela mi solgt til djevelen, som har lovt at jeg skal få spille RO:O...

ZHAAAAAAAAA RHODINU! URAAAAAAAAAAAAA! >D

Ja da. I kveld tenkte jeg "what the hell", og bare kjøpte det. tongue.png

Da var RO:O kjøpt og preloada >D

Taken + Nazgul = tafsetiger >D

Får trene litt mere i dag da søtnoss. >D

Nå har jeg kjøpt det også. >D

Nå er manntallet snart over 100

Da var det magiske tallet 100 nådd >D Skal bli morsomt å få spilt mot/med folka i morgen!

100 -50 som har sagt Ja for det var eneste alternaltiv = 50

Sign in to follow this  

• Create New...