Moneybags 0 Report post Posted March 2, 2006 er alle de "store" oppholder seg må nok skaffe deg. men kjøper Cd utgaven jeg ' /> Håper ikke spillet blir alt for bra... har ikke flere spill timer å ta av Share this post Link to post Share on other sites
RakaPung 0 Report post Posted March 3, 2006 Da var spillet kjøpt!!! Happy Iron? Share this post Link to post Share on other sites
Howard[NO] 0 Report post Posted March 4, 2006 KJøpt og preloada (Glede seg) Share this post Link to post Share on other sites
KalleKnert 0 Report post Posted March 5, 2006 Skal shoppe når når det ramler ned til butikkene. Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 6, 2006 jepp da er det i boks for min del også. *puster lettet ut* Share this post Link to post Share on other sites
KB Kjehaako 0 Report post Posted March 6, 2006 Kjøpte det for en god stund siden, men stemte JA nå. Blir utrolig moro når det kommer ut, ja. Share this post Link to post Share on other sites
nystad15 0 Report post Posted March 7, 2006 Sett nu å lure om jeg skall kjøpe det. Har alerede lastet ned og innstalert STEAMèn. Gleder meg til å kunne bestemme meg om jeg skall gjøre det nu, eller i morgen. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 7, 2006 Goddamn så mange allerede før spillet er ute! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 7, 2006 Hmmm... Skal jeg kjøpe det og gi Ghad buksevann om det ikke er bra tro? Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted March 7, 2006 Kjøp spillet OG gi Ghad buksevann uansett. win-win Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 7, 2006 Hvis buksevann = såpe#### er det greit Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 7, 2006 Kjøp spillet OG gi Ghad buksevann uansett. win-win 1286939[/snapback] Jau.. send meg en PM når det er kommet ut da... Share this post Link to post Share on other sites
KB Kjehaako 0 Report post Posted March 7, 2006 Ville forundre meg om du ikke ser den nyheten som kommer til å fylle halve forsiden ved lanseringsdato Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted March 7, 2006 HAHA Ghad er pwned!! Share this post Link to post Share on other sites
AllFather 0 Report post Posted March 7, 2006 Vil bare opplyse at spillet må enten komme ut før fredag, ellers så får det vente 2,5 uke. Ingen får spille spillet mens jeg er i Tyrkia (og deretter messe). Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted March 7, 2006 Vil bare opplyse at spillet må enten komme ut før fredag, ellers så får det vente 2,5 uke. Ingen får spille spillet mens jeg er i Tyrkia (og deretter messe). 1287375[/snapback] Mottat og forstått! Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 7, 2006 Balle Klorin Share this post Link to post Share on other sites
Nazgul- 0 Report post Posted March 8, 2006 Har lyst til å kjøpe, men tror ikke steam godtar Visa elektron. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 8, 2006 Ville forundre meg om du ikke ser den nyheten som kommer til å fylle halve forsiden ved lanseringsdato 1287267[/snapback] Og kommer sikkert være like spillbart som Söldner: Secret Wars Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted March 8, 2006 Og kommer sikkert være like spillbart som Söldner: Secret Wars 1288298[/snapback] Jepp, husker godt den skuffelsen.... Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted March 8, 2006 Flere som gikk på soldner smellen ja Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted March 8, 2006 Spillbart som i gameplay eller spillbart som i bugs'n stuff? Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted March 8, 2006 jeg er kravstor så: Both! Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted March 8, 2006 Nå skal det sises at gameplay er unikt på mange måter, men absolutt spillbart. Bugs er det færre av i beta enn i mange andre ferdige spill Share this post Link to post Share on other sites