Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?  

236 members have voted

1. 1. Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

• Ja
      234

Recommended Posts

Må si dette ser veldig bra ut :tafse:

Hvis bare 20 av dere 50 som har lest dette klarer å få 2 stykker ekstra til å kjøpe spillet, og så videre, så kan dette fort ta fullstendig av biggrin.png

La merke til hvor dystert og jævlig alt så ut på bildene på hjemmesiden (blir vel så nærme ww2 man kan komme uten å ha vært der), helt klart et spill jeg kommer til å kjøpe meg.

Med den grafikken og hvis de holder alt de lover (gleder meg spess til null crosshair greia) blir dette en STOOOR schläger

trekk vekk 20 stykker som har sagt ja på bull!

trekk vekk 20 stykker som har sagt ja på bull!

1273088[/snapback]

Kan jo også tenkes at Ghad har laget 30 nye kontoer for dette formålet. :tafse:

"let the mass-hysteria commence!" :tafse:

hehe...jaujau. Får håpe at ikke like mange blir skuffa som med modden da.

Var vel en del travere her på bruket som ikke blei så imponert over modden ihvertfall.

Vil bare si at det er noe brattere lærekurve enn ved de fleste FPS spill. "Pixelshooting" får en ny definisjon i RO ved at man må i noen tilfeller skyte noe som ikke er stort større enn et par pixler på skjermen. Men det er jo serdeles tilfredstillende å treffe da biggrin.png

Skyte folk som er i vinduet i "Shepherds Hut", fra vindussprekken fra TR på Kauka: PRICELESS!

Ser ut som kaukasus er med i RO:OF og...mer fargerik nå så det ut som.

Jeg er forberedt på en god del whine om at folk ikke fant det spillet de forventet seg. :tafse: RO er ikke alle sin cup of tea, og mener ikke å være det heller.

Jeg er forberedt på en god del whine om at folk ikke fant det spillet de forventet seg. :tafse: RO er ikke alle sin cup of tea, og mener ikke å være det heller.

1273286[/snapback]

Jeg skal like det, om jeg ikke kommer til å like det skal jeg spille for det, jeg har så innmari lyst på et sikkelig fps spill nå som jeg kan spille i lang tid fremover og bli god i tongue.png og satser 100% på RO:O, så det kan nok neppe skuffe meg, syns modden er artig så tror nok neppe selve spillet kan bli dårligere.

ja jeg vil anbefale alle som har UT2004 å laste ned RO:ca og iallefall sjekke hva det er de begir seg inn på, for det er endel småting som skiller RO fra resten av sjangeren.

Oi, nå er vi oppe i 64! Noen som tør å vedde på om vi får den over hundre?

Kjøpt og betalt. Pre loader i morra. Legger meg nå ' />

Battlefield.no bør være en av de første med RO:O server! p

Done :bleh: Hadde egentlig tenkt til å vente, men ghad ikke tongue.png

Avventer til det slippes og så ser jeg hva folk uttaler etter dette. Skvate og Ghad er ikke objektive nok for meg :bleh:

Bare løp og kjøp sier nå jeg, er jo bare 150 spenn eller noe, det er jo knapt 3 øl på byen, I verste fall er det som å gjøre et bomkjøp på en CD, noe jeg kan garantere at det ikke blir. Gir du spillet en sjans i 10 minutter, kan jeg garantere at dere blir hekta

Kjøpte ut2004 pga RO. Angrer ikke.

Jeg kjøpte dette uten å være klar over at det kanskje vil fungere dårlig på min laptop :heart:

Stoler dog på Ghad om speccsa, til tross for at han er i stadig lykkerus over beta'n.

Kunne du spille moden kan du spille retail :heart:

Må muligens skru av hdr og sånn, men det er no biggie

Sign in to follow this  

• Create New...