Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?  

236 members have voted

1. 1. Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

• Ja
      234

Recommended Posts

Faen jeg gleder meg til dette spillet. Så den filmen og tar jo bare helt av. 800m tank combat *sikle*

Når er release date egentlig?

Mars tror jeg ?

Må si jeg ble litt interessert i dette spillet selv og kommer nok til å preordre imorra. Skal ihvertfall spesialisere meg som sniper og regner med det ikke kommer noen regler som tvinger meg til å holde meg på en plass som i BF2 :blush:

Mars tror jeg ?

Må si jeg ble litt interessert i dette spillet selv og kommer nok til å preordre imorra. Skal ihvertfall spesialisere meg som sniper og regner med det ikke kommer noen regler som tvinger meg til å holde meg på en plass som i BF2 :blush:

1268265[/snapback]

Kommer nok lite med ekstra regler på servere som det er mye av på BF servere. Er innebygd anti-spawncamping i bretta osv... personlig så er jeg veldig mot all mulig ekstra regler til spill. Hvis spillet er så dårlig at man må ha en million paragrafer for å ha det morro, så er det bare å drite i spillet.

Men klart...å kaste granater inn i spawn, er noe jeg ser på som ganske ynkelig oppførsel.

Ellers så er vel snipern ganske populær...men siden du sikkert har en phet maskin, så får du vel mulighet til å velge snipern før noen andre.

Er ganske lett å spille med sniper egentlig, men folk forventer jo at man spiller bra med den og.

Edit: Når det gjelder tanks, så trur jeg at 800 meter er absolutt maks. Gjelder vel og å få noen samarbeidsvillige folk til å kjøre sammen med deg. Hørte om noen(trur det var noen her på forumet), som rulerte om tanksposisjonene osv...og det funka visst veldig bra.

hvor mange gleder meg tråder skal det komme?

Gleder meg ganske mye jeg og.

men det jeg gleder meg mest til er å få in aimen og flyte på den, da er det GØY!

Jeg vet at de første dagene vil være fylt med fustrasjon og drittslenging på VT, for spillet er _VANSKELIG_ å bli noelunde dugenes for teamet i.

Mars tror jeg ?

1268265[/snapback]

Jeg tror faktisk at RO-teamet helt implisitt i spillet kommer til å lage sånn at man ikke kan spawncampe. (jeg tror man dør hvis man kommer for nær fi spawn)

Det man har som en taktisk feature i RO er at man camper spawnexit.

Er vel sånn at de har bygd spawnområdene sånn at det er vanskelig å komme til for fienden uansett. De ekstragreiene med at det er automatiske forsvarssystemer(av noe slag) ved spawn, blir vel aktivert hvis de alikevel klarer å komme seg inn(på de aller fleste brett, så medfører det bugexploiting). DoD hadde noe av det samme i seinere versjoner(der var det AI-styrte MGer i vinduene ved spawn).

Ellers så har jeg ikke hatt noe problem med spawncamping i RO. At de ligger folk på utsiden og lurer er en del av spillet, og jeg kommer ikke til å spille på servere som lager regler om at det ikke skal være lov(dvs banner folk som gjør det).

Det er alltid flere utganger fra spawn(på alle brett jeg har spillt ihvertfall), så man skal alltid kunne klare å slå igjennom en "beleiring" hvis laget samarbeider litt.

Er jo lite som er mer tilfredsstillende enn å flanke en spawn-exit-camper-hore, for så å smekke pistolskjeftet i bakhodet til vedkommende.

Mars tror jeg ?

1268265[/snapback]

Kommer nok lite med ekstra regler på servere som det er mye av på BF servere. Er innebygd anti-spawncamping i bretta osv... personlig så er jeg veldig mot all mulig ekstra regler til spill. Hvis spillet er så dårlig at man må ha en million paragrafer for å ha det morro, så er det bare å drite i spillet.

Men klart...å kaste granater inn i spawn, er noe jeg ser på som ganske ynkelig oppførsel.

Ellers så er vel snipern ganske populær...men siden du sikkert har en phet maskin, så får du vel mulighet til å velge snipern før noen andre.

Er ganske lett å spille med sniper egentlig, men folk forventer jo at man spiller bra med den og.

Edit: Når det gjelder tanks, så trur jeg at 800 meter er absolutt maks. Gjelder vel og å få noen samarbeidsvillige folk til å kjøre sammen med deg. Hørte om noen(trur det var noen her på forumet), som rulerte om tanksposisjonene osv...og det funka visst veldig bra.

1268331[/snapback]

Så systemet er veldig likt Americas Army med andre ord ? Der er det kun 2stk som får velge sniperen . Sånn det fungerer her også ? At man velger en rolle sånn at ikke alle kan være sniper f.eks ?

Dette setter mapdesigner helt selv. Våpenutvalget varierer vilt fra map til map. På maps tidlig i krigen er det som oftest veldig få automatvåpen, mens i Berlin har nesten alle automatvåpen.

Mange brett det ikke er sniper på i det hele tatt, og jeg kan ikke komme på noen med mer enn ett sniperkit per team

(alt jeg har sagt nå er tatt fra moden da, legger og ved et bilde fra kit selection i brettet Ponyri i moden, som du kan se er det begrensinger på alle klasser unntatt strelok, som har mosin nagant enkeltskuddsrifle (veldig nøyaktig))

classes.jpg

Dette at spillet blir balansert på antall våpen per team istedet for at alle kits balanseres mot hverandre 1:1 gjør at spillet blir sykt mye kulere!

Jeg har mista troen på dette spillet! Utviklerene har ikke kontakt med publikum. Spillet er noe helt jævli ubalansert og det er fult av bugs. De gjør ikke en dritt for oss spillere, de innviterer bare noen få klaner til å teste det. Eneste grunnen til at de lager spillet er på grunn av penger, de kommer sikkert til å gi ut en haug med tileggs pakker.

SPOILER:
:blush:
SPOILER:
Hvilker spill snakker jeg om ?

Hva er dette for et spill?

Mod? Til hvilket spill.... Jeg gjetter CS, men har søren meg ikke snøring.

Er det et spill man kan kjøpe i butikken? Eller bare hente fra Vaulve..

Jeg føler meg som en skolert guttunge, ettersom alle snakker om dette, og jeg ikke vet hva det er engang...

Someone enlighten me!

Please :blush:

Hva er dette for et spill?

Mod? Til hvilket spill.... Jeg gjetter CS, men har søren meg ikke snøring.

Er det et spill man kan kjøpe i butikken? Eller bare hente fra Vaulve..

Jeg føler meg som en skolert guttunge, ettersom alle snakker om dette, og jeg ikke vet hva det er engang...

Someone enlighten me!

Please  :console:

1268943[/snapback]

Dette er et spill som orginalt starta som en mod til ut2004. De vant en konkurangse og stakk av med bl.a unreal motor licensen slik at de kunne gi ut et standalone spill. Dermed laget de 95% av spillet på nytt, å la sikkert til endel også.

Ro skal gies ut hovedsaklig på steam, du kan preloade nå men det kommer ikke før mars. Hvis du ikke liker steam kan du kjøpe en cd et par uker etterpå, men du må likevel ha en steamkonto for å spille det online.

Ghad: Make faq now! :(

Les nå bare dette forbanna forumet :blush:

Slutter aldri å forundre meg over hvor late folk blir.

Les nå bare dette forbanna forumet :blush:

Slutter aldri å forundre meg over hvor late folk blir.

1268976[/snapback]

slutter aldri å forundre meg over hvor lat jeg er heller. :yell:

Leste om dette spillet i dag. Så teaser i dag. Pre-loader i dag. Kjøpt og betalt i dag. Gud hjelpe meg dette ser ut til å bli noe aldeles vannvittig knall!

Sign in to follow this  

• Create New...