Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?  

236 members have voted

1. 1. Har du kjøpt Red Orchestra: Ostfront 41-45?

• Ja
      234

Recommended Posts

Hehe, jeg lager alltid en sånn tråd når det kommer et nytt spill, kunne ikke være dårligere her. :sadolf:

Går kun an å stemme ja på pollen.

Hehe, smart! :sadolf:

Syns du bør "feilposte" denne på Bf2 generelt eller no. Jeg ser frem til RO:OST ladderspill og turneringer. :gun_bandana:

Jeg syns tittelen bør være "Har, eller skal du, kjøpe..." - for jeg skal garantert kjøpe når det kommer :sadolf:

Hehe, ulempen med det er at det ikke går an å justere stemmen sin i ettertid. Disse trådene som er en av mine kjepphester skal fungere som tellepunkt, ikke som noe annet. :sadolf:

Huff, det er en lang ventetid dette. Var en fyr på RO-forumet som beskrev det som å ha julepresangene i hus, men ikke ha lov til å åpne dem. :lovecrazed:

Steam er litt tricky med det der noen ganger, de vil nok være på den sikre siden.

Det er viktig å få ned info om adresse og sånn EKSAKT likt det som er registrert i banken, er utrolig små avvik som skal til for at transaksjonen blir blokkert. Vi har noe av samme trøbbelet på jobb når kunder skal betale over nett med kredittkort.

Heheh, det kan nok være grunnen ja.

Du kan jo bare sjekke din siste utskrift fra banken?

Saddam valg.

Gleder meg som en fleskepølse.

12 var ikke så veldig mange da... Får håpe dette slår an hos oss som likte bf1942 bedre enn bf2... Oss gamle :sadolf:

Synes ikke 14 er så ille for et spill som ikke har kommet ut enda :wave:

Vurderer å kjøpe det....

edit: har bestemt meg for å kjøpe det >D

Mrmble. Hvis bare banken får ut finger'n med å sende meg mastercardet mitt... vil helst ikke betale med visa debitkort hvis jeg kan slippe det.

Men joa, har planer om å kjøpe denne.

Har aldri spilt RO før, men er stor fan av FH. 160,- er ikke ille så jeg har pre-loada spillet nå >D

Kom meg ikke unna og måtte ha denne godbiten. Ingenting er bedre en å drepe IronTurd, muahaha! wub.png

var ikke mye dem skulle ha. 154 kr for hele spillet.

Etter alt som er skrevet her, ser eg nok for meg at RO vil passe en del eldre spillere bedre en bf2. En smule mer realistisk og strategisk anlagt, så eg kommer nok til å kjøpe det smile.png

Sign in to follow this  

• Create New...