Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Red Orchestra Ostfront video trailer

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=43&g2_serialNumber=2

Kilde: ROGame

Nytt  fra Østfronten - Video av RO:O

For de av dere som lurer på hva Red Orchestra er har Tripwire Entertainment nå sluppet en video. Videoen kan foreløpig lastes ned i to format:

- High-res - Fra Battlefield.no filserver

- Low-res.

1256993[/snapback]

Seriøst, dette spillet blir nok det beste i verden ja.

Syns det er vanskelig å få feelingen av en slik trailer, men det var noen detaljer der som så feeete ut :sadolf:

Sleve, sleve. Dette så UTROLIG digg ut. Dirle koser seg sikkert med tanken at han skal nå få lov å sprenge menneskekropper til intet :sadolf:

Gleder meg, håper bare ikke det blir for brutalt, står på slagmarken med en fyr på kornet "Jeg klarer ikke skyte...".

Ehhææhhhhh.. hjeeeelp!

Er dette til PC???! Dette vil kreve 512 MB skjermkort, 4 gig med minne og super prossessor. :sadolf:

Nei, RO:O har mye lavere krav til datamaskin enn de fleste andre nye spill, for det er basert på at man har tynt velprøvd teknologi for alt den er verdt. Enginen kan også nyttgjøre seg dagens hardware fullt ut.

Derfor blir ytelsen veldig god.

Det første jeg skal gjøre når RO:O kommer ut, er å tilintegjøre Ghad og dirle til atomer :sadolf:

Endelig en ordentlig, realistisk krigsmod med noe annet enn EA-bæsch i bånn. Har de holdt takta på utviklingen siden jeg spilte RO sist, blir dette bra. FH er nok sju mil foran enda, men med denne motoren vil det være mulig å ta dem igjen. Det som før var forbeholdt de med 1gig minne og mer, vil kunne kjøres tålelig bra på den gjennomsnittlige CS-maskin.

/me skal begynne med ro...

Btw:

Jeg og pleier å skyte grønne greier... :sadolf:

Btw:

Jeg og pleier å skyte grønne greier...  :sadolf:

1257129[/snapback]

Hvis det er russisk sporlysammunisjon du tenker på, så kan jeg fortelle deg at aldri har jeg sett så realistisk sporlys som i RO. Ikke siden, eh, militæret, faktisk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tracer_ammunition

A tracer projectile is constructed with a hollow base filled with a pyrotechnic flare material. In US and NATO standard ammunition this is usually a mixture of strontium salts and a metal fuel such as magnesium perchlorate. This yields a bright red light. Russian and Chinese tracer ammunition generates green light using barium salts.

har døgna nå(spillte igjennom F.E.A.R), så jeg fikk ikke med meg detta før nå. Hyggelig da :sadolf:

Laster nuh.....

kul trailer det ja... bra for hyping :sadolf:

Vært litt kult med en uklippa gameplay-video da.

Ser de er veldig opptatt av å vise fram at granater kan sprette av tanksene hvis de treffer i visse vinkler osv.

Er ikke helt sikker på om jeg liker den nye StG lyden...men de har jo gjort opptak fra alle våpna, så man kan egentlig ikke klage.

Så dere den nydelige blur-effekten når vi så han som ble holdt nede med russisk mg-ild??? :sadolf:

Det er en stand alone som kommer via STEM i Mars.

1257226[/snapback]

Samt på plate for oss gammeldagse.

Sign in to follow this  

• Create New...