Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
djchange

Preloading Now

Recommended Posts

steamlogo1be.jpg

Kilde: Steam

"Pre-load now, purchase when ready and play the moment it is available."
Red Orchestra: Ostfront 41-45 Preloading Now

Red Orchestra: Ostfront 41-45 is now available for pre-load and pre-purchase via Steam. Red Orchestra is a realistic WWII online action game that features one dozen scenarios, a wide arsenal, and drivable vehicles. Pre-loading is available with no obligation to purchase. Those who pre-purchase will save 10% off of the regular price of $24.95.

Klikk her om du ikke aner hvordan man preloader.

Merk: Du må ha Steam installert først, det finner du her.

Ved å forhåndsbestille sparer man faktisk hele $2.50 :sadolf:

Snakka med noenutviklere på irc nå nettopp og ble virkelig imponert. Med f.eks. en PTRD må man sikte på steder på stridsvognene som ammolageret, bensintanken eller der folka inne sitter for å gjøre skade. Man kan faktisk drepe folka inne i tanken uten å sprenge opp hele driten! Tror jeg faktisk gleder meg mer enn Ghad jeg.

Så vidt jeg vet er ikke RO:Ostfront 41-45 inkludert i noen "pakkeløsninger" hos Steam.

Og som det står med stor skrift øverst i min første post, "Pre-load now, purchase when ready and play the moment it is available.".

Det betyr at det er fullt mulig å preloade selv om man ikke har kjøpt spillet.

HMM, men jeg får håpe at det er bra, så jeg skal betale for det.

Håper BF.no lager et STORT og offisielt Norsk community som jeg kan ødelegge.

GHAD BARE VENT!!

Sweet, det skal fikses når jeg kommer hjem. Kjipt hvis RO:O kommer når jeg er borte på vinterferie...

Teh temptation... vil ha plate... klarer ikke motstå... STEAM lokker... hater dog STEAM... må være sterkt...

Begun the RO-Wars has...

Det er jo ikke bestemt at RO:O kommer ut i butikkene her i Norge / Europa.

Betyr det at jeg får spillet med i steam pakken jeg kjøpte? eller må jeg fortsatt betale for det?

1258906[/snapback]

Husk at Steam etterhvert er som en hvilken som helst annen publisher, det kommer til å bli mange spill på steam som valve ikke selv har laget, men som de selger.

Red Orchestra Ostfront er totalt standalone, og en engangspris må betales.

Hihi, blir å sette på preload i kveld, selv om det jo er totalt meningsløst.

Preload er jo til for at du skal slippe å stå i ventekø på release dag :sadolf:

(Men det visste du vel, så hvorfor sier jeg det?)

Det er jo ikke bestemt at RO:O kommer ut i butikkene her i Norge / Europa.

1258957[/snapback]

Destineer Publishing?s Bold label has announced today a global publishing agreement with Tripwire Interactive, winners of the NVIDIA $1,000,000 Make Something Unreal Contest, that will bring the highly-anticipated World War II first-person shooter: Red Orchestra: Ostfront 41-45 to PCs this March.

Men... om lille Norge regnes som resten av verden... det ville jeg desverre ikke satset penger på.

Du kommer garantert til å kunne kjøpe det fra play.com uansett da.

Valac 

Tripwire Interactive Staff   Join Date: Oct 2005

--------------------------------------------------------------------------------

Preloading is not the FULL game. It is the main content, so you dont have to do it all the day of release. It will finalize the day it is unlocked.

Vil dette si at vi må laste ned alt på nytt igjenn, eller noen lingnede en patch ?

Er vel bare en liten fil på for eks 1 kb som gir "go" til spillet som ligger på dataen, dette blir vel automatisk lastet ned når du joiner første gangen siden det er Streamz0r

Du kommer garantert til å kunne kjøpe det fra play.com uansett da.

1258973[/snapback]

Ja hvis det tafser seg under 200NOK

Valac 

Tripwire Interactive Staff  Join Date: Oct 2005

--------------------------------------------------------------------------------

Preloading is not the FULL game. It is the main content, so you dont have to do it all the day of release. It will finalize the day it is unlocked.

Vil dette si at vi må laste ned alt på nytt igjenn, eller noen lingnede en patch ?

1258975[/snapback]

Det som er: Spillet er fremdeles ikke gått gold, altså er det fremdeles ikke ferdig.

Preload begynner med det innholdet Tripwire er mest sikre på ikke kommer til å forandre seg. Textures, lydfiler, denslags.

Du vil altså stort sett ikke trenge å laste ned på nytt noe du har lastet fra preload.

Steam er jo genialt. Etr jo bare å brenne backups over på DVD, og så slipper du key :sadolf:

1258988[/snapback]

NEEEEIII liker ikke damp. Jeg er en gammeldags herremann!!

Jeg blir veldig overrasket om det ikke kommer i mars ja.

Faktisk tror jeg det kommer i første halvdel

Ravn? Hate Steam? ELSKE Steam dumme mannen.

1259325[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Ro:o ser Fantastisk ut. Passer bra siden bf2 kun har vært skuffelse på skuffelse i form av patcher. Setter bf.no opp servere?

Sign in to follow this  

• Create New...