Sign in to follow this  
Ravn

BF2 1.2 patchen har kommet

Recommended Posts

Nei de forandrer ikke skade på sniper-riflene. M95 har alltid hatt 195 i skade, men det regnes ikke på samme måte mot infanteri. Det har noe med å gjøre at den skader kjøretøy mer enn f.eks m24, selv om den skader infanterister like mye som den.

MG42 i CoD2 er forøvrig totalt idiotisk urealistisk bare så det er sagt..

Digg! Visst Sniper blir så god kommer jeg til å bruke den aktivt ja! ONE shot, som på CS :sadolf:

Edit: MG også!! Har noen prøvd SKIKKELIG mg på for eksempel Call of Duty 2? MG42 til tyskerne :sadolf:

1258046[/snapback]

Trodde det var alles skrekk jeg? Jeg digger det ikke hvertfall, nå kommer cs kidza til å vinne alt, hate hate hate :lovecrazed:

vær så snill, ikke oppdater bf.no sine servere. den nye patchen suger, jeg lover dere.

de gjør heli'n dårligere, så at det ikke skal dominere for mye over infateri.

samtidig gjør de infateri dårligere, sånn at alle noobs som ikke kan å sikte får vilja si.

<XtatiC|Sgt|SAAW> Det är en mörk dag för bf communityn.. Allt funkade innan folk började kasta C4.. Alla spelade på samma promisser.. Det var kul då.. sen kom C4 exploit och fukkade up det.. Hade man fixat C4/Heli/Stinger endast i denna patchen hade jag varit nöjd..

mektigt sakt

Jag har just spelat på den nya patchen och kan snabbt tilläga att den "suger"

Att inte kunna hoppa och skjuta samtidigt är ju för dåligt, detta kan man ju enkelt göra i verkligheten?

Inte ens kasta granater eller medic packs kan vi göra nu, samtidigt som vi hoppar.

Nu får vi även vänta på att gubben skall ställa sig upp, detta gör det helt onödigt att använda i strid då man antagligen kommer att bli sönder bombad av granater och dylikt. Inte får man Dolphin dyka heller.

Inte är det nog med dessa absurda ändringar, nej. Nu har dom även satt en Minimidistans på granatkastaren?

Grattis dice, ni har lyckats med att convertera ett hyffsat spel till ett surrealistiskt knippe av skräp...

Dice måste inse fakta, det kommer alltid att finnas folk med "irriterande" skills.

et innlegg fra bf2.se, er helt enig. håper folka på up-north ombestemmer seg og sier at matcher ikke skal spilles med den nye patchen, ellers er det mange av de gode klanene som kommer til å legges ned.

selv vurderer jeg sterkt å stikke ned på butikken å kjøpe bf1942

Nei de forandrer ikke skade på sniper-riflene. M95 har alltid hatt 195 i skade, men det regnes ikke på samme måte mot infanteri. Det har noe med å gjøre at den skader kjøretøy mer enn f.eks m24, selv om den skader infanterister like mye som den.

MG42 i CoD2 er forøvrig totalt idiotisk urealistisk bare så det er sagt..

1258054[/snapback]

Jeg må klage litt på den der.

M82 har ikke alltid hatt 190 i damage, den var 95 den også som M24en var før patchen.

Og det der med at jeg klaga over at TVG til havocen ikke var en bug trekker jeg tilbake nå, du vinner :sadolf:

vær så snill, ikke oppdater bf.no sine servere. den nye patchen suger, jeg lover dere.

samtidig gjør de infateri dårligere, sånn at alle noobs som ikke kan å sikte får vilja si.

<XtatiC|Sgt|SAAW> Det är en mörk dag för bf communityn.. Allt funkade innan folk började kasta C4.. Alla spelade på samma promisser.. Det var kul då.. sen kom C4 exploit och fukkade up det.. Hade man fixat C4/Heli/Stinger endast i denna patchen hade jag varit nöjd..

mektigt sakt

Att inte kunna hoppa och skjuta samtidigt är ju för dåligt, detta kan man ju enkelt göra i verkligheten?

Inte ens kasta granater eller medic packs kan vi göra nu, samtidigt som vi hoppar.

Nu får vi även vänta på att gubben skall ställa sig upp, detta gör det helt onödigt att använda i strid då man antagligen kommer att bli sönder bombad av granater och dylikt. Inte får man Dolphin dyka heller.

Inte är det nog med dessa absurda ändringar, nej. Nu har dom även satt en Minimidistans på granatkastaren?

Grattis dice, ni har lyckats med att convertera ett hyffsat spel till ett surrealistiskt knippe av skräp...

Dice måste inse fakta, det kommer alltid att finnas folk med "irriterande" skills.

et innlegg fra bf2.se, er helt enig. håper folka på up-north ombestemmer seg og sier at matcher ikke skal spilles med den nye patchen, ellers er det mange av de gode klanene som kommer til å legges ned.

1258070[/snapback]

LOL hørtes ut som et par bittre bunnyjumpingn00btubing bastords in my humble opinion...... :sadolf:

mektigt sakt

1258070[/snapback]

Sånne folk som dette kan bare slutte å spille BF2 for min del.

Greit å bli kvitt dem.

Skal bli gøy å sammenligne filstørrelse med den offentlige og leaken fra i natt...

1257921[/snapback]

Filstørrelsen er identisk og filene er også identiske byte for byte. Mao ser jeg ingen måte den "leaked" utgaven kan være tukla med. Huhu.

(BTW, Blir bf.no forum serveren piska litt akkurat nå eller? Går litt tregt)

Det er nå fritt fram for å laste ned patchen fra oss med linkene som ble gitt i 2. post i denne tråden.

Alle serverne, bortsett fra BW-servere (og som en konsekvens av dette, også custom-maps serveren)

er oppdaterte og restarta.

og hvis folk gidder slutte å reloade forumet hele tiden, så kanskje jeg får til å oppdatere nyheten også :sadolf:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this