n00b-hunter Braxter 0 Report post Posted February 13, 2006 Blir litt kjedelig med samme spillet hver dag. Har noen av dere prøvd dere på spill som er like gøyale som BF2? Konseptet er likt: realistisk krig. Hva er forksjellene, fordelene & ulempene overfor BF2/BF2SF det spillet du forslår? Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted February 13, 2006 Det finns ingen spill som er like bra som Battlefieldserien. Du kan jo prøve Joint Operation, men du vil bli skuffet når du først har spilt BF2. Share this post Link to post Share on other sites
tatZy 0 Report post Posted February 13, 2006 COD 2 er jo et glimrende spill da Share this post Link to post Share on other sites
Kayman 2 Report post Posted February 13, 2006 Hvis det er nettspill du ser etter så er BF-seien helt uslåelig. Basta. Men likevel et av de verste spillene jeg har spilt når det kommer til hvorvidt det er realistisk. Hovedsaken er at det er allsidig og mye action. Av de mer realistiske singleplayer-fokuserte spill kan nevnes Call of Duty-serien (likte egentlig eneren best, spillmessig sett), Hidden & Dangerous 2 (begynner riktignok å dra på årene, men du verden for et spill ), Far Cry og Ghost Recon (gammelt, men BRA). Share this post Link to post Share on other sites
n00b-hunter Braxter 0 Report post Posted February 13, 2006 Forresten hvordan er det å spille - BF Vietnam - BF 1942 Fordeler/ulemper/forskjeller overfor BF2/BF2SF? BF2 er verdt alle penga, men er Vietnam/1942 også det? Bugs? Hva er plagsomt? Stor forskjell? Share this post Link to post Share on other sites
n00b-hunter Braxter 0 Report post Posted February 13, 2006 Jeg har spilt en masse Single Player i Medal of Honor Allied Assault, og det er rett og slett en fantastisk opplevelse inntil man har gått gjennom alle karta. COD2 demoen & MOH Pacific Assault Multi Player syntes jeg var skuffende de 10 minuttene jeg prøvde, spesiellt interfacet/grafikken syntes jeg var barnslig i forhold til Allied Assault. Er det annerledes i Single Player? Hører mye mer om COD, men er ikke MOH minst like bra? Hva er hovedforskjellene mellom COD & MOH? Share this post Link to post Share on other sites
Simmemann 0 Report post Posted February 13, 2006 Hæ??!! andre spill enn battlefield??!! hvor da?! Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted February 13, 2006 Where to start... Share this post Link to post Share on other sites
Bliv1n 0 Report post Posted February 13, 2006 Far Cry, et fantastisk spill. (Online). To bad det er så få som spiller det. Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted February 13, 2006 Vil si at Dod:s er nærmere bf2 enn hva cod2 er, cod2 er jo utrolig kjedelig pga at man er låst til å campe. Share this post Link to post Share on other sites
Abhoth 0 Report post Posted February 13, 2006 Quake 3 er min favoritt utenom BF-serien... Og ja, Day of Defeat synes jeg er stas. Ikke helt fått dreisen på det enda, men liker at det er så høyt tempo i det. Kjappe runder. Share this post Link to post Share on other sites
GhostRecon 0 Report post Posted February 13, 2006 Operation Flashpoint, ingen foran, ingen vedsiden av. BF2 er et ungespill i forskjell. Share this post Link to post Share on other sites
EasyCompany.:WinterS 0 Report post Posted February 13, 2006 -Americas Army - Ultra realistisk (nettopp kommet ut med ny patch!) -Operation Flashpoint serien - Bestefaren til alle realsitiske FPS krigsspill (kommer med Armed Assault snart) -JointOPS - bf2 kjedelig-edition -Sõldner - Tyskprodusert krigsFPS med ganske grei underholdningsrate -Warrock - Sør koreansk BF2 klone som er 100% gratis Ellers er det vel viktig å nevne at Ghost Recon Advanced Warfighter er varslet å komme ut rundt i disse dager! Share this post Link to post Share on other sites
sidearm.50cal 0 Report post Posted February 13, 2006 World Of Warcraft FTW!!!!!!!! SPOILER: ehhh.... bare tulla Share this post Link to post Share on other sites
creey 0 Report post Posted February 13, 2006 det kommer et kjempe bra spill. "black" det kommer snart har prøvd det men da var det ikke ferdig.. veit ikke om det kommer på pc men det kommer på xbox og ps2 Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted February 13, 2006 Codename Eagle! Share this post Link to post Share on other sites
goldshot1 0 Report post Posted February 13, 2006 BF2 eier jo da men du har andre bra spill også, mange klassikere der ute, IGI og IGI 2, quake.. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 14, 2006 Jeg spiller litt Quake 4 for tiden. Det er bra, men det er jo en helt annen type skytespill da... utmerket avveksling, og ikke minst bra aim-trening (som også kan komme godt med i battlefield). Share this post Link to post Share on other sites
zailenser 0 Report post Posted February 14, 2006 Forresten hvordan er det å spille - BF Vietnam - BF 1942 Fordeler/ulemper/forskjeller overfor BF2/BF2SF? BF2 er verdt alle penga, men er Vietnam/1942 også det? Bugs? Hva er plagsomt? Stor forskjell? 1256531[/snapback] BF Vietnam - er et ganske herlig online spill. Men du blir fortere lei det enn BF1942. Men det er veldig mange gode moder til BF Vietnam som du må sjekke ut. Noen av de ligner på BF2. BF 1942 - Er den store klassikeren. Husker jeg hadde for dårlig pc når dette kom ut. Ventingen på en ny pc var intens lang. Men for et herlig spill. Tror installerer det nå og tar meg en runde på det. Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted February 14, 2006 Operation Flashpoint, ingen foran, ingen vedsiden av. BF2 er et ungespill i forskjell. 1256656[/snapback] I love you, er heilt einig, ingenting slår Operation Flashpoint. Det må vere det mest realistiske krigsspillet som finnes. Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted February 14, 2006 Red Orchestra: Ostfront kommer ut snart... Se forsiden for trailer. Share this post Link to post Share on other sites
drhillbilly vs. theironyuppy 0 Report post Posted February 14, 2006 Who Dares Wins paa C64 pawns all Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted February 14, 2006 Tetris Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted February 14, 2006 Når det gjelder serverfiler for spillet, samt support fra utviklerne på serversida, så er svaret veldig enkelt: Absolutt alle spill er bedre enn BF-serien! Share this post Link to post Share on other sites
goldshot1 0 Report post Posted February 14, 2006 tetris? vet ikke om jeg skal le eller , men går for jeg Share this post Link to post Share on other sites