Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Bare sjekk her hvorfor RO er så mye kulere enn BF

Recommended Posts

Gud jeg blir så glad av å lese dette, den godeste gibson tenker så likt meg at det blir nesten teit!

http://www.gameinformer.com/News/Story/200....1901.19923.htm

reload.jpg

GI: I?ve heard that you?ve had some specific game design rules when you were developing Red Orchestra to avoid some common FPS annoyances. What were some of those?

Gibson: Most annoying thing #1: When you walk up to somebody, you shoot them in the back with a rifle. They don?t even see you. You?ve got the drop on them. And then they turn around and kill you. I?m biting my tongue here not saying what game that happens constantly in. It?s very, very annoying. That?s one of the things we wanted to do in the game is have a realistic level of damage. If you get the drop on somebody, you?ve earned it.

There are other things too like ?never force someone to either be camped in their spawn or force the other team to camp somebody in their spawn to win a round.? And I have no shame in saying this: that?s one of the things they do in the Battlefield series. You?re actually encouraged to camp people in their spawn to win the game. I just find that amazing that any gamer would find that enjoyable. There?s nothing enjoyable about appearing and then getting shot as soon as you appear. It?s just not fun.

I won?t say them all because then we?ll give away all of our secrets. We have these cardinal rules of Red Orchestra gameplay. You don?t do this. You do do this.

Blir nesten litt frista til å skaffe meg RO, siden alle cs folka har innvadert battlefield verdenen er den ikke det samme lengere, blir alt for mye bugs og tullinger i spillet. Og RO virker som et mer "seriøst" spill med bedre teamplay muligheter.

Men, anyho, hvilken av unreal spillene må jeg kjøpe for å begynne med RO?

UT04, hvis du skal spille modden, men det er ikke no vits i og med at RO:O kommer om en stund.

PS: Ghad det bildet er ikke fra RO:O, alle bilder som er fra RO:O er merket Red Orchestra: Ostfront 41-45.

I mine øyne har Gibson geni status.

Men, anyho, hvilken av unreal spillene må jeg kjøpe for å begynne med RO?

1251476[/snapback]

Hvis du på død og liv vil spille modden før Ostfront blir sluppet, så er det UT2004 du trenger.

Hvis du ikke finner det for 50-100 kroner, så vil jeg heller anbefale deg å vente til RO:O blir sluppet på steam om ca en måned.

Hvis du på død og liv vil spille modden før Ostfront blir sluppet, så er det UT2004 du trenger.

Hvis du ikke finner det for 50-100 kroner, så vil jeg heller anbefale deg å vente til RO:O blir sluppet på steam om ca en måned.

1251529[/snapback]

Kommer Ostfront som eget spill? eller fortsatt bare mod?

oooooh du hildrane herlighet, Gibsons prat er musikk i mine ører... dette spillet skal så definitivt kjøpes og prøves, om jeg så må pådra meg dobbeltsidig musearm med skru :-/

COD2-spillerene forlater allerede det synkende skipet i store flokker, tror nok vi kommer til å se noen FH-spillere innta RO-scenen og ja. :lol:

Ghads RO propaganda fortsetter :lol:

Men jeg er helt enig, DICE er noen idioter, men jeg føler samtidig at de ikke har noen konkurrenter jeg kan gå til heller. Skaffer meg sikker RO, men samtig kommer jeg ikke til å gi opp på BF2 motoren, ettersom det kommer flere bra mods til det + jeg er litt lei WW2 og mye mer interessert i moderne krigføring.

COD2-spillerene forlater allerede det synkende skipet i store flokker, tror nok vi kommer til å se noen FH-spillere innta RO-scenen og ja. :lol:

1251585[/snapback]

Thats me

RO er morsomt, men intern faktoren er vel en smule høy her ? tongue.png

(Skal seff kjøpe RO:O)

RO er morsomt, men intern faktoren er vel en smule høy her ? :sadolf:

Den har vært ekstrem høy i mod-miljøet, siden veldig få som liker den type spill har vært villig til å tro at en UT2004-mod kunne være så forskjellig fra UT.

Kommer nok til å bli myyyye mer mainstream når spillet kommer ja, både positivt og negativt.

Jeg skal spille RO på pur faen og forfølge Ghad , og målene er.

1) Klare å spawncampe

2) Hoppe hele jevla tiden

3) Hofteskudd 2k

4) Ha så ufattelig dårlig tp som overhodet mulig

5) Whine fordi noen andre har mg og at jeg vil bruke den selv.

6) Finne et tomanns kjøretøy og bruke det helt selv og klikke i water om noen andre sitter på.

Kommer vel til å oppdatere denne listen.

3) Hofteskudd 2k

1260745[/snapback]

"Hipping" er vel en teknikk de mest rutinerte behersker.

1) Klare å spawncampe

3) Hofteskudd 2k

4) Ha så ufattelig dårlig tp som overhodet mulig

5) Whine fordi noen andre har mg og at jeg vil bruke den selv.

6) Finne et tomanns kjøretøy og bruke det helt selv og klikke i water om noen andre sitter på.

Kommer vel til å oppdatere denne listen.

1260745[/snapback]

Og jeg skal le meg ihjel mens du prøver! >D

Kan bli Monthy Python-takter av dette her tror jeg. "Ministry of Silly Walks"

Redux er jo noob2k, så han blir nok pwna godt av oss som har spilt en god stund.

Må inrømme at jeg savner å spille med ghad og co, men denne gangen har jeg jo en ny og nytt koss headset, så denne gangen bør vel ikke ørene hans få vondt når jeg er på TS >D

Må nesten prøve dette. BF2 går for fort for meg >D

1254882[/snapback]

Litt enig her altså. Etter patchen dauer man jo etter et par sekunder, er man heldig drar man 1 eller to med seg i dragsuget. Dauer mye mer enn jeg gjorde før og jeg bedrev ikke no bunnyjumping osv.

BF2 har fått seg et greit løft, men har enda alt for mange mangler. Liker at spillet er seigere nå enn før.

Må legge in RO-modden for å øve meg litt nå jeg... er redd det kan bli pwnafication2k... rettet mot min person...

Eneste som blir pwnet mer blir vel Az.... MOHAHAHA!

jeh!

Kan bli med å spelle litt i kveld jeg >D Får håpe modden ikke blir en komplett "turnoff" i forhold til forventninger som det har blitt for en del andre her på forumet.

Er uansett sykt store forskjeller til RO:O ifølge diverse uttalelser fra testere.

1260745[/snapback]

Funker sikkert helt fint til du spretter inn i synsfeltet til en kraut med MG-42 >D

Jeg er også med på å spille i kveld, skal ha familiebesøk så jeg kan ikke før litt ut på kvelden. Hater å få familiebesøk sånn at jeg ikke kan dra ut >D

jeh!

Kan bli med å spelle litt i kveld jeg smile.png Får håpe modden ikke blir en komplett "turnoff" i forhold til forventninger som det har blitt for en del andre her på forumet.

Er uansett sykt store forskjeller til RO:O ifølge diverse uttalelser fra testere.

1262356[/snapback]

RO:CA var sinnsykt kronglete på bevegelse, dvs løpe, legge seg ned, finne støtte til MG-bipod osv. Tipper at responsen i spillet er ca 20 ganger bedre nå, slik at kanskje spillet kan oppfattes som "lettere". Kanskje det fører til at folk er mer hissige på å storme frem og gjøre masse fancy manøvre, får ikke håpe det. (uansett skal de få smake MG-42)

Sign in to follow this  

• Create New...