Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hurricane

Ny Innfo om RO:O, Oppdateres hver uke.

Recommended Posts

Jeg foreslår at dette kan være en oppsamlings tråd, hvor alle nye ting etc, blir postet når det kommer.

Ny uppdate om RO:O den 9. Februar 2006.

SPOILER:
shot0293.jpg

SPOILER:
shot0528.jpg

SPOILER:
shot0298.jpg

SPOILER:
shot0292.jpg

SPOILER:
shot0555.jpg

SPOILER:
shot0107.jpg

Edit: Bedere nå rvan?

Mye nam nam her (ser man bort fra utallige skrivefeil hos Hurricane... huff og huff... kommer du på Meet 'n Greet skal jeg smekke deg med en ordbok!).

EDIT: Men info to ganger i uka, det er ikke dumt. De legger seg i selen guttabois... det skal dem ha.

Edit: Bedere no rvan?

1250869[/snapback]

:lol::kaare::kaare::kaare:

1251112[/snapback]

HAHAHA!! Priceless!!

What did the Escolas Ordbok say to the face?

Yay, nye screens. Synes tyskerene ser veldig veldig sinte ut, og glad at de har fikset på hylstrenes størrelse, men stikker fremdeles litt ut.

Annet en det ser det bra ut.

Edit: Bedere no rvan?

1250869[/snapback]

:lol::kaare::kaare::kaare:

1251112[/snapback]

HAHAHA!! Priceless!!

What did the Escolas Ordbok say to the face?

1251113[/snapback]

På hedmarks dialekt, kan man faktisk si "No" i stede for "Nå" tongue.png

den var riktignok litt merkelig hos meg, den hakket seg fremover.

uansett så har jeg fått min våte drøm realisert, BODY DISMEMBERMENT!!! wohooo!! ikke bare en arm eller en fot som detter av men total demontering ned til molekylnivå. :sadolf:

følg nøye med på artilleridelen der de stormer.

Ai, det kommer ikke til å bli pent når Herbie får henda på sin MG-42...

edit: SATAN GÅSEHUD!!!!!!

Tipper ghad må hente rorullen når han ser den der :sadolf:

den var riktignok litt merkelig hos meg, den hakket seg fremover.

uansett så har jeg fått min våte drøm realisert, BODY DISMEMBERMENT!!! wohooo!! ikke bare en arm eller en fot som detter av men total demontering ned til molekylnivå. :lovecrazed:

følg nøye med på artilleridelen der de stormer.

1256900[/snapback]

Han forsviner, han blir borte, det eneste som er igjen er blod, forestill deg vi gutta stormer fram i et angrep under en klan kamp, også ser jeg meg til siden under et arty angrep å så forsviner plutselig, han som løp ved siden av meg :sadolf:

Edit: Noen få den her på forsiden, og kan ikke bf.no hoste en server for nedlastning av filmen ?

Edit: Noen få den her på forsiden, og kan ikke bf.no hoste en server for nedlastning av filmen ?

1256932[/snapback]

Jobber med å piske liv i Jernbæsjen. Håper jeg var klar nok: "Forside, nu!!"

Surfet litt rundt på IGN, for å sjekk ut noen nye spill og kom over et par screens som ikke har blit vist før.

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213111959406.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213112000609.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213112005719.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213112007266.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213111954937.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213112014562.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213112018672.jpg

SPOILER:
red-orchestra-ostfront-41-45-20060213112017328.jpg

Jeg gadd ikke å poste alle, bare det jeg syntes var fete for de som har lyst til å se resten trykk her.

Men!? >D:blush:

Hva er dette for et spill? >D

Har jeg aldri hørt om, ser jo bare digg ut da. :yell:

Noe jeg ikke likte var at sniper scope sikte var midt på skjermen, og at det ikke er en eneste bil på noen ss.

Vær så veeldig vennlig å PM meg dere som har spillt ener'n, må høre historier fra det gamle og glede seg til det nye. smile.png

Dette får jeg sikkert bråk for, men når kommer det? >D

EDIT: Håper det ikke er ferdig enda, likte ikke helt grafikken her: http://media.pc.ign.com/media/784/784872/img_3362323.html

Above all, the authors acknowledge the millions of Soviet and German soldiers who fought, suffered, and died in this titanic and brutal struggle. Their sacrifice demands that this story be told."

Quoted from "When Titans Clashed", by David M Glantz & Jonathan House, with permission.

--------------------------------------------------------------------------------

Fight in the theatre of war that changed the world forever. Battle alongside your compatriots on some of the most inhospitable environments of the Eastern Front in Red Orchestra: Ostfront 41-45 RO places you in the most realistic WWII first-person multi-player combat to date on the PC, allowing the player to fight through some of the most intense combat of the war. You can play as infantry, using a wide range of infantry weapons, or crew one of the many armoured combat vehicles available in the game, from half-tracks all the way through to the most famous German and Soviet heavy tanks. You can engage the enemy with everything from your bayonet at close quarters up to the massive 122mm cannon on the Soviet IS-2. And if that isn't enough, find an officer and a radio to call in thunderous artillery strikes to shake the enemy loose.

Key Features

Fight intense battles on 13 authentic Eastern Front combat environments

Crew 14 fully realized vehicles with highly detailed exterior and interior models

Choose from 28 authentic infantry weapons

Full 32 player online Multiplayer Support

Unique Setting ? the only FPS to focus on the WWII Russian Front

Engage enemy tanks at 800 metres and more with the Simulation-level armored vehicle combat

Fight the full range of combined arms infantry and vehicle combat in detailed environments based on real-world data, from city-centre to deeply rural settings

Realistic bullet and projectile ballistics will make you duck for cover

Coordinate strategies with your team-mates via Voice Over IP

Authentic Immersive Sound FX and 3d Positional Sound System

3d ?Iron Sights? and unique 3d scope system

True weapon deployment system including resting rifles on support

Historically accurate artillery system

Distance-based sound system dynamically creates the battle ambiance

Advanced player movement system featuring diving over obstacles and leaning

Custom 8 way animation system for highly realistic player animations

For mer info, les den trådene på forumet (i den her), se også traileren (kan lastes ned her), besøk også RO:O forumet.

Men!? >D  :blush:

Hva er dette for et spill? >D

Har jeg aldri hørt om, ser jo bare digg ut da. :yell:

Noe jeg ikke likte var at sniper scope sikte var midt på skjermen, og at det ikke er en eneste bil på noen ss.

Vær så veeldig vennlig å PM meg dere som har spillt ener'n, må høre historier fra det gamle og glede seg til det nye. smile.png

Dette får jeg sikkert bråk for, men når kommer det? >D

EDIT: Håper det ikke er ferdig enda, likte ikke helt grafikken her: http://media.pc.ign.com/media/784/784872/img_3362323.html

1266443[/snapback]

Spillet skal komme ut iløpet av mars er det sagt, og spillets grafikk motor er Unreal 2.5 så det blir ikke den beste grafikken du har sett.

Uansett grafikken til et spill betyr ingen ting, gameplayet er viktigst for min del, og etter hva jeg har sett på screens og trailere så syns jeg faktisk ting ikke ser så værst ut heller, så det er bare et pluss for min del.

Scopet til sniperen så litt merkelig ut. Akkurat som man ikke ser gjennom scopet men står litt bak og ser gjennom scopet ohmy.png

Ta en jakt rifle og se gjennom "Scopet" hvis du da klarer og få alt rundt deg svart, og du ser bare det scopet zomer inn på så skal du få en premie.

RO:O er realistisk vettu :blush:

i moden kan man velge om man vil ha scope fullscreen eller som modell.

Sign in to follow this  

• Create New...