Porta 2 Report post Posted January 27, 2006 Før: SPOILER: Etter: SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted January 27, 2006 Stilig... Så litt slemmere ut nå liksom. Er du sponset eller er det "for show" de diverse logoene? Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted January 27, 2006 Er vel mer jeg som har sponset dem ved å kjøpe alle delene mine derfra Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted January 27, 2006 To hjul for mye det, Porta Share this post Link to post Share on other sites
Icenor 0 Report post Posted January 27, 2006 Det er sånne folk som blir sittende fast i støtfangeren når jeg er ute å kjører. Gud som hater mopeder! Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted January 27, 2006 To hjul for mye det, Porta 1233674[/snapback] Har en sånn også: SPOILER: Ehh? Moped? Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted January 27, 2006 Icenor: Dette er vel en 250 eller mer da.. Så feil antall hjul og feil kubikk for at dette skal kunne defineres som moped. Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted January 27, 2006 To hjul for mye det, Porta 1233674[/snapback] Har en sånn også: SPOILER: Ehh? Moped? 1233700[/snapback] Se der ja! Kjører KTM selv <3 Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted January 27, 2006 har yamaha breezer .. bare 125 cc though Share this post Link to post Share on other sites
KviteKrist 1 Report post Posted January 28, 2006 Cool ATV Porta! Kor mange kubikk var dyret? Har ein 200cc ATV men det er berre ein billig kina kopi. Men funker det og. SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted January 28, 2006 Er en Honda TRX 450R ,trimmet til ca 55HK på bakhjulene ' /> Den du har Kvite er veldig gøy å kjøre ,kjenner et par med sånne og det funker det Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted January 28, 2006 Ingen som kjører løp her? Share this post Link to post Share on other sites
Bluenova 0 Report post Posted January 28, 2006 Det er sånne folk som blir sittende fast i støtfangeren når jeg er ute å kjører. Gud som hater mopeder! 1233689[/snapback] I`ll second that. men om du ikke er for glad i bilen så er det bare å slå på vindusviskeren så blir det verste borte. Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted January 28, 2006 Det er sånne folk som blir sittende fast i støtfangeren når jeg er ute å kjører. Gud som hater mopeder! 1233689[/snapback] Vel ,om du kjører bil på en crossbane så bør du finne deg i ett par i støtfangeren også. Dette er en 450 ikke 50 ,så det er langt fra en moped. Høres også ut som om du kjører en del mot trafikken ,flytt til england så er problemet løst Share this post Link to post Share on other sites
KviteKrist 1 Report post Posted January 28, 2006 Er en Honda TRX 450R ,trimmet til ca 55HK på bakhjulene Den du har Kvite er veldig gøy å kjøre ,kjenner et par med sånne og det funker det ' /> 1233950[/snapback] Kult! Er eit par 650cc raptors i bygda. Det er ekstreme saker. Det som er sikkert er at eg kjeme til å drepa meg på denna atv kjøringa Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted January 28, 2006 Er en Honda TRX 450R ,trimmet til ca 55HK på bakhjulene Den du har Kvite er veldig gøy å kjøre ,kjenner et par med sånne og det funker det ' /> 1233950[/snapback] Kult! Er eit par 650cc raptors i bygda. Det er ekstreme saker. Det som er sikkert er at eg kjeme til å drepa meg på denna atv kjøringa 1234368[/snapback] Hehe, hender det gpr litt over evne ja ,bruke hjelm og ryggskinne så går det meste bra Har vært ute å kjørt i dag ,Raptoren blir nok litt dau i forhold til denne , de ble hengende godt etter. eierne ble litt grinete når jeg kalte de slapptorer Share this post Link to post Share on other sites
Pana 0 Report post Posted January 28, 2006 honda ja Godt merke! Selger Polaris og honda på jobben Share this post Link to post Share on other sites
Euroboy(Nor) 0 Report post Posted January 28, 2006 honda ja Godt merke!Selger Polaris og honda på jobben ' /> 1234579[/snapback] Gjør du å...kunne blitt med på bedrifts cup vi da.. TRX450R er too much...400 for meg...så slipper jeg å bli våt i buksa.. Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted February 1, 2006 jeg trur man må bo i norge eller danmark for at 30 åringer spiller dataspill Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted February 1, 2006 [email protected] Trond... Ser du har fått på heftige piggdekk på ATVen ja. Er dette for å spinne rundt på isen på Mjøsa?? (... og når kan jeg komme opp å prøve den ) Share this post Link to post Share on other sites
Kvasimongo 0 Report post Posted February 1, 2006 To hjul for mye det, Porta 1233674[/snapback] Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted February 2, 2006 Hurra hurra. Kjedet røyk på KTM'en under løp i dag. Og ikke nok med det! Siden vi er så godt i gang så drar vi oss med clutch-huset og ødelegger hele motoren! Flott. Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted February 2, 2006 har ett ord, på tre bokstaver: eid. men føler med deg Share this post Link to post Share on other sites
Tohundrelapp 0 Report post Posted February 3, 2006 Nå slipper du hvertfall å ydmyke deg mer enn nødvendig, hst. Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted February 3, 2006 Gå å drikk deg full på rusbrus, tohundre. Share this post Link to post Share on other sites