Its a war out here 236 Report post Posted January 20, 2006 Hahaha. Bli knifa i Bf42 er morsomt! NOT Share this post Link to post Share on other sites
Bottolf 0 Report post Posted January 20, 2006 Herre, få bildene i spoiler. Strikkhopping er jo mindre stressende enn dette! Spiller enda FH jeg Share this post Link to post Share on other sites
Icenor 0 Report post Posted January 21, 2006 Det morsomme med Pirates var at du alene kan sloss mot 5-6 andre, hvis du er litt god og har litt flaks Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted January 21, 2006 ja... gutter og jenter, damer og krykker..... det har skjedd igjen *felle en tåre fra gjyngestolen * Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 24, 2006 LOL (vedder på at det var en server med 2 slots ) Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted January 24, 2006 battlefield.no #1 pure-inf 32/32 :wave: Share this post Link to post Share on other sites
Lillebob 0 Report post Posted January 24, 2006 Var bare uggisser der når jeg spilte nå Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted January 24, 2006 uggiser? Share this post Link to post Share on other sites
Lillebob 0 Report post Posted January 24, 2006 nedelendere og kebabtyper Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 25, 2006 nedelendere og kebabtyper Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted January 25, 2006 og sånne som deg aka. newbs Share this post Link to post Share on other sites
SKomaker 0 Report post Posted January 25, 2006 Hvordan går det med potensen din da D-Stroyer? Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted January 25, 2006 :Feilforum: 5 times a day det var ikke potensen posten min var om akkurat men Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted January 27, 2006 Får vel nesten ta meg en pwne runde en dag da. Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted April 25, 2006 Jeg synes det er på tide og denne tråden... Mange som mimrer nå for tiden Share this post Link to post Share on other sites
Sue 1 Report post Posted April 25, 2006 Slenger inn et par her jeg og SPOILER: Jaaah, sånn går det når du prøver å fjerne sniperne SPOILER: *host* SPOILER: Rattus Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted April 25, 2006 wow!. Snakker om poeng forskjell! Edit: hahaha Arachnar Share this post Link to post Share on other sites
Arachnar 0 Report post Posted April 25, 2006 Føler jeg blir satt i et dårlig lys her Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted April 25, 2006 Åhhhhh Iwo pixling Gud som jeg savner det Edit: haha gg Arachnar Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted April 26, 2006 Var desverre eneste jeg hadde. SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 1 Report post Posted April 26, 2006 hehehe Falken er bra n00b da! SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted April 28, 2006 Startet å spille i dag Trykk her Bildet fjernet Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted April 28, 2006 Velkommer som 42`-spiller Psycho. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke skrevet at jeg utnyttet bugs på dette forumet. Fair enough at det tydeligvis er single player, men så og si alle er inne er totalt i mot slike bugs. Du blir blant annet bannet for dette hvis du gjør det på bf.no#1. Edit: FU Øystein/Pluto Share this post Link to post Share on other sites
Feltus 0 Report post Posted April 28, 2006 Falken er diggbar Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted April 28, 2006 Jeg fant to til. Dette er av easter egg-ubåten på battleaxe. SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites