Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Litago

Oppdragelse

Recommended Posts

Han klarer seg!

Men han er fremdeles furten for å ha blitt snytt for perledykk for noen tråder.

Fugleinfluensa

Skulle gjerne bumpet denne også.

Mener å huske at det var en brio-grossist med kunstig høyt selvbilde som forhindret disse trådene i å innta sin rettmessige plass i perledykket.

Åh gud for en herlig lesning, husker jeg satt og oppdaterte denne tråden ganske mange ganger om dagen når den var på sitt beste.

nice bump ^^..

Bra lesestoff på en tidlig mandags morgen :rolleyes:

Fugleinfluensa

Skulle gjerne bumpet denne også.

Mener å huske at det var en brio-grossist med kunstig høyt selvbilde som forhindret disse trådene i å innta sin rettmessige plass i perledykket.

Briojøden er tilbake der han hører hjemme - hos forumtrollene :rolleyes:

Men hyler vi høyt nok ender vel trådene opp der de hører hjemme...

Tråd starter har gitt oss enda en grunn til at Norge bør holde 100% verneplikt på gutter. På tide å komme deg ut og bli mann.

FyF.... for en liten snørr unge.

Trur du virkelig at foreldrene dine kommer til å ta det så tungt... Hvis jeg hadde kjent foreldrene dine, så hadde jeg anbefalt dem å jage deg på dør...

Faktisk bruke DIN medisin mot deg.

Tenk deg at du kommer hjem endag til å se at MAMMA'n din blir tatt hardt bakfra av PAPPA'n din, på stue bordet. Hadde sikkert ikke tatt 2 uker før du hadde kommet deg ut i verden og skaffte deg jobb.....

Siste punkt som irriterer meg er at du sikkert kommertil å bli en trygde snylter som lever på MINE skatte penger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Betalte 135 000 kr i skatt i fjor.

I motsettning til 95% av folkene her på forumet, så har jeg en plikt oppfyllende jobb. Som krever MYE fra meg. Har jobbet siden plikten min tilbake i 98.

Stemmer høyre og hater hippy-komunistiske unger som skal studere i det uendelige og snylte på vanlige arbeidende mennesker som tar sin egen fremtid i sine egne hender.

PS: kan sikkert øke lønnen med 3/4 deler hvis jeg går i privat sektor. Men som den sammfunns dedikerte personen jeg er. Så jobber jeg for staten....

Ikke piss på ting du ikke vet hva er.... Det kan gjøre vont.....

Du er så JÆVLIG dårlig til å skrive! Faen, jeg klikker!!!!!!!!1111111

:D :D :D :D :D :D :blush::lol: :lol: :lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...