Bio 0 Report post Posted December 7, 2005 Dignitas møter Indolentia I Clanbase Eurocup i kveld, og du kan se kampen live på www.bfgeeks.dk. (BFTV) Shoutcasten starter 20:00 , kampen starter 21:00. Kartene som vil bli spilt er: Dalian Plant Masthuur City Det forventes en jevn og god kamp, Indolentia er Englands sterkeste bf2 lag, og dignitas er også meget sterke. GL HF Share this post Link to post Share on other sites
Feltus 0 Report post Posted December 7, 2005 Go dignitas! Share this post Link to post Share on other sites
Fleksnes 0 Report post Posted December 7, 2005 Det her kan jo kanskje bli spennende... Noen som aner hvilken kvalitet en kan forvente på streamingen? Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 7, 2005 Hmm, har kampen startet? Jeg ser bare kjedelige taktikkommentarer fra en danske (som for øvrig snakker forferdelig engelsk) og en engelskmann. EDIT: Glem det - kampen starter 21:00. Share this post Link to post Share on other sites
dareD 5 Report post Posted December 7, 2005 Dignitas kommer til å ta dette greit tror jeg, de hadde sin warmup mot oss idag og de er gode på Mashtuur. Indolentia vet jeg ikke så mye om annet enn at vi eide de på Dragon i WT Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 7, 2005 Nå begynner det. Heia Indolentia! Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted December 7, 2005 Noen som aner hvilken kvalitet en kan forvente på streamingen? 1160550[/snapback] Kvaliteten på streamen er 500 kbs. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted December 7, 2005 jees,dignitas ftw.. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 7, 2005 Hvem er MEC og USMC i første runde? Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted December 7, 2005 BFGeeks arrangerer virkelig en veldig fin videocast, terningkast 5, siste poenget til toppkarakter ryker på at ene kommentatoren er litt for mike shy, og at de kunne snakket litt mer om taktikk. Videokvaliteten er utmerket. Dignitas overbeviste med å vinne første rundet, etter en litt treg start. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 7, 2005 Enig, men jeg må innrømme at jeg håper at Dignitas for en gangs skyld taper. Share this post Link to post Share on other sites
Fleksnes 0 Report post Posted December 7, 2005 Spennende match. GG til Dignitas Share this post Link to post Share on other sites
sgaah 0 Report post Posted December 8, 2005 Kanskje et domt spørsmål men blir kampen lagt ut for oss som ikke er raske nok i toppetasjen til få med seg Live sendingen????? Slik som komplett finalen på NRK Share this post Link to post Share on other sites
smoke zE shit 0 Report post Posted December 8, 2005 Og hvordan endte kampen, noen som har scoren? Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted December 8, 2005 Score: 281 - 62 til dignitas. Full rapport fra CB BFTV ble raskt full pga voldsom pågang, så bfgeeks arrangerer nå en innsamlingsaksjon i form av en kniv-turnering for å øke båndbredden ved fremtidlige live sendinger. Share this post Link to post Share on other sites
smoke zE shit 0 Report post Posted December 8, 2005 Var jo som forventet det Share this post Link to post Share on other sites
QuinnLi 0 Report post Posted December 8, 2005 Dignitas er et SUPER lag! Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted December 8, 2005 Så det meste av kampen, må si jeg heide på Indolentia. Men det var en moro kamp, ganske jevn de rundene jeg så iallefall. Kan forsåvidt nevne at alle burde få med seg dsr mot Pdist i kveld på bftv Share this post Link to post Share on other sites