IronTurd 1 Report post Posted November 21, 2005 Stor interesse for streamingNyheten om at NRK streamer finalen i Komplett.no cupen sprer seg raskt. Flere store nyhetssider har skrevet en sak om begivenheten som Battlefield.no er en stor del av. I tillegg vil det være to innslag på NRK radio i forkant av kampen mellom Team Dignitas og Catch-Gamer BF2. Les mer her Quote Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 21, 2005 I dag har blant annet digi.no og ItAvisen skrevet en liten sak om showet. I digi.no saken nevnes det også at "Kampen blir kommentert av rutinerte spillkommentatorer fra Battlefield.no", noe som selvfølgelig varmer. Ikke overraskende har Catch-Gamer skrevet en sak om laget sitt. Her ser dere også lagoppstillinga de skal bruke. Team Dignitas på sin side har ikke skrevet noe om selve finalen ennå. Men det kommer kanskje etter at kampen er spilt, slik som resten av kampene i cupen? NRK kjører på Du vil kunne høre intervjuer av folk i fokus på to forskjellige radiokanaler i morgen. Først ut er lagleder og noen andre spillere fra Catch-Gamer i Petre NÅ klokka 16.00 morgen. Senere vil du også kunne høre intervju med blant annet kongen selv, Roar Halten, i kveldsåpent på P1 ca. klokka 19.20-30. NRKs programleder for kampen er kuriøst nok vår egen Roar aka Kong Kord, som NRK flyr inn fra Trondheim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duggis 0 Report post Posted November 21, 2005 ååh, jeg gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted November 21, 2005 blir happy når jeg leser sånt som dette! også kongen som programmleder! One tøs to rule them all! and in gayness tafse the. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spinalsoup 0 Report post Posted November 21, 2005 Gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted November 21, 2005 Gleder meg ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted November 21, 2005 ingen ting om bf på p1 nå? Snakker om brannstasjoner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted November 21, 2005 I morgen din bergenser NABB! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted November 21, 2005 DAH!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Petrus- 0 Report post Posted November 21, 2005 Vil dette være tilgjengelig på NRKs` nett-tv etter sending? Får ikke mulighet til å følge med på dette direkte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 21, 2005 Ja, det er mulig å se kampen og sendinga i opptak. I hvert fall i følge kildene mine Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted November 21, 2005 blir happy når jeg leser sånt som dette!også kongen som programmleder! One tøs to rule them all! and in gayness tafse the. 1134780[/snapback] Uendelig bra sagt.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted November 21, 2005 men HYL Rosenborg begyner jo 20.45 Regner med denne blir lagt på ftp etter sending en gang?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted November 21, 2005 men HYL Rosenborg begyner jo 20.45 Regner med denne blir lagt på ftp etter sending en gang?? 1135400[/snapback] Tough luck, jeg tviler på at noen gidder å uppe en Rosenborg kamp til ftp.. Sorry Quote Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted November 21, 2005 Rosenborg er onsdag 23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted November 22, 2005 (edited) lol mente seff og legge komplett finalen på ftp da Men når RBK er på Onsdag er det jo no prob. Edited November 22, 2005 by SgtStav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 22, 2005 Bra pr for digntias, og bf2 for den saks skyld. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted November 22, 2005 Bra pr for digntias, og bf2 for den saks skyld. 1135517[/snapback] Og ikke for, skal vi se...: Battlefield.no, Komplett.no, NRK.no og Catch...? Synes jeg ante en undertone der, kjekken... SPOILER: Hihi, sorry, klarte ikke dy meg - igjen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doggemannen 0 Report post Posted November 22, 2005 Bra pr for digntias, og bf2 for den saks skyld. 1135517[/snapback] Nej du får inte! Catch vil nok knuse oss Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted November 22, 2005 (edited) NRK P3 NÅ.. Snart er Catchspillerne på plass der !!! Edit: Edited November 22, 2005 by IronTurd Quote Share this post Link to post Share on other sites
k-mouse 0 Report post Posted November 22, 2005 Har det vært? Quote Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 22, 2005 Hvis dere skynter dere nå rekker dere å skru på radioen før kent er ferdig med å spille låta si! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nimrod 0 Report post Posted November 22, 2005 Har det vært nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ziroz 0 Report post Posted November 22, 2005 Jepp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nimrod 0 Report post Posted November 22, 2005 Jeg regner med noen tok det opp?? Quote Share this post Link to post Share on other sites