Daniel- 1,200 Report post Posted July 18, 2013 http://www.vgtv.no/#!/video/66175/slik-kom-supporteren-seg-inn-i-arsenal-bussen Kan ikke annet enn å smile av dette Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 4, 2013 Özil! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 4, 2013 Elsker hvordan det tar fullstendig av med Ösil, når lagkamerater (i Real, red.anm.) er i "harnisk" og den jævla Sp*rs-Levy'n prøvde å torpedere avtalen blir det bare enda sweetere Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 6, 2013 Jupp! Jeg bestilte drakt på flekken, blir utrolig fett å se han i PL:) men om man skal være litt kritisk så fatter jeg ikke at vi ikke signerte en spiss også. Og det er helt idiotisk å holde igjen Bendtner sin deal med Palace. Bedre med ingen spiss enn at han skal ha £50k uka av oss et år til imo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 6, 2013 Så enig så enig. Bendtner kan bli kjørt over av bussen for alt jeg bryr meg, men jeg tror egoet hans er så stort at det er bussen som hadde blitt mest skadet... Skulle Giroud bli skadet er vi helt latterlig ute å kjøre Er bare Walcott som hadde blitt "fornøyd" da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 10, 2013 sanogo blir nok bare bedre med spilletid og podolski vil jo være tilbake om en måned eller to. Går nok bra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted September 10, 2013 Podolski er vel ute til jul? Uansett, özil blir flott å se i klubben! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 10, 2013 Du forutsetter at Sanogo tar spranget til PL da, Zell, det har man ingen garanti for... men vi får håpe - det trengs virkelig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted May 17, 2014 We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, OH ARSENAL, WE LOVE YOU!!!!!!!!!! We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, OH ARSENAL, WE LOVE YOU!!!!!!!!!! We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, We love you Arsenal, We do, OH ARSENAL, WE LOVE YOU!!!!!!!!!! Faen, går ikke an å spamme???? Møkkaforum! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted May 18, 2014 +1, på We love you Arsenal-biten altså! Det var så ufattelig deilig det. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted May 18, 2014 Våkna opp i dag og følte meg som en helt annen person Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted December 4, 2015 Noen refleksjoner på årets sesong så langt? ) Quote Share this post Link to post Share on other sites