Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Concrux

Arsenal

Recommended Posts

Det kunne vært verre, på tross av at vi burde vunnet.

Kampen om 3 og 4 plass blir mer spennende enn hva hjertet har godt av... :-/

Skuffande dårlig utnyttelse av muligheitane i dag og eg syns fortsatt at Oxlade skal ned på CM mens Arteta er ute, det er bedre med Yossi i sitt element enn at Ramsey skal dasse rundt uten sjølvtillit. La Ramsey spele litt på reservelaget slik at han kan spele bedre og dermed få litt sjølvtillit! Det er skummelt med Newcastle 3 poeng bak og 1 kamp mindre.. Har ikkje råd til fleire tap/uavgjort skal me holde 3. plassen :/

Podolski er klar for Arsenal, det trenger dere etter at jeg har sett førsteomgangen til Arsenal mot Norwich! 1-2!:) Koser meg!!

Szcz har stort sett vært en klippe, men han valgte så til de grader feil kamp å kløne i.

Jeg har vanskelig for å tro at de faktisk klarte å kaste bort denne sjansen. Nå ender vi fort på 5. plass... unbelievable... overbetalte drittunger, fy f*en så skuffet jeg er.

Arsenal har ligget på 5. eller under hele sessongen. Så det kommer ikke som noen bombe om de mister CL kvalik.

Go spurs!

Spurs faenskap kan lage egen tråd å ikke trolle i denne, takk på forhånd!

Og Rotteh: Keeperen er det siste problemet Arsenal har, å kalle Szczesny en klovn blir idioti, da man ser på alternativene.

Håper han blir i klubben i laaaang tid fremover

Jeg har ikke sagt at vi har et keeperproblem, tvert i mot mener jeg at både Szczesny og Fabianski er svært dyktige keepere. Szczesny spilte imidlertid elendig i stort sett hele kampen i går. Dårlige utspill, keepertabbe på det første målet, han klarte nesten å rote bort ballen til motstanderen etter et tilbakespill (som riktignok var elendig) og på det siste målet var han dessuten alt for passiv.

Om man er klovn etter en kamp, så står i såfall alle keeperne i PL på klovnelista.

Som sagt, har man stått så stabilt som Szczesny (Hellvettes navn å måtte skrive hver gang!), så er en og annen tabbe lov imo, når det ikke skjer i hver kamp. Synd med timingen da jeg synes vi fortjener 3 plassen etter en veldig god periode, men du har omtrent samme situasjon i italia, med Buffon som kanskje har tabba fra seg gullet etter en strålende sesong. Fotballen er rund, and the show must go on :)

Go spurs!

Go Villa!

Med en dugelig porsjon flaks i dag får vi hjelp av både villa og city... er ikke ofte jeg heier på city for å si det sånn :hmm:

[edit]

JADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er fortsatt muligheter...

Har sansen for Newcastle, ser heller at de tar 4.plassen i stedet for de skitne hvite!

Hyperrasksuperedit: Men ikke på bekostning av ManCity gull, GO CITY!

In Sp*rs face!

Deilig med tredje i boks. Nesten så man håper Chelsea vinner CL finalen så Sp*rs blir snytt for kvalik neste år :lol:

In Sp*rs face!

Deilig med tredje i boks. Nesten så man håper Chelsea vinner CL finalen så Sp*rs blir snytt for kvalik neste år :lol:

Nesten? Nesten så jeg går til innkjøp av Chelsea drakt nå!

Heller Chelsea enn Spurs i CL!

Joa, men Chelsea er kjøpelag, og jeg nærer et intenst hat til kjøpelag... så det er et valg mellom to onder :-/

Ideelt sett taper Chelsea finalen, og Spurs ryker på monstertap i kvaliken.

Sczeczny

Sagna Koscielny Vermaelen Gibbs

Song Arteta

Chamberlain Santi Cazorla Podolski

Giroud

JATAKK!!

Sett at Song ikke forsvinner til Barca da.

Ellers kan RvP kysse rævva mi å komme seg vekk!!!!!

Robin kan stikke ja, men helst ikke til et annet PL lag... og hvis så håper jeg han viser sitt sedvanlige stort-sett-alltid-skadede jeg...

Da var det skjedd (takk og pris for å få det overstått).

Nå må vi bare klare å beholde Song, det blir livsviktig.

Hører rykter om at han er på vei til Barca for 130mill noe som er helt på trynet!

Godt og se han i en klubb som kan vinne noe:D

Song til Barca, men dere har fått en utrolig playmaker i Cazorla. For en debut av han. Blir spennende å se han fremover.

Godt og se han i en klubb som kan vinne noe:D

Heahehaheaelol... "morsomt" :p

Synes faktisk at spillet ikke er så værst i dag, er heller den siste biten forran motstanderens mål som mangler i dag.

Cazorla synes jeg viser takter til å bli den maestroen Cesc var, å det er jo bra om det fortsetter slik :)

Diaby var også, til min store overraskelse en positiv spiller i dag.

Ellers, Jenkinson, Arshavin (selv om han kom inn som innbytter) og Gervinho synes jeg var forferdelig i dag.

Jenkinson burde ikke spilt i dag! Null forståelse for fotball what so ever!

Arshavin, som alltid rævva med pasningene sine.

Og Gervinho, er alt for ego, sentrer aldri, og når han først sentrer så er det så halvhjertet...

Og ellers, pent å se Newcastle ta 3-poeng mot Spurs, har hatt utrolig sansen for de etter fjorårets sesong, de blir vanskelige i år tror jeg.

Robin Van Who?

Deilig at gutta valset over Soton i dag, det bor mye bra potensiale i det laget her... håper de holder koken forbi november :)