Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Concrux

Arsenal

Recommended Posts

helt sant, men etter alle innkjøpa av "avdanka" gamle spillere rett før overgangsvindu stengte i fjor så har han jo engenlig kasta den youth policyen sin i søpla. og jeg er temmelig sikker på at til og med han skjønner at noe må gjøres annerledes om de skal kjempe i toppen.

men han kommer aldri til å kaste masse penger etter verdensklasse spillere.

vafflus, man kan bare håpe!

hadde vært jævlig digg og virkelig knuse milan, sikre 4. plass i ligaen. få 100 mill av silent stan og om det bare hadde gått opp for wenger at han måtte bruke pengene på klasse spillere og!

relativt høy odds for at alt dette går inn men. hadde vært utrolig godt.

Nå skal det sies at det ligger litt i kortene at det blir spillerkjøp til sommeren, da styret har gitt AW enda mer midler enn før.

Om dette hjelper på en kjøpegjerrig Wenger er enda uvisst, men jeg mener at det burde blinke en varsellampe nå.

Husk; Arsenal, Tottenham, Chelsea, Newcastle og Liverpool alle kjemper om en evt. 3-4 plass.

De to lagene som IKKE tåler en plass under dette er Arsenal og Chelsea, så hvis dette skulle skje tror jeg det blir forandringer ett sted.

Om det er managere som går eller hva det nå legges i forandringer vet ikke jeg, men bare vet at for egen del så er en evt. 5 plass UAKTUELT!

Ingen tvil om at vinden plutselig blåste i vår retning nå med seier på overtid og Chelsea-tap... og enda det strider mot et hvert fiber i kroppen å heie på Manure så hadde det vært lekkert om de slo Sp*rs - da begynner for alvor 3-plassen å være innen rekkevidde om vi kan fremvise litt stabilitet nå på oppløpssiden :)

heier lett på manu i kveld ja! og city fansen heier på tottenham litt artig situasjon:p

Dere ga ga tross alt spenning i oppgjøret, men takket være Abbiati gikk vi videre! FORZA MILAN!

Jau, ser faktisk ut til å være i boks nå... blir spennende å se om han takler det, han kommer jo i hvert fall fra en serie med godt nivå så det er lov å håpe!

fin runde i dag, godt å se at vi scoorer og skaper sjanser uten at persie er i storform også.

jævlig dumt og ikke få no poeng mot wigan. nå kan vi ende på alt mellom 3 og 5 :(

må slå chelsea til helga for at det skal væra håp imo!

sant det, men wigan har noe rart for seg nå, jeg mener av sine 5 siste har de nå slått liverpool, manu og arsenal. hvor alle disse lagene var hjemme. er pretty sick! de har fått mer poeng på de 5 siste enn på de 29 første. trololol.

Ja, men selv om at vi har vunnet 8 av de 10 siste, synes jeg ikke at spillet er blitt nevneverdige bedre/dårligere (Stryk det som ikke passer) Er utrolig hvor ujevne vi kan være i løpet av en match, noe som har komme godt frem denne sesongen.

Fra å spille en omgang med spill i verdensklasse til å gå ut i andre omgang å spille som en gjeng rullestolbrukende, senile gamlinger.

Er såååå jæææævla frustrerende!

Blei sjokkert av Wigan, det var latterlig forsvarsspel! Det kunne jo so lett blitt 3-2 hadde Yossi og Djourou scora.. Det blir digg å få Kos og Gibbs tilbake og få Ox inn for Arteta som CM.

Jeg anser det som alt annet enn positivt at Ox kommer inn for Arteta. Greit at han har talent, men han mangler så evig mye rutine sammenlignet med Arteta, og hvis det er noe vi trenger i de siste kampene nå er det rutine og stabilitet - to ting Arteta har oset av denne sesongen...

Men ja, cudos til Wigan, imponerende hva de har hostet opp av resultater i det siste.

[edit] vafflus påpeker egentlig det viktigste vi mangler: consistency!

Arteta er ute mot Chelsea og kanskje resten av sesongen, det er derfor eg vil ha Oxlade inn. Med eingong han kom på bana blei det større skapa sjansar, Aaron Ramsey er rett og slett ikkje god nok for tiden til å ha speletid på fyrstelaget, det samme gjelder for den saks skyld Gervinho og etter han kom tilbake frå afrika-mesterskapet.

aye gervinho var jo så syyykt god i afrika mesterskapet også, helt til han bomma på straffa. også kommern hjem heelt slapp. utrolig kjipt!

At Djourou enda spiller i klubben er for meg ett mirakel.

Altså, alt har gått galt når han er på banen, og kan knapt nok kalles en middels forsvarspiller.

Håper det ligger noe i ryktene om at Vertongen nærmer seg klubben og at han og Vermaelen nok en gang finner frem til partnerskapet de hadde i Ajax. Jeg både tror og håper AW skjønner at vi trenger mer dekning i forsvaret nå. Kan ikke kjempe om gull når vi er så skadeutsatt som vi har vært de siste sesongene.