Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Concrux

Arsenal

Recommended Posts

Ja, skjønner egentlig ikke hva vi gjør gærnt i forhold til andre lag mtp de skadene vi har hatt 5 siste åra.

Når det gjelder Arteta, så ja, skulle gjerne sett han i klubben litt før, men tror enda vi har noen gode år med han, takk og lov smile.png

Ellers er det godt å se at det ble handlet litt rutine denne gang, selv om det ikke ble så dyrt og at AW nektet å slå seg løs skikkelig med sjekkheftet sitt.

Yossi har spilt lite med kamper i både Chelsea og Liverpool, men de kampene han faktisk har spilt, har han da aldri driti seg skikkelig ut heller? Han scorer jo mål.

Har aldri vært noe fan av karen, men kan jo hende han slår til, og i såfall, så er han greit stallfyll, og er sikkert glad for å få spilt fotball, noe han garantert ikke hadde fått i Chelsea.

Mertesacker er ett fyrtårn vi har savnet.

Vi har vært altfor dårlige på dødballer mot oss de siste 2-3 årene. Gleder meg virkelig å se han og Vermaelen som stopperpar. Minner meg litt om Adams/Keown bare det at Vermaelen skyter som en hest sparker...

Håper virkelig han finner tilbake til formen han hadde før han ble skadet.

Park vet jeg som sagt lite om, men har hørt at han skal være en arbeidshest av de skjeldne. Må huske at han har vært stjerna på ett falmende Monaco som nå spiller i den nest høyeste ligaen i sneglelandet.

Og Sør-Koreanere i PL bruker jo stort sett å funke bra.

Han er nok sikkert ikke noen notorisk måltyv, men ser for meg at han er en spillertype som kan slite i stykker forsvaret til motstanderne.

Nå skal man være veldig forsiktige og ikke minst tålmodig.

Å kjøpe ett halvt lag, dog ikke de store stjernene tar sin tid før de begynner å fungere sammen, så tror ikke vi skal gå å glede oss over gull i år for å si det sånn.

Håper vi klarer å ta oss sammen nå, og klarer og kvalifisere oss til CL også neste sesong, noe jeg tror vi burde være veldig glade om det blir noe av.

Er mange lag der ute som ser ufattelig sterke ut.

Mertesacker er et godt kjøp. Varmaelen og Mertesacker er et ekstremt bra stopperpar.

Med det sagt er ikke de andre signeringene i næærheten av nok til å dekke fabregas og nasri. Noen vil kanskje argumentere for at de er tilnærmet umulig å erstatte, men Arsenal kunne klart langt bedre enn dette. Kampen mot ManU var seff trist, men Utd ser sterke ut i år, og jeg tror ikke moralen er på topp i Arsenal atm. To ekstremt sentrale spillere forlater laget, og at resten av laget fort føler seg fortapt er jo ikke så merkelig. Håper Arsenal samler seg, og selvom det er urealistisk håper jeg Wenger får sitte enn så lenge.

2cents hilsen LFC-fan

Nå ser det mørkt ut for Arsenal. i fjor var det Liverpool, i år er det Arsenal. Neste år får vi håpe det er City som ryker på en smell (hater City)

Nå ser det mørkt ut for Arsenal. i fjor var det Liverpool, i år er det Arsenal. Neste år får vi håpe det er City som ryker på en smell (hater City)

Vi må da få ett år som en "wake up call".

Og Liverpool? De har jo ikke gjort annet de siste 10 årene.

ser nå ut som pool har rakna igjen også:lol:

city og spesielt manu imponorer i år. uansett hvilket lag man holder med så ser man det:)

det er fortsatt tidlig i sesongen og alt kan skje. Vi har mista 2 spillere i verdensklasse og et par til. og har nå hvertfall 3 spillere som må spilles inn i første laget. det tar nok tid før gutta presterer sammen i den kvaliten vi forventer.

jeg mener til tross for alle kjøpa til city første 2 sesongene etter de ble rike så har de strengt tatt ikke begynt å spille skikkelig bra før nå.

ting tar tid og vi får bare være tolmodige.

Henry, få ræva di tilbake der den hører hjemme!

Deilig å se han spille med Arsenal-trøya igjen, selv om han bare er lånt.

utrolig digg! jeg viste han kom til å scoore når jeg så han komme på. og det klasse målet og. sykt deilig! håper han får noen gode måneder hos oss. unner både han og oss det så utrolig mye!

• Like 1

Føles som en evighet siden jeg så en kamp med gutta som de vant, og attpåtil med kalas-sifre... en etterlengtet opptur! :)

godt noe går som det skal:D

arsenal 5 milan 0 neste.

Hadde det bare vært så vell :)

Nå skal du se, i neste kamp kommer vi skikkelig ned på jorda igjen, har vært litt typisk denne sesongen...

Men denne karamellen skal nytes helt til neste kamp :D

Ble penger i lomma dette på meg som er litt judas, og tippa seier både på Arsnal og United, med en liten bonus på Stoke :)

Synd jeg bare satte en 50 lapp. Men men...50 lapp som ble en 500 lapp er ikke å forakte.

vafflus, man kan bare håpe!

hadde vært jævlig digg og virkelig knuse milan, sikre 4. plass i ligaen. få 100 mill av silent stan og om det bare hadde gått opp for wenger at han måtte bruke pengene på klasse spillere og!

relativt høy odds for at alt dette går inn men. hadde vært utrolig godt.