Sign in to follow this  
Concrux

Arsenal

Recommended Posts

Vilt med aktivitet her. Gratulerer med nok en kjempesprekk folkens. Sikrere vårtegn får vi knapt.

fælt at de klarte ødelegge sesongen sin sånn. men skjønner jo selvsagt det er demotiverende og tape på måten de gjorde mot b-ham. for så og møte verdensbeste lag uka etterpå. og da få et så ræva rødt kort som van persie fikk etter de har klart å scoore på camp nou. Helga etter det spilte de tålig bra mot manu, men det mangla liksom noe gnist og magi. ute av 3 cuper på 2 uker. og moralen til laget forsvandt etter. hadde knapt en kamp hvor arsenal så ut som arsenal etter det.

håper wenger styrker troppen kraftig i sommer, en spiller i hvert ledd.

hahahahahahahahahahahahha, fyfaan! LYKKE TIL Arsenal! Arsene Wenger er borte fra klubben før 2012!

YNWA!

ok.

det faktum at man utd spiller bra (og effektivt) er ikke å komme unna. men, og det er et ganske gigantisk fuckings men, det er kanskje det dårligste/mest reduserte/ arsenallaget noensinne de møter? nesten så jeg er mere imponert over city i dag.

United spiller fantastisk bra i dag=) Selv mot ett redusert Arsenal. Men jeg tviler på at Arsenal skulle klart og stoppet det med toppet lag, men det blir synsing uansett. Arsenal hadde ett bra redusert lag, men 8-2 (og pene scoringer,perler) er meget sterkt. United ser sterkere ut enn på mange år

hahahahahahahahahahahahha, fyfaan! LYKKE TIL Arsenal! Arsene Wenger er borte fra klubben før 2012!

YNWA!

ok.

det faktum at man utd spiller bra (og effektivt) er ikke å komme unna. men, og det er et ganske gigantisk fuckings men, det er kanskje det dårligste/mest reduserte/ arsenallaget noensinne de møter? nesten så jeg er mere imponert over city i dag.

+1

Må huske at Arsenal var så til de grader redusert.

Ikke til at jeg tror vi hadde vunnet uansett.

Settes lagene opp mot hverandre så vil jeg også si at Shitty sin seier er en større prestasjon enn United sin.

Hadde en liverpool supporter sagt det der etter å ha blitt pissa på, så hadde dere sagt: SAMME UNNSKYLDNINGER HELE TIDEN!

vil bare poengtere at jeg ikke er noe gunners supporter. jeg er liverpoolmann jeg også. og jeg sier ikke at man utd var dårlige (noe jeg poengterer ganske tidlig) jeg sier bare at arsenal møter utd på et helt sinnsykt kjipt tidspunkt? det kan en jo ikke si noe i mot? City møter jo ihvertfall et lag som ikke manger 8 av de som vanligvis starter. mine 2 cent

Der er jeg enig. Men er bare syk lei av at hver gang liverpool supportere prøver å gi en grunn til hvorfor ting gikk dårlig så får vi det drittet i trynet :)

"Supportere" av engelske lag er latterlig god underholdning, fint at dere er over alt på internett....

"Supportere" av engelske lag er latterlig god underholdning, fint at dere er over alt på internett....
Bedre å følge et lag i et annet land enn å dø av kjedsomhet i den norske ZZZZzzzzerien...

jeg er arsenal fan! var rett og slett en trist kamp og se. hadde tippa 4-0 til manu men det gikk jo til helvete!

men som blir nevt arsenal var sterkt sterkt reduserte. 6-7 skader 2-3 suspanderte? ' />

det er en unskyldning i den grad at arsenal vant ikke og hadde neppe sjanse til å vinne med det laget, men det er jo selvsagt ikke noe grunn til å tape 8-2.

men jeg trur det kan komme noe positivt ut av det. en liten wake up call.

man kan bare håpe hvertfall p

Lag kan trenge en sann smell, kan som du sier være en wakeup call.

Man kan med trygghet si at United sin stall har såpass bredde og skillz at de tåler skader av ria og nemanja f.eks. Arsenal er nok mer svekka om ett par sentrale blir skada.

Men de fikk jo handla litt, håper de reiser seg, vil se Arsenal på 3 plass

Forsterkningene er decent, blir interessant å se om de klarer å tilføre nødvendig rutine og stabilitet. Noen vil kanskje gnåle om at det "store" navnet mangler, men in all fairness har AW fått inn folk på de plassene vi trengte dem, og med flere kapteiner etc. burde det gi laget litt mer balanse. Har fortsatt et håp om topp-4 denne sesongen, tror Manchester-lagene er utenfor rekkevidde dog... (forbanna kjøpelag tongue.png )

Har troa på Arteta og Mertesacker!

Park skal også være en grei spiller etter hva jeg har fprstått..

Santos vet jeg lite om, men AW har hentet 3 stk Landslagspillere + Arteta for litt over samme pris som vi fikk for Nasri med 1 år igjen av kontrakten.

Synes det er godt gjort jeg.

Sant, kan dog forstå fansen som lurer på hvorfor billettprisene nok en gang skulle opp med den økonomien vi har, selv om det skjedde før Na$ri og Cesc ble solgt... unødvendig å være soleklart dyreste laget. Pengene kveler fotballen... :-/

ja gutta som har kommet inn er spennende og kan gjøre det bra, det som uroer meg er at det er såpass mange nye at laget kan trenge tid på å hevde seg. så jo city slet første åra året når de gikk på shopping spree.

har lenge ønsket arteta i arsenal trur han virkelig kan skinne, men er redd for at det er 2-4 år for sent ' />

som jeg leste i en noe arsenal/wenger kristisk artikkel, så har jo arsenal solgt sine 2 beste spillere. og gjennom siste ukene av vinduet fikk de inn en eneste spiller som var første prioritet. de fleste som kom inn nå er 2. og 3. valg på posisjonen. kanskje med untak av mertesacker som wenger har kikka på en stund.

arteta er snart 30 og har hatt store kneproblemer siste åra og jøda er 31 og spilte knapt i fjor.

er jo classic arsenal og kjøre en injury proned stall, slik at vi konstant kan ha 5-10 skader p