Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Concrux

Arsenal

Recommended Posts

skuffende slutt. Hvert angrep er i ferd med å skape noe bra så blirre surra bort. ble dårlig av å se på etterhvert. menmen. sterkere tilbake neste år!

Jeg hater egentlig Arsenal som bare det, men da de røk ut av CL mot Liverpool etter (minst) to horible dommeravgjørelser, følte jeg med Arsenal og fansen. Jeg ville egentlig ha Liverpool i finalen slik at United ville få enklest mulig motstand, men da Hleb ikke fikk straffe i den første kampen da han soleklart ble revet over ende og da Liverpool fikk straffe på det som skulle vært frispark i kamp nr. to, følte jeg at det var feil lag som gikk til semien.

Jeg trodde lenge at det var Arsenal og United som skulle kjempe om gullet i Premier League, men jeg hadde heller ikke avskrevet Chelsea som så mange andre såkalte "eksperter" hadde gjort. Jeg ble da ikke overrasket da Chelsea kom tilbake sakte men sikkert og det er ingen bombe at de nå er likt med United poengmessig.

Arsenal så sterke ut i PL hele tiden, men så stoppa Adebayor å score og Arsenal spilte en hau med uavgjort-kamper. Blir ikke gull av slikt.

Heldigvis har ManUtd hatt Ronaldo frisk og rask hele sesongen...men det blir spennende å se om Rooney er tilbake for fullt mot Wigan på søndag. Trenger han virkelig. Må høyst sannsynlig ta tre poeng borte mot Wigan for å vinne serien. Og det må nødvendigvis ikke bli en "walk in teh park" for Uniteds del.

Lykke til neste sesong, Arsenal-fans. Håper dere knuser Liverpool i enten FA-cupen eller CL :( (de fortjener det).

Ny sesong! Nye gleder! Ny tårer? Vi håper iallefall ikke på det siste!

Fjorårets sesong var egentlig en veldig bra sesong, hvor jeg vil påstå vi var max uheldig! Tror vi var spillemessig overlegne i ca. 99% av kampene våre, men alt for mange uavgjortresultater mot "dårlige" lag.

UT:

Lehmann - Takk Jens, en god spiller, og en fargeklatt!

Gilberto - Ekstremt proff, en ekte kanontype, takk for ditt!

Flamoney - Booo, care på dæ (var veldig god, og det er utrolig frustrende at vi mistet ham, gratis!)

Hleb - Veldig god, men for lite mål og assist imo!

INN:

Nasri - yeah!

Ramsey - haha synd det ManU

ehh vedder på at jeg har glemt noen nå i farten, er veldig trøtt her sad.png

Mye kvalitet, men en del usikkerhet. Hvem skal ta Flaminis rolle?

føler ikke det gjør mest å miste flamini. De har et helt lag med wonderkids i bakhånd.

kjempe spent på neste sesong. Beste er at leiligheten jeg flytter inn i 1 aug har canal plus sport hd inkludert i prisen:D yay!

FU ' /> Må klare meg med elendige streamer.

Men faen ingenting er som en lørdag ettermiddag med en Arsenal-kamp på skjermen! p

Talentrekka til Arsenal er helt fantastisk, mange som er klar for action allerede nå. Og noen som er klar om noen år! Jack Wilshere, 16 år gammel, engelsk, og et fantastisk talent. Veldig lik Hleb i spillestilen, men mer framtredende og tør å skyte langskudd.

Har sett ham i aksjon, han spiller som en konge i nesten alle kamper han spiller. Har spilt to senior kamper for Arsenal nå i før-sesongen, og spilt veldig bra og vært involvert i mange mål. Eneste som mangler for å spille fast på førstelaget er fysikk(edit: Ikke i slik forstand, selfølgelig må han jo kjempe seg fram. Men det han _mangler_ for å kunne klare seg i PL er fysikk altså). Han er kun 16 og vil vokse, og blir nok trent godt i årene fremover!

Edited by Keown

3-1 seier over Stuttgart på deres nye hjemmebane Mercedes-Benz et eller annet.

Og igjen var det smågutta som tok overskriftene. Med unntak av spillere som Fabregas, Toure, Diaby og Rosicky startet de beste spillerne i går. Men de fikk lite til, og Adebayor var en skygge av seg selv. Men Samir Nasri, Van Persie og Clichy imponerte i høy grad.

I andre omgang kom det mange yngre spillere inn, Bendtner, Vela, Wilshere osv. Selv om Stuttgart scoret først, klarte spesielt Bendtner og Vela å imponere STORT. Vanvittig god forståelse mellom de to, som begge sendte hverandre gjennom og fikk et mål hver. En fryd for øyet! Og Wilshere kom slutten etter en fantastisk jobb av Clichy, og satte en iskald knallhard avslutning til side for Lehmann.

Målene:

Carlos Vela - 1-1

Niklas Bendtner - 1-2

Jack Wilshere - 1-3

Veldig bra kamp, og 2. omgangen var veldig underholdende.

I helgen venter, Juventus og Real Madrid ;) Blir fantastisk!

Edited by Keown

vakkert av Clichy!

Har virkelig troa på Arsenal i år, gleder meg til å følge med!

Håper å se mye av Nasri, vela, bendtner og wilshere:)

Åpningskampen for PL 08/09 er som folk flest er klar over mellom Arsenal og WBA. Vi bør, og må starte sesongen med en fin fin 3-0 seier.

Oppfordrer alle Arsenal fans som bor i det glade bibelbeltet (Kristiansand) å ta turen til Uptown i morgen kl. 12. God pils, hyggelig selskap og muligens, dog lite trolig, men fortsatt mulig, pene damer.

Nasri gjorde en god kamp. Arsenal burde strengt scooret på flere angrep menmen. 3 poeng er 3 poeng.

Nasri gjorde en god kamp. Arsenal burde strengt scooret på flere angrep menmen. 3 poeng er 3 poeng.

Var vel ikke overbevisende..... :wub:

Edit: HEIA ODD forresten :dry: Var på stadion og det var en nervepirrende kamp! :lol:

flere som ble triste på lørdag? tenker ikke bare på resultatet, men det der var ikke Arsenal slik jeg vil se de. Skjer med Denilson og sikkert 60% feilpassninger. Og gamle gallas er det bare å kaste! få inn Johan Djorou(something, husker ikke hvordan man staver navnet hans)

og wtf silvestre? tabbemaker nummer 1?! stiller meg så evig skeptisk til det kjøpet. sad.png

Joda veldig trist kamp, først og fremst pga hvor dårlig vi framstod.

Men håper ting fikser seg når Fabregas er tilbake, Johan Djourou(:lol:) er et godt alternativ til Gallas, har høyde, fart og egentlig alt en fantastisk midtstopper trenger, men han har slitt litte granne med prestasjonene. Men har har vist i det siste at han absolutt er å regne med, og jeg håper han får mer spilletid framover!

Men vi må huske på at vi har vært ekstremt uheldig med skader nå de siste ukene, men de fleste er på vei tilbake nå, og jeg tror absolutt dette er en av få slike kamper i år.

For en kamp!!!!

Dette redder helgen og uken :lol: Følger meg veldig glad nå!

Elsket Nasri sin hevn på Barton, Nasri har tatt ligaen med storm hittil, virker som han gir faen i at det er en fysisk liga og kjemper hardt for laget.

Van Persie! geni, håper så sykt han ikke blir skadet lengre enn noen dager (så han misser nederlandkampen og kommer uthvilt tilbake mot Blackburn tongue.png)

hehe kjedelig å se persi hinke ut hver kamp. jeg unner den gutten en hel skadefri sesong så han virkelig kan vise hva han er god for!

det var ellers deilig å se arsenal spille som de skal. godt å ha fabregas tilbake også:lol:

Ah, 4-0 på en halvdårlig dag. Det smaker å være arsenalfan om dagen :lol:

På de 6 kampene vi har spilt i år(cl + pl) har vi sluppet inn 1 mål og scoret en 14 mål! Ikke mange som tenker på det :)

Lovende tall det, ja :>

Deilig med tre poeng. Bolton, som er neste motstander tapte idag, og det er jo bra for oss. Tror vi skal slå dem ... men først er det jo Dynamo Kyiv om fire dager.

Edited by Gersh

Kampen ble ikke sendt, vi blir som vanlig nedprioritert til fordel for ManU ... Kampen endte 1 - 1 tho, Gallas putta to minutter før full tid. Ikke bra nok mot det svakeste (?) laget i gruppa vår. Kan bli noen tøffe kamper mot Porto og Fener, særlig på bortebane. Menmen, vi skal nok alltids greie å komme oss videre :(

1 - 3 mot Bolton, nå leder vi Premier League! :(

Eneste skår i gleden er jo at Clichy ble sendt til sykehus etter en stygg takling av Davies ... Håper det går bra med han.

yesh, digga meg at liverpool, chelsea og manu har bare fått 1 poeng denne runda!

Utrolig viktig at pool, chelsea og manu kun fikk med seg et poeng. Syntes dog synd på Stoke som ikke fikk det ene målet de absolutt fortjente på anfield og tre poeng.... :(

Men det som var enda bedre; Tottenham, framtidens lag, sjølvaste laget som skal ta rotta på Arsenal, laget som bruker ufattelige mengder med penger på nye spillere i omentrent hvert eneste transfer vindu og som nesten alle spår at skal gjøre det knallsterkt i ligaen klarte med et nødskrik 0-0 og uvagjort mot Wigan, og dermed befester sin possisjon som desidert sist med hele to poeng etter fem kamper i år. Lurer på om det er nå villdyret (om vi skal tro det egne supportere skriver før hver eneste sesong) som er Tottenham skal våkne? LMAO... :(

Bolton - Arsenal

Vi må ikke glemme perioden rundt 16 minutter til 35 minutter sånn ca. var noe av det ypperste jeg har sett av fotball så lenge jeg kan huske. To stolpeskudd på under to minutter, og to mål på 90 sekunder. Klikklakkfotball på høyeste nivå. Bolton spillerne løp rundt som hodeløse høns og hadde null og nada og stille opp med. Bolton var forøvrig farlig framme i en lengre periode i andre omgang, det likte jeg ikke. Men Walcott ville det annerledes... ;) ;)

Heldigvis så ser det ut til at det gikk greit med Gael etter Davis karrieretruende takling.

Forventet at vi gikk videre i ligacupen, men at Wenger sendte ut tidenes yngste førsteelver (gjennomsnittsalder, 19 år) i Arsenalhistorien gjorde 6-0 seieren over Sheff desto bedre! :(