StormRider 0 Report post Posted October 20, 2005 Hei alle. Desverre så går core.bf en mørk tid imøte fordi nesten alle våre spillere har funnet ut at BF2 suger eller at WoW er "the best thing since sliced bread". Pr. i dag er vi kun 5 stk igjen som er villig til å satse videre på BF2, og for å redde klanen må vi dermed sette igang en massiv rekruttering. Vi bør og håper på å skaffe 8-10 nye medlemmer. Core er en av de eldste BF1942 / BF2 klanene i Norge som fortsatt eksisterer. Tidligere het vi PACS, så PurePlay og til sist Core som alle kjenner oss nå. Vi har medlemmer fra 16 til 32 (meg). Vi ha ett utrolig godt miljø og lav takhøye. For tiden spiller vi i Up-North i div3B og har praccer ca 3-4 ganger i uka i tillegg. Core har også egen BF2 server. Vi trenger: 1 stk Helipilot 1 stk Tanker/APC 1-2 stk som er dreven i Commander rollen 5-6 stk Inf / Medic whatever floats your boat Krav er: Minimum 16 år Folkeskikk Headsett & mic Har litt "skillz" i BF2 Vi håper med dette at dere tar kontakt med oss og hjelper å holde liv i en klan som har livets rett! Dersom dette ikke fører frem, vil core.bf legges ned etter denne sesongen i Up-North er over. Ser dette bra ut, kom på #core.no på IRC, og snakk med meg (StormRider), Mystel, eller Discodog. Du kan også sende meg en mail på: [email protected] Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted October 20, 2005 Hvis jeg ikke hadde vært i klan ville jeg helt klart søkt! Anbefales! Vil hevde at dette er et godt alternativ for mange soontocome klan tafsere, disse folka har orden på sakene sine og vet hvordan en klan skal drives. Mye tull med nye klaner så dette er en sjelden sjanse for ikke veldig etablerte spillere! "løp og kjøp!" Share this post Link to post Share on other sites
Breivold 0 Report post Posted October 21, 2005 Lykke til Core. Alle kluter til for å "redde" denne klanen fra undergang! Lykke til Storm, Core anbefales Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted October 21, 2005 Core og Stomrider kan anbefales på det varmeste Lykke til med rekruttering og selvfølgelig har core livets rett i bf2 ! Share this post Link to post Share on other sites
FadeOne 0 Report post Posted October 21, 2005 Til info: Core som klan består uansett, men for å redde bf2 delen trenger vi flere folk som brenner for.. nettopp bf2 WoW delen lever i beste velgående Nytt blod må til innimellom, så ikke nøl med å ta kontakt med Stormrider, han biter kun i helgene Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted October 21, 2005 En i klassen spiller i core.wow. Lykje til gutta! Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted October 21, 2005 får eg sansynneligvis internett på hybelen om et par veker, så viss du treng fleire medlemmer, så er 1 altmuligmann klar til kamp (ikkje sniper ) Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted October 21, 2005 synd core men håper dere skaffer fler members ' /> MYSTEL joohoo Share this post Link to post Share on other sites
StormRider 0 Report post Posted October 27, 2005 synd core men håper dere skaffer fler members MYSTEL joohoo 1093816[/snapback] ** BUMP ** Ser at x antall folk søker klan, men FINT LITE at de svarer på poster som denne! ' /> Uansett, core.bf er dødt, men LEVE core.bf Vi merger med Wild Vikings ganske snart under nytt navn (ennå ikke bestemt), men vi kan fortsatt tenke oss noen fler på laget Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted October 27, 2005 Stao pao Stormrider. TLL var i samme situasjon da BF2 kom, men vi dro oss kjapt opp igjen og er nå sterkere enn vi noen gang har vært. Lykke til! btw, anbefaler folk å søke! Share this post Link to post Share on other sites
Raffen 0 Report post Posted October 27, 2005 Wow er satan, måtte dette spillet dø en langsom og pinefull død. Hmm det ble feil, måtte spillet ehh dø. Uansett, lov meg at tll aldri oppretter en wow divisjon, det er det eneste som kan ødelegge dette glade samholdet. Til dere som spiller wow, dere er så søte. Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted October 27, 2005 Merge med WV ? Det blir spennende Share this post Link to post Share on other sites
Lainer 0 Report post Posted October 27, 2005 Det blir det. Om en ukes tid bør ting begynne å falle på plass. Share this post Link to post Share on other sites
StormRider 0 Report post Posted October 27, 2005 Det blir det. Om en ukes tid bør ting begynne å falle på plass. 1101239[/snapback] Om Lainer bare hadde vært på IRC og så.... Share this post Link to post Share on other sites
[WV] Ljaahni 0 Report post Posted October 28, 2005 Jeg er litt usikker på hvordan det kom så langt at vi skal merge med Core, men får vel ta en liten opprydding. Det har vært diskusjoner med Core angående dette, grunnet at vi har slitt med å stille nok folk til kampene våre. Etter diverse runder innat i klanen, har vi konkludert med at vi skal ta et par tak innad i WV, ta inn noen nye håpefulle, og fortsette som WV - og altså IKKE merge med Core. Vi senket ambisjonsnivået vårt litt før sesongen her, men ble ikke hørt av Truppo og gutta, og har spilt kamper mot klaner som spiller på et høyere nivå enn oss nå ihvertfall. Vi forsøker nok engang å bli satt nedover i divisjonene, og spille oss opp fra der! Uansett så ønsker jeg Core.bf () lykke til (og forsåvidt ønsker jeg oss selv det også)! Edit: bitteliten klargjøring litt lengre opp Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted October 28, 2005 Dette ble rotete, skal dere slå sammen? Skal dere blir core eller WV da? Share this post Link to post Share on other sites
[WV] Ljaahni 0 Report post Posted October 28, 2005 Dette ble rotete, skal dere slå sammen?Skal dere blir core eller WV da? 1102304[/snapback] Det ble noe rotete gitt. Klargjorde forrige post litt. Ihvertfall, nei - vi skal ikke slå oss sammen. Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted October 28, 2005 Geiiiiiiiiir! Share this post Link to post Share on other sites
StormRider 0 Report post Posted October 28, 2005 Neivel? Utrolig bra opplegg... Her hatt vi hatt det klart i en ukes tid at vi SKAL merge, og nå kommer dette? GG! Share this post Link to post Share on other sites
Discodog 0 Report post Posted October 28, 2005 Ahh och en liten varning till oss som jobbat med denna "merge" om att ni skulle fortsätta som WV, kunde inte skickas ut? Grr* Share this post Link to post Share on other sites
Bflord 0 Report post Posted October 30, 2005 Er bare 13 desverre ellers har eg alle kravene..... Men lykke til :bananorama: Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted October 30, 2005 BF2 fucker opp alt.. jeg som har hørt Storm er unkelen min og Share this post Link to post Share on other sites
jayhova81 0 Report post Posted October 30, 2005 kanskje.. er litt keen på å teste en clan har dere en hjemmeside jeg kan besøke? peace out Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted October 30, 2005 http://www.coregamers.net/ Share this post Link to post Share on other sites