Sign in to follow this  
Bioneuf

Prison Break-tråden

Recommended Posts

20 MARS FFS?

edit: faen, jeg som har kommet skikkelig inn i Prison Break-modus

1161974[/snapback]

Ja det er derfor man skal oppdage slike serier mange år etter, og ta hele greia i en jafs. Marathon nam nam. :)

Problemet er at det er jævla vansklig å få tak i de første sesongene av gamle serier :)

Edit: Det var en kjip tirsdag når jeg fant ut at de Prison Break episodene ikke kommer før i mars :thumbsup:

Veldig bra serie! Sett 9 episoder de to siste dagene.

Tror virkelig jeg må begynne med den taktikken også. Er jævig kjett å vente på episode 14 nå sad.png

Men, har det gått et par dager tenker man ikke så mye på det lenger.

Prison break kommer på tv3. Vet ikke hvor lenge det er til men. Da kan vi kanskje kose oss litt med det frem til neste episode.

M-m. Vært herlig og fått det på nrk. Men de kjører jo ikke andre serier enn krim/drama serier fra den britiske landsbygda. Seriøst, hvor mange serier kan være derifra?

Det har plaget meg også. De som velger serier i nrk må ha en slags greie for landsbygda i england.

Tror egentlig ikke jeg orker å se serien på tv3. Kommer helt ut av stemningen når det er masse reklameavbrudd.

24 er jo på TV2, ekke FOX som lager 24?

Eneste 'store' seriene NRK har er jo Sopranos, six feet under og presidenten.

Virker vel som NRK primært kjøper opp HBO serier.

De sendte vel Band of Brothers og i sin tid, så de satser nok på HBO ja. Noe som selvsagt er trygt og godt, det leveres jo stort sett kvalitet fra den kanten.. De styrer unna moteserier som mister smaken etter en stund (Lost..)

Alle seriene om dyrleger på den britiske landsbygda er vel fra BBC, noen som også er kjent for å levere kvalitet, om enn for de litt eldre.

Det er 13 episoder, og tror de kaller det neste sesong når det starter opp igjenn.

1156307[/snapback]

Nei, det vil fortsatt være sesong 1.

Sesong 2 begyner neste høst, og skal følge de på utsiden visstnok.

"ok" serie men langtifra oZ kvalitet.

1156311[/snapback]

Uenig her.

Oz er også en grei serie, men liker Prison Break bedre.

(har dog ikke sett så voldsomt mye av Oz)

1156378[/snapback]

Og jeg som fikk vite at det kun skulle komme 22 episoder og deretter være slutt. Er lut lei alle de bedritne fler-sessongsseriene. 24 var en fin serie om de hadde holdt seg til sessong1, samme gjelder Lost og, selv om jeg følger med videre. Sessong 2 av de lusette guttai Tufte kommer også, ødeleggende spørr du meg............. Melkekuer allemann

Håper for all del Prison Break er slutt etter season 2 er over? Er forøvrig helt enig med deg når det gjelder serier som blir dratt ut bare for å tjene penger.

M-m. Vært herlig og fått det på nrk. Men de kjører jo ikke andre serier enn krim/drama serier fra den britiske landsbygda. Seriøst, hvor mange serier kan være derifra?

1166383[/snapback]

:cry:

Alltids nok til å kunne underholde alle sambygdingene dine... :lovecrazed: Dere ute i Shøddarn og Værddarn må jo føle dere hjemme i slike koselige bygdeserier fra England??

Ontopic: Begynte såvidt med et par Prison Break episoder på freadg, og i går kveld så jeg ferdig episode 13... Stor narkofaktor på den serien ja :cursing:

Noen som fikk med seg forrige episode av Arrested Development (ep7 s3)?

En liten parodi på Prison Break i den, utrolig morsom. ;)

SPOILER:

gob_pb.jpg

Det som gjør Entourage utrolig bra er rett og slett: Ari Gold.

1156373[/snapback]

Sett hele s2 nå (det som har kommet ut), og det er ingen tvil om hvem som er min favoritt. ARI GOLD!

Hvorfor er det ingen Entourage-tråd?

Nrk har visst planar om ein "ny profil" fom. 2007, så me kan jo håpe på at dei tar til seg litt meir "aktuelle" seriar i framtida. 2007 er langt borte då, men me får leve i spaning...

Eg er ikkje heilt sikker på om eg vil takke eller forbanne den/dei som gjorde meg obs på Prison Break (folka i denne tråden) sidan det er så sjukt lenge til neste episoda.

omg kul serie!

Monday March 20, 2006 ??? For noe skit :lol: Å så med en skikkelig cliffhanger på slutten og da.

1150531[/snapback]

SÅ LENGE! :lol:

Nå ble jeg trist..

Nettop sett ferdig episode 13

For å være litt mer spesifik: De fortsetter med sesong en, det er ikke en ny sesong når de begynner på igjenn.

Håper de kommer ut av fengselet i løpet av sesong 1 iallfall. Så får heller sesong 2 dreie seg mer om livet dems etterpå. Heller finne på noe anna tull de må komme seg ut av. Blir bare for domt når det går flere sesonger uten at det skjer noe. Blir litt mer såpe opera ut av det.