Sign in to follow this  
Bioneuf

Prison Break-tråden

Recommended Posts

Dagens episode var jo syk, faan den serien blir jo bare bedre og bedre. Kanskje den mest spennende serien jeg har vært borti. men altså det oser lang vei at hu hawte sykesøstra kommer til å finne ut hva som skjer da. Eller?

SPOILER:
Må skje ett eller annet mirakel, så Stormare kan være med videre.

Er jo tøffeste karen i serien.

Edit: lagt i spoiler

mææææn, mæææn DEN PEDO/Y("!LE HO&%" KNADDEN !!! Det er da vel for svarte ikke lov å gjøre slikt med alles kjære stormare!! :)

Enda et bevis på at religion dreper og er skadelig! rolleyes.gif

Det er en uuuuuutrolig spennende serie. Konspirasjon, fengsels livet, smarte planer, uventede og utrolig nervepirrende scener. Gotta love it. Hvem jeg liker best? Scofield seff!

Episode 112 ga meg nesten hjerteinfarkt

Sinnsykt bra serie ja! Utrolig spennende hele tiden.

Jævlig kjipt det bare er en episode igjen denne sesongen. ;)

Ifølge ryktene må vi antagelig vente helt til mai neste år for fortsettelsen. :cursing:

Det blir hardt å vente så lenge.

Heldigvis begynner Battlestar Galactica og 24(s.05) i januar, så det er noe å korte ned ventetiden med. :cursing:

Trodde FOX hadde bestilte 2 sesonger a 22 (eller 24, husker ikke riktig) episoder, og at fortsettelsen på sesong 1 ville komme rett etter nyttår jeg!

Huff, vil bli et helvette å vente så lenge!

Jeg er redd det kan bli for langdrøyd. Som Lost. De har kommet langt, og dra det lenger nå kan bli kjedelig. "Rome" serien slutta etter 12 episoder. Noe so passet serien perfekt

Nå er det vel bare 4 dager til de skal rømme i serien da - så noe må skje.

Koker de suppe på det så gidder ikke jeg se mer hvertfall.

Måtte bare skrive noe for å ta post 20k =)

Er helt enig med alle her, elsker serien ' /> Siste episode må jo være mest spennende hittil, men den mest nervepirrende slutten! Men nå er vel ikke dødsstraffen unna uansett, så lurer litt på hvordan avslutningen blir hvis vi må vente helt til mai på episoden etter neste.

Når det kommer til det som skjedde sist episode var det jævlig plagsomt med Abruzzi! Han skulle bare drept Bagwell mens han hadde han der, de var jo for mange til at alle kunne være med uansett, og tviler på at Scofield kommer til å tillate seg selv til å hjelpe Bagwall ut uansett, han er jo den største drittsekken noensinne...

Jeg frykter at serien kan bli dratt ut for lenge, hvis rømingen slår feil, og henrettelsen utsettes pga. det de på utsiden finner ut kan det fort ta lang tid før vi ser noen slutt.

Jeg frykter at serien kan bli dratt ut for lenge, hvis rømingen slår feil, og henrettelsen utsettes pga. det de på utsiden finner ut kan det fort ta lang tid før vi ser noen slutt.

1140039[/snapback]

Joa, men tror planen skal være at sesong 2 skal følge de ETTER de har rømt.

Altså se hvordan de klarer seg ute i det "fri".