Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bioneuf

Prison Break-tråden

Recommended Posts

Faen for en intens episode, klarte ikke sitte stille et sekund. Reiste meg og gikk rundt i rommet til tider :D

De la kraftig opp til sesong 2 også, THE QUEST FOR DBs MONEYY! Alle hørte jo hvor mye spenn det var og hvor de var gjemt, wannabe-gangstern, soldaten, T-Bag, tjukkebollafeita og Michael.

Når aires siste episode?

Noen som vet når episode 22 ligger på nett?

Da var siste epsiode akkurat ferdig, og jeg må si, jeg ble litt skuffa....

den slutta på en måte jeg ikke likte, men den måtte vel gjerne gjøre det med tanke på at det kommer en sesong til.....

for det må det gjøre med den slutten

Einich, men syns nå det virker litt tåpelig om de kommer seg unna nå, de t var jo jævlig med politi rundt..

Syns sesongfinalen var kongebra jeg. Noe av det beste som har gått på tv noensinne.

Flere overraskende vendinger her. Men Scofield begynner å få ganske mange liv på samvittigheten nå. Alle er indirekte, men det er han som starter kjedereaksjonene.

Gleder meg til seson 2.

Helt grei slutt, syns den var litt letdown dog. Tipper andre sesong kan bli fet, er jo nok av 'cliffhangers' ute og går.

Er jo seff ikke bare en sesong når serien tjener inn så mye penger. Pengene bestemmer. Jeg synes episoden var jævlig bra helt til siste minutt når de ikke rakk flyet. Fikk aldri vite hvem som skulle på flyet :)

Jaja, seff er det flere sesonger når HELE jævla forumet her har sagt noe helt annet siden serien startet.

1387790[/snapback]

Har lest 2 sesonger på forumet her flere ganger jeg?

Det jeg har fått med meg, er at det er en sesong med 22episoder. Mange som delte opp dette etter ep13 når det var en lang pause, og kalte ep14 og utover "sesong 2".

tror jeg

ja etter som det har blitt offentlig gjort så burde det jo være det...

x3

Det jeg har fått med meg, er at det er en sesong med 22episoder. Mange som delte opp dette etter ep13 når det var en lang pause, og kalte ep14 og utover "sesong 2".

tror jeg

1387832[/snapback]

De lagde bare 13 ep først... fordi (etter hva jeg har lest) så trodde dem ikke det kom til å bli så populært, men det blei det ;) så da måtte dem lage flere 14-22.

Holder på å lage sesong 2 nå :)