Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

Green day

Recommended Posts

Syntes dere Green day bare er det Wannabe band? Jeg syntes de rule hardt! Digger musikken dems!

1042557[/snapback]

Wannabe av hva ?

Mener å huske det var en tråd om nettopp Green Day for ikke så lenge siden..

OT: Green Day er fortsatt bra, selv om de har tapt seg litt. Konsertene dems er uansett gull verdt.

Syntes dere Green day bare er det Wannabe band? Jeg syntes de rule hardt! Digger musikken dems!

1042557[/snapback]

Ok?

Green day er fjortissmusikk, guns n roses, iron maiden, big bang er det man skal høre på. Om du da ikke er fjortiss.

1042703[/snapback]

Er du sånn som Hitler som bestemt mente at han hadde rent arisk blod, selv om dette ikke var tilfellet? (Håper du ser metaforen)

hehe, jeg som lagde den tråen også, det ble stangt og jeg fikk 1% advarsel. HEhe, Wannabe band! Takk!

1042645[/snapback]

hihi! Hva får du når denne blir stengt da? :)

Konsertene dems er uansett gull verdt.

1042571[/snapback]

Nja.. De ga bort en gitar til en kar på kvarten og lot han spille litt sammen med dem.. Sikkert dritfett det, men akkurat det samme skjedde på roskilde.. Og muligens også de andre konstertene på turneen? Syns de kunne vært litt mer oppfinnsomme enn å repetere den forrige konserten. Ellers så var de mye bedre før, selvom jeg aldri har hørt så intenst på de.

Genetex imponerer med musikkkunnskapen sin

Punk har alltid vært en slags motpol mot mye av den "normaliserte" musikken. Greenday skal ikke ha æren for å ha funnet opp punken. De kan kanskje ta litt av æren for å pusse støvet av en sjanger som delvis var ansett som utdødd i "den gemene hops" øyne. Det Greenday har gjort er å folkeliggjøre sjangeren, føre den opp på hitlistene og gjøre det populært blandt rebelsk ungdom i designer-saggebukser. Hurra for dem :)

Green Day er helt ok, men oppfant ikke punken..

Genetexzz er en supern00b som de kaller det i web-chess miljøet.

Green day er fjortissmusikk, guns n roses, iron maiden, big bang er det man skal høre på. Om du da ikke er fjortiss.

1042703[/snapback]

Ja, alle burde gått rundt å høre på deg! Da hadde verden vært et mye bedre sted å leve! :tafse:

Om du mener de er wannabe punk så ler jeg, fordi de var green day som "fant opp" punk, eller innførte det.

1042927[/snapback]

Hahah! :):tafse::tafse::tafse::tafse:

Jeg har fixet det mr.bitch :tafse:

Hadde alle vert som meg hadde dette forumet vert ødelagt, men verden et bedre sted! Jeg synest folk smisker for mye på dette forumet. Og guns n roses og iron maiden eier jo green day fjortizz-mannen :)

EDIT: crap, trodde du sa green day var bra, for en bortkastet post.

Jeg har ingenting imot Green Day. Flere av sangene deres er såvidt verd å høre, noe som er et kompliment. Musikken deres er ikke vond å høre på, slik 90% av dagens musikk er.

Og "Good Riddance" er en av verdens beste låter.

Good Riddance = Time of your life?

det er i såfall en brilliant låt.

Jeg syns Green day er skikkelig digg laidback rock, masse catchy sanger og nyeste albumet dems har jeg hørt en god del på.

Også har dem en sykt bra video til "When september ends"(hele versjonen, ikke den kutta dritten som går på tv)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...