Anax 0 Report post Posted August 18, 2007 skal ha credz for hu nye, ikke værst fin ^^, Quote Share this post Link to post Share on other sites
JanGaute 0 Report post Posted August 19, 2007 Takker! Hehe, jeg har litt god grunn til å glise, ja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted August 19, 2007 Er du full av sugemerker på halsen eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoegazer 0 Report post Posted August 19, 2007 På 3B igår, bursdagsfeiringa mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted August 19, 2007 Skjer med at alle emos har bra dame?? Btw: Quote Share this post Link to post Share on other sites
JanGaute 0 Report post Posted August 20, 2007 Er du full av sugemerker på halsen eller? Neeeeeeeeeeei..? Skjer med at alle emos har bra dame??Btw: Kan ha noe å gjøre med at alle damer er skapt emo.. ;P Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoegazer 0 Report post Posted August 20, 2007 Freak + sjarm = oh yeah baby Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted August 20, 2007 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted August 20, 2007 Klarer ikke å fokusere på noe annet enn puppene :S ( ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hello Kitty! 0 Report post Posted August 22, 2007 GRIS! ^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caboose 0 Report post Posted August 22, 2007 Aner ikke om du har hatt dame lenge eller ikke, men grattis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 22, 2007 *rote på fjesbok* deer var pus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted August 22, 2007 Ble litt redd jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 22, 2007 uff - emo-damer er somregel dramaqueens da, det ligger i naturen dems liksom.. Men jeg skal ikke overgeneralisere, noen av dem er sikkert gode funn Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoegazer 0 Report post Posted August 23, 2007 Weird, de fleste av de jeg kjenner både emos, goths og andre utskudd som visstnok egentlig bare skal være drama er typ ikke det. Du har hatt uflaks Tommy ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 23, 2007 uff - emo-damer er somregel dramaqueens da, det ligger i naturen dems liksom.. Men jeg skal ikke overgeneralisere, noen av dem er sikkert gode funn mye av min erfaring med de og.. men de er også som regel mer spennende og mer fun enn den vanlige blonde berta imo. Blir jo bare og veie de opp mot hverandre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JanGaute 0 Report post Posted August 23, 2007 Jævlig mange av dem er dramaqueens, det er riktig.. hehe.. Men det er jo mange damer uansett hvor du plukker dem fra.. XP Det er bare å være litt bevisst på hvilke godbiter man plukker (på ( )) Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 23, 2007 well said! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted August 23, 2007 Jeg forventer på en måte å se hvit skrift på den blåfargen... ...og herregud så mange potensielle vitser om settepoteter, åker og planting som går gjennom hodet mitt akkurat nå. Men jeg skal være snill Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted August 23, 2007 hihihi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted August 23, 2007 ...og herregud så mange potensielle vitser om settepoteter, åker og planting som går gjennom hodet mitt akkurat nå. Men jeg skal være snill ;) Kom igjen da. Kjip dag på jobb, så trenger noen vitser Quote Share this post Link to post Share on other sites
brn 0 Report post Posted August 23, 2007 Shotgun for 2eren!!1 møkk, når gotherdamer/freaks først e fin så e de pinade meg så pulbare at d ikke e måte på, og det finnes ingen av de her i byn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted August 23, 2007 mange fine raddiser i tønsberg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SBaL 2 Report post Posted August 23, 2007 Kan vel hive meg på tråden. Selvom jeg tror hun hadde drept meg om hu så det, men samma det. Under en måned fra å ha vært sammen i 2 år. Orginalbildet: Etter jeg forandra et par ting: Vet ikke hvorfor, men jeg likte det jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted August 24, 2007 *rote på fjesbok*deer var pus Steike, er det Cathrine? Quote Share this post Link to post Share on other sites