Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
scavenger

Post bildet av din kjære v2.0

Recommended Posts

Dama til Shoegazer var bra, både pen og bra stil!

Har nå trålet markedet lenge jeg Shoegazz. Men man kan jo aldri vite hva man finner.

Jeje, poenget var bare at å ha på seg mye svart og ha rød stripe i håret er ikke så veldig spesielt lenger. I det hele tatt.

Heit, hadde det ikke vært for alt metallet i ansiktet Losi ' /> Det må du få gjort noe med, send meg en sms når du har fått fjernet det body

JanGaute, du må invitere meg på fest asap! Om venninnene til dama di også ser slik ut, så skal jeg dele ut kuk i hytt og gevær :blush:

Jeg knabba den:

n665280436_976488_6722.jpg

PzN: Haha.. Jeg hadde en drøss med "sånne damer" på overnatting her hele forrige uke.. :blush:

Edit: må jo hore litt mer:

n665280436_980344_7943.jpg

Uffåhuff så sur jeg er.. :blush:

Jangaute skal faen meg ha credz for at han ofte disker opp med de heiteste jentene. Being a freak pays off after all

Åh, sug meg, Gaute - hun var phiiiiine. Du har fått ny altså? Aldersforskjell?

Yepp, jeg har oppgradert ;D Jeg er 22, hu er 18. Ikke så ille det.. hihi.. ^^

Jangaute skal faen meg ha credz for at han ofte disker opp med de heiteste jentene. Being a freak pays off after all

Thx thx! :blush: Og joa, det hjelper å kjøre sin egen stil.. :blush:

Thx og thx! biggrin.png

Nå har jeg bleka det da.. så nå er jeg blondie med bare litt blåskjær hengende igjen her og der.. ;P

Neste stopp: Svart med grønt i tuppa ;D

8_string_guitar.jpg

Og her synger hun for meg http://www.mediafire.com/?9oodq2zm0vz

On topic: Tror ikke hun hadde likt om jeg postet bilde av henne, men hun er en søtnos =)

dama di synger fint, men tidvis meget rotete. noen stemmeskifte-aktige lyder iblant.. typ "ding-sitar-aktig-lyd"

ellers goodshit imo ' /> noe av det bedre prog-metallet jeg har hørt på en stund p

nei, sort med lilla i tuppene!

Svart og lilla er møkkfint. :D Når grønnfargen har fadet har jeg tenkt å farge etter med lilla, faktisk. SÅDÆ! ;D

nei, sort med lilla i tuppene!

Svart og lilla er møkkfint. ' /> Når grønnfargen har fadet har jeg tenkt å farge etter med lilla, faktisk. SÅDÆ! ;D

Sånn skal det låte. p

Ny dame JanGaute?

Jepp! Haha.. og det gikk fort! Ble slutt med forrige kjærringa sånn litt før 1. juli. Og da var jeg fast bestemt på å være no jævla singel i laaaang laaaang tid. Jada, "særlig". Ei uke med gothtreff i Trondheim, og 5. august var jeg helt på knea og solgt.. Men jeg klager ikke.. tongue.png

Ny dame JanGaute?

Jepp! Haha.. og det gikk fort! Ble slutt med forrige kjærringa sånn litt før 1. juli. Og da var jeg fast bestemt på å være no jævla singel i laaaang laaaang tid. Jada, "særlig". Ei uke med gothtreff i Trondheim, og 5. august var jeg helt på knea og solgt.. Men jeg klager ikke.. tongue.png

Konge, sånn skal det låte. Lykke til.

Hehe.. Takk takk! ;D Tror det skal bli litt mindre drama med denna her.. ;P haha..