Ullteppe 0 Report post Posted July 16, 2007 Pff, mer chicks der enn resten av byen hvertfall. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted July 16, 2007 Fra lørdagsnatt ble hun ledig, så det er bare å slå til folkens Quote Share this post Link to post Share on other sites
IsseYeah 0 Report post Posted July 16, 2007 Kjipern! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted July 16, 2007 For henne, ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
oteren 0 Report post Posted July 16, 2007 Ikke for meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
nKo 0 Report post Posted July 16, 2007 Dæven, mange fine damer her! Liptonic og PzN er fan meg heldige. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Liptonic 0 Report post Posted July 16, 2007 (edited) Takker folkens, har ett par bilder til på lager Btw Pzn; fin dame Edited July 16, 2007 by Liptonic Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted July 16, 2007 Ikke for meg you be my heraa Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted July 16, 2007 Ikke for meg Sier han som fortsatt er jomfru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted July 17, 2007 Ikke for meg :rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 17, 2007 Her er min Krakken si var jævlig hot !!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted July 26, 2007 damn, hu var fin, shoegazer Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoegazer 0 Report post Posted July 27, 2007 Hehe takk, jeg skøyt gullfuglen der ja.. kan man si Quote Share this post Link to post Share on other sites
gamer234 0 Report post Posted July 27, 2007 Ikke uslepen, men feilslepen diamant Quote Share this post Link to post Share on other sites
slabben2 0 Report post Posted July 27, 2007 haha enig. hu trenger litt sol og en makeover. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoegazer 0 Report post Posted July 28, 2007 En makeover? Haha neppe jeg lar kjæresten bli kjip i stilen, som så forbanna mange andre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajazzo 0 Report post Posted July 28, 2007 Sant nok:) For min del hadde ikke hun passet min stil, men det er bra at noen tør å ha sin egen stil:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted July 28, 2007 Alle har vel sin egen stil. Dama til Raeij er bare litt mere spesiell i stilen enn andre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted July 29, 2007 Forventet bilder av dama di jeg nå, Christian Quote Share this post Link to post Share on other sites
shoegazer 0 Report post Posted July 29, 2007 Alle har vel sin egen stil. Dama til Raeij er bare litt mere spesiell i stilen enn andre.Ikke fordi jeg er provosert, men om du synes dama mi har så veldig spesiell stil bør du virkelig ta deg en titt på det som finns der ute. Hun er egentlig veldig normal. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted July 29, 2007 Syntes hun virket veldig sjarmerende, jeg Pen var hun også! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Softcorè 0 Report post Posted July 29, 2007 Har ikke sett denne tråden før nå anyways, her er den søte jeg dater for øyeblikket Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted July 29, 2007 Nice catch, Alex! Quote Share this post Link to post Share on other sites