Bittern 0 Report post Posted August 21, 2005 Hugo boss parfyme og ck stick. Share this post Link to post Share on other sites
Emanuel 0 Report post Posted August 21, 2005 Føler meg litt norsk så derfor bruker jeg "Geir" Share this post Link to post Share on other sites
gamer234 0 Report post Posted August 21, 2005 Sverger selv til Laila Share this post Link to post Share on other sites
Emanuel 0 Report post Posted August 21, 2005 Litt synd at den er litt vanskelig å få tak i Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 21, 2005 Kommer helt an på humør og anledning. Veksler mellom; DG Light Blue, Jean Paul, Naomi Campbell eller FCUK.Når det gjelder hva gutter/menn bør ta på seg er det vel i grunn lite som gjør meg så mo i knærne som Jean Paul 1015887[/snapback] Nå kødder du ? Har ca 7 forskjellige parfymer her og Jean Paul rangerer minst på min sniffe skala . Men får vel gi den en ny sjanse da, sjekke om jeg får nå mere napp. Share this post Link to post Share on other sites
Skumling 0 Report post Posted August 21, 2005 Kommer helt an på humør og anledning. Veksler mellom; DG Light Blue, Jean Paul, Naomi Campbell eller FCUK.Når det gjelder hva gutter/menn bør ta på seg er det vel i grunn lite som gjør meg så mo i knærne som Jean Paul 1015887[/snapback] Nå kødder du ? Har ca 7 forskjellige parfymer her og Jean Paul rangerer minst på min sniffe skala . Men får vel gi den en ny sjanse da, sjekke om jeg får nå mere napp. 1016070[/snapback] Vil du ha draget, da er det bare å spraye på seg kunstige feromoner. Ikke noe er som å narre det motsatte kjønn med heftige lokkemidler fra ditt lokale apotek (eller internettside). Share this post Link to post Share on other sites
Løk-jøde 0 Report post Posted August 21, 2005 Kommer helt an på humør og anledning. Veksler mellom; DG Light Blue, Jean Paul, Naomi Campbell eller FCUK.Når det gjelder hva gutter/menn bør ta på seg er det vel i grunn lite som gjør meg så mo i knærne som Jean Paul 1015887[/snapback] Nå kødder du ? Har ca 7 forskjellige parfymer her og Jean Paul rangerer minst på min sniffe skala . Men får vel gi den en ny sjanse da, sjekke om jeg får nå mere napp. 1016070[/snapback] Vil du ha draget, da er det bare å spraye på seg kunstige feromoner. Ikke noe er som å narre det motsatte kjønn med heftige lokkemidler fra ditt lokale apotek (eller internettside). 1016081[/snapback] Har du prøvd? Share this post Link to post Share on other sites
Don 0 Report post Posted August 21, 2005 Hugo Spoiler Share this post Link to post Share on other sites
tko 0 Report post Posted August 21, 2005 jean paul-parfymen er tidenes mest mainstreame parfyme, lukter jo det av alle guttene. Selv bruker jeg Higher Energy av Christian Dior, jentene sier at magen vrenger seg når de lukter på meg Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted August 21, 2005 Armani Mania for tiden. Share this post Link to post Share on other sites
fLiNcH 1 Report post Posted August 21, 2005 Blyfri 98 funker best for meg!! Spoiler bare plagsomt at veps er så tiltrukket av de dyre dråpene.. Share this post Link to post Share on other sites
aphaX 0 Report post Posted August 22, 2005 Jean Paul, Hugo Boss og Diesel til litt mer sånn "casual" Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted August 22, 2005 OMFG. Er visst mange flere homser på dette forumet enn vi først var klar over. "Gutter" som bruker parfyme? Owww mah facking gawd! Begone faggots! Share this post Link to post Share on other sites
xEbo 0 Report post Posted August 22, 2005 Disse bruker jeg: Goodlife, davidoff Boss, hugo boss Aqua de gio, armani Roma uomo, laura biagiotti Hugo, hugo boss Marc O'Polo eau de toilette og deo. Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted August 22, 2005 OMFG. Er visst mange flere homser på dette forumet enn vi først var klar over."Gutter" som bruker parfyme? Owww mah facking gawd! Begone faggots! 1016609[/snapback] Ja, nei er pussig dette med å lukte godt. Hvem vil vel det? Share this post Link to post Share on other sites
Fleksnes 0 Report post Posted August 22, 2005 Personlig så sverger jeg til eyeliner fra Max Factor.. Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted August 22, 2005 OMFG. Er visst mange flere homser på dette forumet enn vi først var klar over."Gutter" som bruker parfyme? Owww mah facking gawd! Begone faggots! 1016609[/snapback] Ja, nei er pussig dette med å lukte godt. Hvem vil vel det? 1016631[/snapback] Forskjell på å lukte godt og å lukte som gutta i homsepatruljen. Hva med å ta en dusj? Share this post Link to post Share on other sites
Devine 0 Report post Posted August 22, 2005 Har begge Hugo-ballene med følgende deostick. Share this post Link to post Share on other sites
Fruitcake 0 Report post Posted August 22, 2005 (edited) Parfyme: L'EAU PAR KENZO (BILDE: Deodorant: CSUK men.. Noe jg fikk av mamma Edited August 22, 2005 by EcKo Share this post Link to post Share on other sites
BradPitty 0 Report post Posted August 22, 2005 Parfyme: L'EAU PAR KENZO (BILDE:Deodorant: CSUK men.. Noe jg fikk av mamma 1016732[/snapback] Finnes egen cs-deo? Må lukte svett Share this post Link to post Share on other sites
Fruitcake 0 Report post Posted August 22, 2005 Parfyme: L'EAU PAR KENZO (BILDE:Deodorant: CSUK men.. Noe jg fikk av mamma 1016732[/snapback] Finnes egen cs-deo? Må lukte svett 1016868[/snapback] Hehe... pWnEr med den på Share this post Link to post Share on other sites
Sjovan 0 Report post Posted August 23, 2005 bruke dolge gabana parfyme og stick. det har jeg brukt siden vk1. ser at flere gjør den klassiske feilen og bruke forskjellig stick og parfyme. lukten blir jo bare så knæssj (okay, noe kan funke hvis sticken er virkelig nøytral). fysj! Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 23, 2005 Armani Aqua di gio og lekene Armani Black Code Share this post Link to post Share on other sites
Kleven 0 Report post Posted August 23, 2005 Selv bruker jeg Higher Energy av Christian Dior, jentene sier at magen vrenger seg når de lukter på meg 1016470[/snapback] Er det en positiv ting ? Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 23, 2005 knix! they puke at your face! jeg får forsovidt også bare gode kommentarer på hvordan jeg lukter Share this post Link to post Share on other sites