Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
bamsefar

Addons - UI - UI brifing

Recommended Posts

Lasta ned Spartan UI her for en liten stund siden, og må si at UI'en ser bærre lækker ut, men det er et par småting jeg irriterer meg over.

wowscrnshot012909220102zm7.jpg

w1280.png

F.eks, noen som vet hva den feilmeldinga der betyr? Jævla irriterende når den popper opp under raids etc. Hender jeg må klikke 6-7 ganger på OK før den går bort.

Also, når jeg levler alten min synes jeg det er smått irriterende at XP-baren går fra høyre mot venstre, egentlig det samme med HP og mana bars også.

Noe av det jeg irriterer meg mest over though, er at jeg ikke kan se duration på buffs med SUI sine innebygde buffs, derfor lastet jeg ned en annen buff addon, men når den er installert kan jeg ikke se buffs/debuffs på target, siden jeg da har deaktivert SUI sine buffs :lol:

Det funker ikke å ha begge buff addonsa samtidig.

Lurer også på om noen vet om noe gode party/unitframes? Er litt lei av X-Perl, siden jeg synes det blir litt knotete i raids. Hørte noen lovprisa Grid, jeg testa det, men det virka ikke som man kunne se HP/mana bars der?

Mange spørgesmål, ich weiss!

Raid - casting

http://bildr.no/view/337703

Hidden bars

http://bildr.no/view/337704

Til Thyes:

Vil anbefale å bruke pitbull til unitframes/partyframe. Bruker det selv, har ikke partyframes i raid men det er mellom Pallypower og Questhelper logen til vanlig.

Grid er en raid-tracker for å gjøre healing, ressurecting og cleansing lettere, det er ikke unitframes. Problemet med SpartanUI er at den er så stor, og med mange unødvendige knapper. Vil eller anbefale deg å prøve deg frem med en ny UI fra scratch eller feilsøke spartanUI for å bli kvitt feilmeldingene. Er ingen stor fan av UI comps siden de ikke er laget til deg, men til han som originalt laget dem. De blir som oftest gode, men er alltid bedre å lage selv :lol:

F.eks, noen som vet hva den feilmeldinga der betyr? Jævla irriterende når den popper opp under raids etc. Hender jeg må klikke 6-7 ganger på OK før den går bort.

Last ned en buggrabber av et eller annet slag.

342600.jpeg

Nytt kjønn, ny UI :lol: prøvde meg med SpartanUI men blei litt for mykje for meg.. Prøvde og BlizzardUI men blei for dårlig for meg :lol: So bestemte meg for å mekke fra bunn

Ble lei min gamle, savnet en personlig touch. Lagde en ny for noen dager siden

wowscrnshot021309152139sl9.jpg

w1280.png

Omen er hidden ved siden av Recount.

Litt uferdig enda :)