Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
bamsefar

Addons - UI - UI brifing

Recommended Posts

Hei, jeg skulle hatt en addon som gjør at jeg får alle spell menyene oppå hverandre, og slipper å ned på den linjen og trykke opp da det fører til at jeg glemmer at jeg har de:P

Så kunne noen fikset opp et slikt og en guide til installasjon?

Jeg er gnome warlock om det har noe å si.

Skjønner ikke helt hva du mener. Du vil han en add-on som gjør at du kan kaste flere spells samtidig?

Bartender er vel det beste ute nå. Link

Unzip mappen i: WoW mappen -- Interface -- Addons

--

Lek deg fram ingame, og du finner snart ut hvor lett det er å bruke den ;)

Bump :king:

Leter etter en addon som jeg såg på curse gaming siden for ikke så alt for lenge siden.

Den var til shadowform (prest vi snakker om her altså) Det denne addon gjorde var å fløtte shadowform ikonet til der f.eks. warrior stancene står. Har søkt litt rundt men finner den ikke igjen. Noen som kan hjelpe meg? :lol:

Vel...jeg lasta den nyeste versjonen av Photek (7.0)...jeg må si meg meget fornøyd med denne addonen med tanke på både utseende å alt den utretter. Du får her en pakke med flere addons. Men det som jeg merket var det at hvis du er i større instancer som kara og gruul så skal u ha en god dose RAM for at det ikke skal legge som et villt helvete...jeg klarer meg nå bra med 2gB nå da..men jeg hadde ikke sagt nei til 4gB..

Vel...jeg lasta den nyeste versjonen av Photek (7.0)...jeg må si meg meget fornøyd med denne addonen med tanke på både utseende å alt den utretter. Du får her en pakke med flere addons. Men det som jeg merket var det at hvis du er i større instancer som kara og gruul så skal u ha en god dose RAM for at det ikke skal legge som et villt helvete...jeg klarer meg nå bra med 2gB nå da..men jeg hadde ikke sagt nei til 4gB..

Brukte Photek før og var veldig fornøyd med utseende, men det tok så mye minne. Veeeeldig lang loadtime

Har lyst til å bruke to forskjellige UI'er på to forskjellige chars, men det blir så mye stress med alle addonene som må sorteres.

Finnes det noe som kan lage "Mapper" på Addon-valg-dingsen som kan inneholde addons?

hey.

etter noen problemer med wow måtte jeg slette alt så nå har jeg ikke addons, HJELP hehe

men jeg trenger noe som viser health til mobs, og players,

trenger en timer, på spells osv

og som viser på dem jeg angriper hva dem er, som demon, elemental osv

er pally så vært fint med noen pally addons oxo

takker

Problemer ? :lol:

Den der får og vise mine egne liv var no på WoW interface , men mobs sine liv addonsen kan eg bare si , GIEF!

Problemer ? :lol:

Den der får og vise mine egne liv var no på WoW interface , men mobs sine liv addonsen kan eg bare si , GIEF!

ja problemer, jeg kunne ikke bevege char inne på spillet, så måtte slette en del, pluss addons.

Har hatt samme problemet med og ikke kunne bevege charr.

Det eg gjor var :

Key Bindings -> Reset to default

Da funket det :lol:

Hadde same problemet sjølv for ei stund sidan. Vil tru du berre har scrolla på musehjulet på feil tidspunkt. Er berre å gå inn i Key Bindings, som LordHaart seier, og sette Zoom In til Mouse Wheel Up og Zoom Out til Mouse Wheel Down. Ligger under Camera Functions på Key Bindings-lista.