Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
SnipeAlot

KOS

Recommended Posts

Title says it all, hvem er på din KOS liste?

(ikke det at noen egentlig bryr seg, jeg bare kjeder meg)

Lekefly -> Guardians

Sjef -> DSR (Sånn halvveis iallefall, har unngått å angripe et par ganger fordi han er warlock som meg)

Fei -> Forte

Haakon -> The Corporation

- Eldhardiño

undead warlock

daggerspine

988671[/snapback]

har byttet guild til Forte nå, så er vel kommet litt lengre opp på listen nå :w00t:

kjeft

997866[/snapback]

Altså roguen min er visstnok på KOS-lister i fleng, grunnet slakt i Redrige/Duskwood.

Hva så? Dreper det meste uansett, warriors er spesielt morsomt :w00t:

Selv om du eier hele værden og morra hans så må RIsing få lov til å synes at det er skummelt å havne på KOS lista til DSR.

Så derfor.

Kjeft.

Selv om du eier hele værden og morra hans så må RIsing få lov til å synes at det er skummelt å havne på KOS lista til DSR.

Så derfor.

Kjeft.

998104[/snapback]

Han er ikke akkurat merket av Hell's Angels.

tror jeg havnet på DSR sin KOS liste igår :w00t:

997813[/snapback]

Ikke fra min side, med mindre du ikke var en av de 10 jævlene som hunta meg når jeg skulle til MC. Må si at jeg har aldri klart å dra i fra 10 stk inni BRM uten å dø. Var lavaen som tok meg til slutt tongue.png

Eldarihno, trådstarter og lvl 60 warlock, sammens med en 60 druid og en 44 shaman, ganka nettopp min lvl 51 paladin i Tanaris.

Applaus.

K.O.S. :w00t:

Har nå banka fei i duell endel ganger med locken min.. Riktignok så begynner det å bli en stund siden, men jeg tror nå jeg skulle klart å ta han igjen ja :w00t:

Eldarihno, trådstarter og lvl 60 warlock, sammens med en 60 druid og en 44 shaman, ganka nettopp min lvl 51 paladin i Tanaris.

Applaus.

998636[/snapback]

ahaha

Det var vel bare jeg og 60 druiden som gjorde det! Den idiotiske shamanen slang seg jo på hver gang vi prøve å ninja-nuke en lowbie der.

Var i gadgetzan for å legge ut en pristine black, så møter jeg på en venn av meg(bor rett oppe i gata), han peker bort på en stakkars 52 warrior og sier "nuke", jeg tenker jaja, han hoppet jo bare rundt og lekte seg uansett.

Btw, døde du? Trodde vi ikke fikk deg, er jo faen meg umulig å ninja-nuke en lvl51 pally. Jeg beina vekk fra guards og døde, trodde du overlevde :w00t:

tro meg, fei er vel omtrent den smarteste pvpern på ds (ja sheela er jevla dyktig), han har laffobra equip og aldri i verden om han taper mot en warlock (uavhengig av hvor god du er)

990237[/snapback]

Ser ikke problemet med å ta Fei eller noen andre paladins som warlock hvis han har CD på lay on hands. Ellers måtte man vel ha brukt potions. Han har ihvertfall temmelig stramt gear, det skal han ha. Angående topic har jeg vel ingen KOS-liste, men skulle nesten tro at jeg var på noen andres etter en lang runde AV. Er kjipt når folk går dedikert ut etter å drepe akkurat deg blant 40 andre. :w00t:

Samme hvor god denne fei er i PvP skal han i utgangspunktet ikke klare å ta noen 1v1.

Dersom han er loladin, vel og merke.

Ja, manaburn, det er jo den spellen med så sinnsykt kort casting-time at den nesten er instant. Manaburn funker på afk-spillere, eller kanskje en godt timet fear/psychic scream.

Applaus.

998636[/snapback]

ahaha

Det var vel bare jeg og 60 druiden som gjorde det! Den idiotiske shamanen slang seg jo på hver gang vi prøve å ninja-nuke en lowbie der.

Var i gadgetzan for å legge ut en pristine black, så møter jeg på en venn av meg(bor rett oppe i gata), han peker bort på en stakkars 52 warrior og sier "nuke", jeg tenker jaja, han hoppet jo bare rundt og lekte seg uansett.

Btw, døde du? Trodde vi ikke fikk deg, er jo faen meg umulig å ninja-nuke en lvl51 pally. Jeg beina vekk fra guards og døde, trodde du overlevde :w00t:

999086[/snapback]

Dere fulgte etter meg et godt stykke utenfor Gadget (i retning Steamwheedle) og ganket meg grundig i åpent landskap. Først så jeg bare deg og tenkte at "jaja jeg kan jo prøve", men så fort druiden og shamanen dukka opp slenge jeg bare opp imbaskjold og kjørte noen /golfclap, litt /cheer og en /dance før jeg satte meg på ned og lot dere få gleden(?) deres. Dere corpsecampa i alle fall ikke, så det plagde meg ikke veldig, men hadde veldig lyst til å finne han 44 shamanen alene da og la han få smake hammeren

:w00t:

Dere fulgte etter meg et godt stykke utenfor Gadget (i retning Steamwheedle) og ganket meg grundig i åpent landskap. Først så jeg bare deg og tenkte at "jaja jeg kan jo prøve", men så fort druiden og shamanen dukka opp slenge jeg bare opp imbaskjold og kjørte noen /golfclap, litt /cheer og en /dance før jeg satte meg på ned og lot dere få gleden(?) deres. Dere corpsecampa i alle fall ikke, så det plagde meg ikke veldig, men hadde veldig lyst til å finne han 44 shamanen alene da og la han få smake hammeren

999505[/snapback]

Jau, den loladin-dps'en er fryktinngytende.

Ja, manaburn, det er jo den spellen med så sinnsykt kort casting-time at den nesten er instant. Manaburn funker på afk-spillere, eller kanskje en godt timet fear/psychic scream.

999396[/snapback]

Man rekker faktisk å dumpe noen mana burn før skjoldet er nede, og deretter er det bare å kjøre på med fear+mana burn og opp med skjoldet igjen.

haha electrolite, du var den FEMALE HUMAN pallyen ?`

Da fortjener du å bli ganket.

999696[/snapback]

999396[/snapback]

tuller du? mana-burn spiser shamaner, druider og paladiner. selv uten talents, sA rekker man fint et par mana-burns etter fear.

du kan umulig ha drevet med mange 1vs1 kamper.

tuller du? mana-burn spiser shamaner, druider og paladiner. selv uten talents, sA rekker man fint et par mana-burns etter fear.

du kan umulig ha drevet med mange 1vs1 kamper.

1001857[/snapback]

Hvordan får du inn mana burns på druid, de jeg spiller mot er jo i bearform 90 % av tiden. Sliter noe villt mot druids så tar gjerne imot tips :w00t:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...