Sign in to follow this  
SnipeAlot

KOS

Recommended Posts

Title says it all, hvem er på din KOS liste?

(ikke det at noen egentlig bryr seg, jeg bare kjeder meg)

Lekefly -> Guardians

Sjef -> DSR (Sånn halvveis iallefall, har unngått å angripe et par ganger fordi han er warlock som meg)

Fei -> Forte

Haakon -> The Corporation

Når det gjelder guilds er vel egentlig hele Noctum og Corporation på KOS liste, men enkelte står mer frem enn andre.

Det burde vel nevnes at Noctum er et guild som har for vane å gå rundt i 5-manns eller 10-manns(ja faktisk raid) grupper og angriper en og en horde i Un'Goro.

Har blitt angrepet av en Noctum fyr -en- gang, og etter jeg da hadde tatt han to ganger(han jumpet meg to ganger mens jeg grindet etter essence of fire i un'goro), løp han og var borte i typ 10 min, før han så kom tilbake igjen med 2 venner som corpsecampet meg i 15min.

- Eldhardiño

undead warlock

daggerspine

bare lurer. hvor er jeg så spesielt på KOS lista? siden jeg er i corp og på BF.no forum? og hvorfor er hele corp på KOS lista? hvilke guild er du i da? :cool:

ellers er horde generelt på KOS lista tongue.png

Burning Blade server:

Hele Norwegian legion guildet, makan te drittunger og en gjeng tapere skal man lete lenge etter.

Husker ikke navnet på alle som er der, kun en som heter snake, lvl 60 warrior, night elf så klart, drev og koset seg med og drepe lav lvl's i durotar, helt til jeg en vakker dag kom ridende forbi, banka han 14 ganger på rad, så stakk han og har aldri sett han siden :lovecrazed:

Hvorfor ha lekefly på KOS, makan te kos fyr skal man jo lete lenge etter :cool:

Er i Daedalus, for oss er Corporation nr.3 på KOS rett under Noctum, forte er selvfølgelig på 1.

Du er på KOS liste fordi du er på bf.no forum og i corporation ja :cool:

Takler ikke NE Druids, så av den grunn har du havnet top5.

har opplevd det samme med noctum som snipe beskriver, så noctum er k.o.s.

tok en afk noctum kar idag, fikk ikke dårlig samvittighet engang.

ellers så har jeg glemt hvem som var på min gamle etter jeg installerte ny ui

Corporation var på K.O.S. lista mi, men har tatt de av siden jeg fikk hjelp av et par av de :cool:

(generalisering ftw ! )

. Jarim 60 mage CORE

Burning Blade server:

Hele Norwegian legion guildet, makan te drittunger og en gjeng tapere skal man lete lenge etter.

Husker ikke navnet på alle som er der, kun en som heter snake, lvl 60 warrior, night elf  så klart, drev og koset seg med og drepe lav lvl's i durotar, helt til jeg en vakker dag kom ridende forbi, banka han 14 ganger på rad, så stakk han og har aldri sett han siden :lovecrazed:

988685[/snapback]

Hah, Lekefly er så definitivt på KOS, vet ikke om en som har prøvd å ødelegger mer for horde på kazzak enn han.

På Burning Blade:

Gryphon Aviators

Entangled Roots Tribe

Skal alltid ganke meg når de er 4 eller fler, haaat.

Profeten, nick og guild? :S

Puerco i The Dragonfell Tribe, kjenner godt nedfryst i guildet ditt=)

forte, noctum, corporation, guardians, synergy og grim shit clan er på min kos liste. ellers alliance generelt sett.

dsr må jo selvfølgelig også drepes hvis jeg kommer over en en dag :cool:

Fatter ikke at folk gidder holde på med noe så idiotisk som KOS-lister i WoW.

Dreper alt som har rød skrift over huet.

Title says it all, hvem er på din KOS liste?

(ikke det at noen egentlig bryr seg, jeg bare kjeder meg)

Lekefly -> Guardians

Sjef -> DSR (Sånn halvveis iallefall, har unngått å angripe et par ganger fordi han er warlock som meg)

Fei -> Forte

Haakon -> The Corporation

Når det gjelder guilds er vel egentlig hele Noctum og Corporation på KOS liste, men enkelte står mer frem enn andre.

Det burde vel nevnes at Noctum er et guild som har for vane å gå rundt i 5-manns eller 10-manns(ja faktisk raid) grupper og angriper en og en horde i Un'Goro.

Har blitt angrepet av en Noctum fyr -en- gang, og etter jeg da hadde tatt han to ganger(han jumpet meg to ganger mens jeg grindet etter essence of fire i un'goro), løp han og var borte i typ 10 min, før han så kom tilbake igjen med 2 venner som corpsecampet meg i 15min.

- Eldhardiño

undead warlock

daggerspine

988671[/snapback]

ahahaha

Hva har jeg gjort, dratt en ./spit elns? :cool:

Takk for infoen, så vet jeg hva jeg har i møte =D

Hvis man skal skrive noe bør det jo være non-kill liste heller. Folk som ikke ganker deg når de har sjansen er det ca 100 ganger ferre av :cool:

igår ble jeg IKKE ganka av en ud rogue, var helt sprøtt, han løp rett forbi

har ingen på noen kos liste jeg faktisk ' />

Når jeg quester pleier jeg som oftest bare å angripe hvis noen angriper meg, og jeg angriper aldri folk som er grå for meg p

Er bare snill og grei, så lenge jeg ikke prøver å finne noen å drepe da

Etter at jeg ble ganket i 2h 30min i Un'goro som lvl 52 av 4 Core karer så er Core ganske så stiftet på den listen. Rart nok så finner jeg dem aldri alene :cool:

ViV La Civeck eller hvordan i alle verden de forbanna østblokkjævlene skriver guildnavnet sitt kan brenne, dø og brenne litt til. Makan til balleløse karer har jeg ALDRI opplevd. Jeg har et tidspunkt hvor jeg lar absolutt alt og alle være i fred, og det er når jeg grinder og de som er i nærheten også grinder. Men når disse jævlene kommer som 10 mann og til og med venter til man som enslig mage har 3 mobs rundt seg blir jeg deppa. Jepp, jeg er carebear!

Samtlige Synergy prøver vi å drepe så ofte, lenge, og mange ganger som man kan. De startet krigen, og amerikanerne kan hute seg bort med pingen sin!

Nå skal det merkes at er det rødt og 50+ så dør det, men de over legger man litt ekstra innsats til for. Og ja, jeg har ingenting i mot å bli drept, så lenge jeg ikke holder på med en mob.. Find me if you can (tror jeg skal ta en lang ferie etter denne posten :lovecrazed:)

Nå skal det merkes at er det rødt og 50+ så dør det, men de over legger man litt ekstra innsats til for. Og ja, jeg har ingenting i mot å bli drept, så lenge jeg ikke holder på med en mob.. Find me if you can (tror jeg skal ta en lang ferie etter denne posten :lovecrazed:)

989179[/snapback]

Hvorfor 50+ ?

Her om dagen kjeda jeg meg noe voldsomt mens jeg venta på AV, så jeg fant ut at jeg kunne jo stikke til Redridge for å levelle crossbow-skillet litt.

Ble kraftig slakt av en syk mengde 20-30 alliance da ja.

Bare hoppe inn i mengden og denge løs med ss, de dør jo på et slag :cool:

Og alle hadde jo rød skrift over huet slik at de var fritt villt.

Tror jeg fikk 25 skillpoints ekstra på crossbow og. Ikke å forakte..

Etter at jeg ble ganket i 2h 30min i Un'goro som lvl 52 av 4 Core karer så er Core ganske så stiftet på den listen. Rart nok så finner jeg dem aldri alene ' />

ViV La Civeck eller hvordan i alle verden de forbanna østblokkjævlene skriver guildnavnet sitt kan brenne, dø og brenne litt til. Makan til balleløse karer har jeg ALDRI opplevd. Jeg har et tidspunkt hvor jeg lar absolutt alt og alle være i fred, og det er når jeg grinder og de som er i nærheten også grinder. Men når disse jævlene kommer som 10 mann og til og med venter til man som enslig mage har 3 mobs rundt seg blir jeg deppa. Jepp, jeg er carebear!

Samtlige Synergy prøver vi å drepe så ofte, lenge, og mange ganger som man kan. De startet krigen, og amerikanerne kan hute seg bort med pingen sin!

Nå skal det merkes at er det rødt og 50+ så dør det, men de over legger man litt ekstra innsats til for. Og ja, jeg har ingenting i mot å bli drept, så lenge jeg ikke holder på med en mob.. Find me if you can (tror jeg skal ta en lang ferie etter denne posten p

989179[/snapback]

fnis. vel, det er ikke sA mange av oss som gjOr instancer solo, sjelden vi grinder i raid slik som alliance dog :cool:

Burning Blade server:

Husker ikke navnet på alle som er der, kun en som heter snake, lvl 60 warrior, night elf  så klart, drev og koset seg med og drepe lav lvl's i durotar, helt til jeg en vakker dag kom ridende forbi, banka han 14 ganger på rad, så stakk han og har aldri sett han siden :lovecrazed:

988685[/snapback]

OI jeg er i det guildet! Det stemmer, det guildet er fullt av tullinger. Vurderer å bytte, men har allerede skaffa så mye DKP så det blir litt dumt. Husk at ikke alle der er drittunger heller.

Min KOS liste er ihvertfall Lords of England og Massacre. Massacre er verst by all means. Aldri hvert borti verre gankere i mitt liv

Skywarp

lvl 60 Paladin

Burning Blade

:wave: til alle Horde og Alliance på serveren

Slik som Mastiphal sier: Man dreper det som har rød skrift over seg :cool: Det er vel litt å ta i, men tar det meste ' />

Har vel aldri opplevd å bli ganket av CORE foreksempel. Kan huske at jeg som lvl 54 kom til Everlook i Winterspring og utenfor stod det utrolig mange horde som ville ganke. Så var Cali der ^^ Han fikset bål og ba de andre la meg være i fred.... et par minutter etterpå så ble jeg nuket av samtlige horder, inkludert Cali p

Synd at priest er imba :lovecrazed:

Selv om jeg er fult klar over at dette er en PvP-server, så ble jeg såpass ganket som low-level at jeg har sympati for de som er langt under.

Unntaket er selvfølgelig om de er i en klan som jeg hater :cool:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this