Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Pvt.Malone

Anime??

Recommended Posts

Lurer på ka dem som ser anime, ka dere ser?

Naruto, Hellsing, FMP å FMA ftw

Kenshin,Berserk,Ninja scroll,colorful og Cowboy bebop. :lol:

986451[/snapback]

Jeg har sett veldig litt av Ninja scroll. Ser veldig kul ut, men må først bli ferdig med Hellsing å Naruto da begynner jeg med Ninja scroll

liker hellsing best av alt (gleder meg til at den nye mangaen skal bli ferdig så de kan starte å lage animeen).

har akurat sedt 40 episoder av gundam seedpå 4 dager (konge bra)

har ikke sett gundam wing, men aller sir at det er enda bedre enn seed.

schryd (arg... husker ikke hvordan man staver det og har bare sett på det hos en venn) har en av de kuleste heltan

prins of tennis er også ganske kult, men serien har litt for mange episoder etter min smak.

transformers er en klassiker og man må vell laste ned det en gang

kanskje jeg er en av de få, men jeg syns faktisk pokermon er artig :lol:

ghost in the shell er en kjempe bra film

ninja scroll ----||----

fisth of the north star ----||----

For dere som liker litt Final Fantasy-setting, så bare må dere se Last Exile. Masse stilig steampunk-teknologi med knallbra effekter og en herlig story.

Følger flittig med på naruto, men begynner å bli lei av disse såkalt filler-arcene, helt ubrukelige. Vurderer sterkt å gå over på mangaen...

Har sett:

Ghost in the shell, bra film, lenge siden jeg så den så jeg husker den ikke spesiellt godt.

Street Fighter the movie (mulig det var toern), fet film om man liker Street Fighter :lol:

Full Metall Alchemist, digget den serien, ser den stadigvekk på nytt. Vet ikke hva det er med den, men den er rett og slett sinnsykt bra!

Samurai Champloo, det beste jeg har sett av anime til dags dato. Veldig fengende historie, og stilig animsjon. Selv om ikke historien er like bra som i FMA (ikke før mot slutten i alle fall) digget jeg denne serien mer. Kort og grei er den også.

Skjønner ikke egentlig hva det er med anime jeg liker i det hele tatt, det ser jo så spess ut, og jeg har alltid hatt fordommer for folk som ser på anime, men god damn! Det eier faen meg!

Dei med meir en 25FPS, eit plott meir avansert en tom & jerry og animert bakrunn.

Pokemon er såklart eit untak!

seff ruler naruto oh ghost in the shell, d e jo bra handling og bra tegnet,,,,,noen som har sett naruto filmen???

987367[/snapback]

Ja, den var litt cool :cool:

seff ruler naruto oh ghost in the shell, d e jo bra handling og bra tegnet,,,,,noen som har sett naruto filmen???

987367[/snapback]

Ja den var stilig, bare litt teit handling, men noen kule fights

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...