Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lt.Knut

BF2 Login problemer!!

Recommended Posts

:lol::lol: Nå er ting oppe igjen... med unlock av riktig våpen. Da er det å komme seg på å få løs fustrasjon...

Så da er det bra? Fikk angst når jeg endelig kom in på BFHQ og så at alt av stats var borte :lol:

Egentlig like greit hvis det var tilfelle. Skulle valgt et annet våpen enn Medic rfila da. G36 f.eks :lol:

Japp, hele greia bare stopper, selve 2 tallet går rundt, men alt stopper, og når jeg CTRL+ALT+DELETE så svarer ikke oppgaven lengere, hva er galt ?

971862[/snapback]

Jepp, akkurat d samme som skjer her :lol:

kan noen finne en mail som går til EA support dev eller support også tar ALLE bf folk på bf.no og send er mail hver:)

let me see:

1mail * 20 000 brukere? smile.png

uansett jeg oppforderer til å whine!

haha!

Alle er helt desperate jo ' />

Enjoy solen i noen timer og kom tilbake når det er fikset p

981863[/snapback]

Sola ? Sola gikk ned for 5 timer siden

Men alt er back to normal hos meg. All stats i behold (Takk gud)

Battlefield 2: As for another ones the time when it cuts roughed! The battlefield attacks 2 objectivo whose hachage is new. That 5 is connected in order to cut in ratio of this sign must be description of 1000000, there is roughed. At the battlefield in this findiger which 2 Tsugas safely comes out large number rough-hew we want in observation depending upon the user. Therefore, the player junior weapon everything divides just erspielen dev4.e in order to go to remaining part penosamente because of everything. Therefore presently in order the description which installs weapon everything 于 asks Guanzhong, to cut the server in complete appositive period of the circuit of rise roughed. At the following week, as for the hacker correction of other things was announced. Therefore, as for that the commodity which is ordered to the noncommissioned officer of stage everything we would like to increase.
Det der minna jo om engelsken i bruksanvisninger o.l. til div. datautstyr fra Asia på begynnelsen av 90-tallet. :lol:

Ikke snakk om å få opp noe task manager eller Alt+tabbe til Windows.

Eneste "svenskeknappen" som funker  :lol:

Vel, det neste hakket er CTRL+ALT+DEL og velge "Log off". Det tar stort sett alt som ikke er driver-relatert. (jeg antar at ingen her kjører Win9x/me)

Morsomt å se hvordan aktiviteten endra seg i går kveld: Først et skikkelig stup pga. at folk ikke lengre

klarte å logge seg på. Noen timer etter er det Trollveggen idet "alle" får logga seg på, og vi går rett til

ny rekord: 609 samtidige spillere, derav 519 BF2-spillere :lol: ' />

Legg også merke til økningen i forumaktivitet som går motsatt av spillaktiviteten p

2005-07-27_players_all_day_big_609.png

EA hakke tid til å fixe account login da de er opptatt med å hjelpe Dice med Special Forces.

btw morsomt å se hvor panikk folk får over statsen sin.

Morsomt å se hvordan aktiviteten endra seg i går kveld: Først et skikkelig stup pga. at folk ikke lengre

klarte å logge seg på. Noen timer etter er det Trollveggen idet "alle" får logga seg på, og vi går rett til

ny rekord: 609 samtidige spillere, derav 519 BF2-spillere :lol: ' />

Legg også merke til økningen i forumaktivitet som går motsatt av spillaktiviteten p

2005-07-27_players_all_day_big_609.png

982183[/snapback]

Kybber er statshore, men faen så stilig med ny rekord! biggrin.png

Sign in to follow this  

• Create New...