Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Troya

Vil jeg merke økt kvalitet hvis jeg skifter

Recommended Posts

En kamerat skal selge dette Radeon 9800 kortet

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300221&cks=PRL

Fra før har jeg dette Radeon 9600 kortet

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=PRL

Jeg har en AMD 1.9 Ghz prosessor og 1GB Ram. Tror dere 9800 kortet vil føre til at det blir noe bedre . Pr. i dag kjører jeg alt på low og det går så det suser. Hvis jeg oppgraderer skjermkortet til et enda bedre vil jeg vel "stange i taket" med prosessoren som da blir for dårlig??

jeg har 9800xt og jeg kjører på medium grafikk på 1024*xxx

helt glatt

top grafikk går også men kan til tider når de er mange folk på skjermen være litt for lav fps til skikkelig spillbarhet..

men jeg har en betydelig bedre cpu en deg + hardware lyd så eg vet ikke om du klarer top grafikk men medium går nok helt glatt + aa

Er jeg helt på bærtur når jeg sier at ett Radeon 9800SE AIW kort er dårligere enn 9800 Pro..?

Mener å ha lest at SE utgavene, er billigkort med dårligere ytelse.

Er jeg helt på bærtur når jeg sier at ett Radeon 9800SE AIW kort er dårligere enn 9800 Pro..?

973135[/snapback]

Den gangen jeg hadde et 9600XT hadde jeg bedre ytelse i spill og 3DMark enn kompisen min som hadde et 9800SE. Ikke så veldig mye mere. Bare 200 poeng ca.

973135[/snapback]

Tror ikke du er å¨bærtur da nei. En annen kollega av meg har Radeon 9800 Pro, og det skal visstnok være enda bedre enn 9800SE. Kanskje bare dumt av meg og ikke kjøpe et nytt 9800Pro siden det jo ikke er så mange hundrelappene dyrere. Har veldig god erfaring med Radeon kortene.

jeg har 9800xt og jeg kjører på medium grafikk på 1024*xxx

helt glatt

top grafikk går også men kan til tider når de er mange folk på skjermen være litt for lav fps til skikkelig spillbarhet..

men jeg har en betydelig bedre cpu en deg + hardware lyd så eg vet ikke om du klarer top grafikk men medium går nok helt glatt + aa

973112[/snapback]

Jeg har X800XT PE 256 MB, og det powner 2k omg på fullest grafikk 110 fps omg JEE!

så jeg har betydelig bedre skjermkort enn deg. Btw din takler ikke full? Du hadde ca. 40 fps på nesten alt fult. Hmm bra ja :boxed:

Min andre PC som jeg snart skal oppgradere 8hvis jeg må...) har en " AMD Athlon XP 2600+" med 1.92 GHz og 256 MB RAM , er dette dårlig, medium eller niice?? Jeg som dere har forstått er "Litt" nOOb i sånt, så jeg bare spør rett ut fra "Levra"! Videokorte skal jeg oppgradere med et G-Force 6800 ultra.

:cursing::lol:

Min andre PC som jeg snart skal oppgradere 8hvis jeg må...) har en " AMD Athlon XP 2600+" med 1.92 GHz og 256 MB RAM , er dette dårlig, medium eller niice?? Jeg som dere har forstått er "Litt" nOOb i sånt, så jeg bare spør rett ut fra "Levra"! Videokorte skal jeg oppgradere med et G-Force 6800 ultra.

:cursing:  :lol:

978346[/snapback]

Har akkurat det samme utsyret som deg Travis, men jeg har 1GB ram i min maskin. Jeg hadde 500 MB ram når jeg startet og spille men etter å ha oppgradert til 1GB ble det en helt annen spilleopplevelse. Anbefaller deg å oppgradere Ram. Ellers har du et helt OK spilleutstyr etter min målestokk og kunnskaper.

Ok, det var godt å høre, kompis. Så alt jeg burde gjøre er å oppgradere med litt RAM?? Men si meg... åssen settings har du da? medium? jeg har helst lyst til å ha på High Lagg free...?

Oppdater rammen ja, det kommer til å gjøre susen. Det blir nok ikke alle settings på high, men Medium har jeg kjørt på.....uten AA. Men GeForce 6800 kortet du skal kjøpe deg kommer til å rette opp det. Da kan du nok kjøre alt på high. CPU`en din skal være nok til å kjøre kraftige spill som BF2. Jeg ble selv fortalt at nyere spill ikke bruker så mye CPU mens derimot skjermkortet er viktig. Har lurt på å kjøpe meg nytt skjermkort selv også, muligens det samme som du GeForce 6800. :lol:

Hehe, Ja... En venn av meg skal kjøpe 6800GT som er kanskje et hakk dårligere enn Ultra,- Og billigere! :lol: Tror det blir no'n RAM-Brikker og et nytt SkjermKort for meg! :lol:

Sign in to follow this  

• Create New...