plastfugl 0 Report post Posted July 18, 2005 tanken kom bare over meg tilfeldig. hva med en egen lan avdeling i forumet, der folk kan skrive om lan de skal ha eller som de vet kommer her og der, så får vi jo også oversikt over hvem som skal på hvilket lan og sånn, og det er ikke alle lan man vet om heller rundt om der man bor bare et forslag, hva synes dere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smule^ 0 Report post Posted July 18, 2005 støtter det forslaget. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted July 18, 2005 Jeg stemmer: IMOT. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plastfugl 0 Report post Posted July 20, 2005 ja, blir det noe? eller ikke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted July 20, 2005 #deleteme# Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlIlIlIlIlIl 0 Report post Posted July 20, 2005 Jeg stemmer: IMOT. 972418[/snapback] Enig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BiZARRE 0 Report post Posted July 20, 2005 Stemmer for Quote Share this post Link to post Share on other sites
slados 0 Report post Posted July 21, 2005 Noe sånn du tenker på? Stemmer for... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted July 21, 2005 #deleteme# Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daffy 0 Report post Posted July 21, 2005 Hva med et BF.no LAN i samme slengen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted July 21, 2005 #deleteme# Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZeroCtrl 0 Report post Posted July 21, 2005 BF.no lan hadde vært helt Bare vent til september for da kjører jeg sjøl Quote Share this post Link to post Share on other sites
plastfugl 0 Report post Posted July 21, 2005 kan gledeligt arrangsjere det men minste alldersgrenen skal da være på 16!og ikke 25 eller ka voksenlan har det og det skal være i stavanger eller rundt der...ikke Trønheim!!! 975905[/snapback] hvor skal du ha det da? i huset ditt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lilarc0r 0 Report post Posted July 21, 2005 Kan vel ha kommende LAN-parties i kalenderen? Du vet, den som bare blir brukt til bursdager. Quote Share this post Link to post Share on other sites