Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kybber

Mary er nede igjen

Recommended Posts

pc_mary.jpg Mary er død nok en gang

Bare dager etter at vi omsider fikk Mary tilbake etter at hun hang seg opp, har hun fått nok et illebefinnende. Serververtene er på ferie, så det kan ta litt tid å få fiksa problemet.

Dette går ut over Teamspeak, HLstats og annen statistikkføring på serverne. Tro meg: Vi misliker situasjonen enda mer enn dere, og jobber for å få en bedre og mer stabil løsning.

Edit: Mary er oppe igjen.

Det var leit.

kanskje dere burde begynne med RAID og ekstra kjølings vifter som backup og dual cpu satt op slik at den kan kjøre med den ene uten problem visst den andre stopper osv..og 2 strømenheter og ups seff på strøm og linje og a/c i rommet på 10 grader og lufttørker.(2 for å være sikker) og 10 hengelåser som er pirkefrie!

Men skal serveren stå på primær-siten eller katastrofe-siten inne i fjellet på Hamar? ' />

Vel, time will shåv p

Men skal serveren stå på primær-siten eller katastrofe-siten inne i fjellet på Hamar? ' />

Vel, time will shåv p

972399[/snapback]

Var det ikke på Røyken vi fikk kjøpt de lokalene billig? I fjellet der vet du.

Battlefield.no kontrollsentral, i bombesikkert fjellokale :cursing:

Dakar Mary.... jeg kondolerer sterk, måtte det beste hende med hun etter dette :boxed:

faen, se på klokka da. Jeg skulle ha lagt meg for hvertfall 10 minutter siden.

skal se om jeg ikke kan finne noe mer jern jeg.. så kan vi få denne dama opp å gå igjen. å legge den til Lyse Tele sitt nett..

Spacebase

Dette går ut over Teamspeak, HLstats og annen statistikkføring på serverne. Tro meg: Vi misliker situasjonen enda mer enn dere, og jobber for å få en bedre og mer stabil løsning.

Les post 1

... og Mary er nå oppe igjen. :boxed:

Det kan også se ut til at vi får en permanent og mer stabil løsning fra og med om et par dager :cursing:

No Problemo, alle kan gjøre feil :boxed:

Amerikanerene hadde en "liten" bunker dere kunne ha serveren i, husker ikke navnet men er vel i retning av "Den Noramerikanske Komandosentralen" så mangler bare et amonjakk kjøleanlegg og en krybber klone til å passe på :boxed:

Plasserer NORAD et kjøleanlegg med konjakk istedet for, så stiller jeg personlig! :boxed:

Så setter vi klonen på resten av serverene da? :boxed:

Ikke drikk for mye, du skal klare å treffe tastene også (det kom fra en som bommer mer enn 4,15% på riktig tast i edru tilstand)

Hvem er det egentlig som sponser alt utstyret til battlefield.no?

975084[/snapback]

...og for å svare meg selv ' /> sjekk på www.battlefield.no p

Men skal serveren stå på primær-siten eller katastrofe-siten inne i fjellet på Hamar? :cursing:

Vel, time will shåv ' />

972399[/snapback]

Nå er det vel ikke akkurat noe fjell på Hamar da.. p

Mary minner meg ganske mye om alle damene til Strandis

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...