Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
The_Shield^^

Mods til Battlefield 2

Recommended Posts

Forgotten Hope kommer til å ta av.

969012[/snapback]

Håper det blir klanvennlig :lovecrazed:

969109[/snapback]

Det sjarmerende med FH er jo store slag, og det må de ikke ta bort i FH2. Og store slag betyr at det ikke blir så klanvennlig, men det får så være.

969591[/snapback]

Enig, FH skal ikke være klanvennlig, det skal være bigwar-vennlig. :cry:

lol mange ww2 mods! Tipper nesten alle kommer til å floppe, eller at de aldri kommer.

Får satse på FH2 isåfall. Har stor tro på den :cry:

969018[/snapback]

ææææ død-over 1111 *fram med hvitløk og sølvkors*

WW2 iz ze powpow :cry:

969600[/snapback]

heh jeg er nok minst like ww2 vennlig som deg, men det forandrer nok ikke det faktum at mange kommer til å floppe :lovecrazed:

FH var KONGE i vanilla, så tror neppe det blir noe dårligere nå i bf2.

Skulle ikke DCR flytte over til BF2? Er jo et marked for mer realisme nå føler jeg...

Jeg gleder meg sinnsyk til BF Apocalypse.

Men det kommer nok ta en god stund før vi ser noen mods i det hele tatt, siden Dice ikke har gitt ut noe mode verktøy til BF 2 enda, og det skulle egentlig komme før BF 2.

Jeg tror at Israeli Defence Force (IDF) oxo kommer til å bli bra :cry: det ser gjennomført ut iallefall! :lovecrazed:

hehe, selfølgelig er FH2 på toppen av lista :cry: ww2 har alltid vert sentralt i hjærnen min :cry: , men jeg ser også fram til gamle klassikere fra 1942 som f.eks: bf1918 og bfpirates!! :lovecrazed:

En liten oversikt over kommende modder...:lovecrazed:

edit::cry:

Hmmm, kommer jo til å bli genialt med den Red Alert-modden da, og gjensyn med piratene. FH2 blir jo den desidert best utvikla modden, men det er jo ikke dermed sagt at den blir den gøyeste. :lovecrazed:

Håper at Desert Conflict lykkes, jeg savner kosen med gode gamle DC. :cry:

Nå gadd ikke jeg lese linken det viser til da, men FH2 må bli sinnsykt. Gleder meg som en unge.

Ellers holder jeg en knapp på Red Crucible, som jeg tror kan bli meget bra, GI Joe_JK som lager den er en av godegamlefhgutta...

Kanskje på tide at de moddeverktøyene kommer ut snart da, Dice lovte jo at de skulle komme samtidig som spillet :cry: Men det var jo Dice også da. Begynner å miste litt respekten for de :cry:

Men vi får håpe at modderne har mer enn nokk å gjøre med modeller og slikt enda. Så de ikke blir forsinket :lovecrazed:

ja...men så skal du se...når de gir ut "modverktøyet" så er det selvsagt til feil spill... :boxed:

mode pakket til bf2 er ikke så viktig før man skal begynne å sette sammen alt til ett værk..

en del bf2 moder har allerede fått utlevert info om bf2 og modding direkte fra dice slik at vi vet alt vi trenger om texturer osv...men det er confersielle filer bare noen få utvalte moder har fått...bla Norwegian resistance og forgottenhope.. smile.png

bah.. hvorfor lager ingen en feriemod, der man kun kan leske seg og fleske seg i vannet på stranda med ei sprukken tøs.

bah.. hvorfor lager ingen en feriemod, der man kun kan leske seg og fleske seg i vannet på stranda med ei sprukken tøs.

971850[/snapback]

akk, si det si det... :boxed:

Sign in to follow this  

• Create New...