Sign in to follow this  
JR

Scrubs

Recommended Posts

Har sett alle sesongene 2 ganger. Men er alltid koselig og se de på tv2 også.

Og nå som sesong 6 er ferdig er det jo ikke mye annet og diskutere enn de som går på tv2.

Aaah... Konge serie! Gikk til innkjøp av første sesong nå, men kommer vel til å kjøpe de resterende i løpet av uka. Sinnsykt bra serie :thumbsup:

Virkelig? Da skal jeg sjekke nestegang jeg er i byen jeg også! :rolleyes:

Når vi først snakker om tv-episodene...

- Kommer ikke de hulter til bulter? De følger hvertfall ikke noe kronologisk rekkefølge, så vidt jeg har fått med meg. Eller er det slik at enkelte dager går ordentlig gamle episoder og på andre litt nyere igjen...?

Vet ikke helt hvordan det er, tror de begynte på sesong 3, eller kanskje det var på ztv :rolleyes:

Fyfaen for en bra serie. Lurer på hvor lenge de klarer å dra den mens den fortsatt er morsom, i motsetning til de siste sesongene til friends f.eks.

Sesong 6 var egnetlig tenkt som den siste da de som eide serien ikke ville lage mer. Da de lagde en cliffhanger ble serien kjøpt opp av noen andre og Zach ble tilbudt masssse penger for en siste sesong. Sesong 7 skal bare ha 18 episoder og det virker som om det er den siste. Dette er alt sånn som det var og ting kan sikkert forandre på seg. Someone correct me if i'm wrong here :D

Edit: Ah, den ble ikke solgt, men de var veldig nære en cancle og det var spekulert i om ABC skulle kjøpe den opp :tafse:

Det er mulig Scrubs aldri vil få en verdig avsluttning grunnet streiken som pågår. Om det skjer da blir jeg litt lei meg :D

Det er mulig Scrubs aldri vil få en verdig avsluttning grunnet streiken som pågår. Om det skjer da blir jeg litt lei meg :D

Det er annonsert at nye episoder skal komme 24. januar.