Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
LtdStorm

Harry Potter - hvor så jeg det?

Recommended Posts

Dette er kanskje et teit spørsmål, men jeg spør: jeg mener bestemt å ha sett en scene fra Harry Potter der han ser i retro sine foreldre som studenter på Hogworth. De mobber blant annet den unge Snipe.

Men hvor så jeg det? Så gjennom alle tre filmene på dvd og finner altså ikke scenen. Eller har jeg bare drømt?

Dette er kanskje et teit spørsmål, men jeg spør: jeg mener bestemt å ha sett en scene fra Harry Potter der han ser i retro sine foreldre som studenter på Hogworth. De mobber blant annet den unge Snipe.

Men hvor så jeg det? Så gjennom alle tre filmene på dvd og finner altså ikke scenen. Eller har jeg bare drømt?

965149[/snapback]

Film nummer 3 mener eg. Synst å huske det eg og.

JA EG ER OVER 20 OG LESER HARRY POTTER!! Noen andre ? :rolleyes:

Har enda ikke lest bøkerne, men elsker filmene.

965152[/snapback]

Seriøst? :rolleyes: Jeg selv syntes at filmene er noe lut av værste slag, bøkene derimot er veldig bra.

Nesj, det er fra film 3, når Sirius forteller han om foreldrene, mener jeg å huske.

Bøkene ruler forresten. Forhåndsbestillte femmeren i Januar, men vurderer å pigge ned i bokhandelen lørdag morra å sikre meg et eksemplar kjapt!

Er nok bok 5 ja.

Ikke lenge til bok 6 nå, gud som jeg gledermeg. Synd den kommer akkurat når jeg er Spania, men ender vel opp med at jeg lesern ut på en dag når jeg kommer hjem :rolleyes:

Synes både bøkene og filmene er bra. Ser fram til å få den siste boka i postkassen.

Jepp, jeg er over 30 og synes de bøkene er bra. Kan trygt si at Rowling treffer bra over hele fjøla med bøkene sine.

Ja er gleder meg til bok nr 6. Dama som fikk meg til å lese bøkene. Gikk fort unna når eg begynte... Leser bøkene på engelsk, noen som leser dei norske oversettelsene?

Gleder meg til den neste filmen som kommer også.. Blir spennende å se kva dei tar med =)

Bare for å understreke svaret, det er en scene i bok 5 der han vandrer gjennom Hogwarts på tiden faren hans gikk der. Der ser han moren og faren sin, og han ser faren mobbe Snape på en uhyggelig måte. :cry:

Har bare sett filmen en gang, men der nevner de det vel bare så vidt? De mobber vel heller ikke Snape, men prøver å ta livet hans. :rolleyes:

*Glede seg til lørdag*

har lest alle tror jeg har lest alle både på engelsk og norsk,men kan ikke garantere det..

det er noen gram lettere å forstå på norsk men den har mer magi på engelsk..

også visst man leser de norske bøkene så får man norske navn på ting som er litt piss visst man skal se filmene(hvor de bruker de engelske nanvnene)

som f.eks

hogwart=galtvort

sirius black=sirius svart :rolleyes:

OSV